mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2003, 15:28 
Cytuj  
Ok, wyczailem wreszcie, ze wyglada to tak:

- budynek R1, vendor R7, item X robi sie 16h
- budynek R2, vendor R7, item X robi sie 9.7h, czyli o prawie 40% szybciej
- budynek R3, vendor R7, item X robi sie 7.3h, czyli o kolejne 7.5% szybciej niz przy R2

Dalej nie sprawdzalem.
Koszta utrzymania Merchant Shopa (na tym testowalem) wygladaja tak:
- R1 : 45k/tydzien
- R2 : 105k/tydzien
- R3 : 165k/tydzien

Do R1 budynku mozna wsadzic jednego vendora, do R3 dwoch, trzech dopiero przy R7 (na 90% jestem tego pewien, nie sprawdzalem osobiscie :wink:).

[dla zainteresowanych R7 Irekei Tailor kosztuje na tydzien 84k]

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2003, 15:57 
Cytuj  
Jest wiecej zaleznosci :smile:
Gdzies widzialem zestawienie prefixow i sufixow zaleznych od rank budynku.
Tzn np. majac shade daggermitha robisz dosc czesto itemy vampyre jesli bydynek ma R5+ (przyklad z powietrza - ale o to chodzi).

Poza tym gosc tez podawal ze czesc pre/su-fixow znika przy wyzej rank budynku. Np. gosc majacy R7 kuznie mowi ze praktycznie juz mu sie nie zdarza zeby trafial itemy "ancient".


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2003, 21:43 
Cytuj  
Mi w r4 budynku Kahn Xir robi sie nie 7.3h a 5.2 ... Ogolnie sux, bo upgrade to juz kosztuje mnie 850k a na tydzien place 360k :wink: Sam sie utrzymuje, i zawsze ciekawe rzeczy mozna zrobic...


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 716
Dołączył(a): 28.08.2002
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2003, 03:18 
Cytuj  
Moje koszta sklepu + banku to:
R4 (upgraduje sie do R5 i to bedzie max )
Light Armour R7
Medium Armour R7

koszta w tej chwili to:
Tax TOL (regulowane przez gildie) - 50k
Building maintenance ( at R4) - 225K
R7 LA - 115500
R7 MA - 115500
Razem: 506000

Koszta prowadzenia banku:
No TOL tax - 0
Building Maintenance (R3 atm , no upgrades in future for now) - 222000
Bursar (R1, nie da sie upgradowac) - 11725
R5 crusader (Trenuje sie do R7, w tej chwili R5) - 101063
Razem: 334788

Razem za tydzien place:840.788K
Oczywiscie w sklepie zawsze ktos tam sprzedatroche cienkich rzeczy ktore mozna zrobic "junk" wiec z tego mozna wyciagnac okolo 100k na tydzien ( jesli oczywiscie nie chodzi sie samemu farmowac specjalnie dla swojego sklepu).

SB busyness nie jest tani no ale coz :smile:
Mozna oczywiscie oszukac troche i postawic Helmsmitha ktory zkupuje prawie wszystko i takze naprawie duzo rzeczy no ale prawdziwe, rozbudowane gildie probuje miec kazdego vendora.


_________________
Give a man a fish and you will feed him for a day,
Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2003, 04:33 
Cytuj  
Ta... My mielismy wszystkich vendorow R1 procz tych, ktorych itemy skupowal helmsmith (razem 7 sztuk bodajze), ale zrezygnowalismy z tego, bo za drogo wychodzilo i zadnego zysku z tego nie bylo (mielismy 95% buy rates, ale u nas sa nawet miasta ze 100% buy rates, lol). Tym bardziej, ze praktycznie sami nie farmujemy/levelujemy juz wcale. Zostawilismy sobie tylko 1 forge R1 i R1 helmsmitha, te 70k/week to jakies 3 itemy do zjunkowania i jest ok, a nuz sie trafi jakas wieksza partia :wink:. Przerzucilismy sie na handelek i craftowanie bizuterii (kazdy potrzebuje) oraz ubran (kazdy moze nosic). Narazie idzie nienajgorzej.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.