mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 72  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2007, 20:42 
Cytuj  
embe napisał(a):
Ostatnio nie rozdawali kluczy, a w grze strasznie duzo graczy sie pojawilo, pvp sie rozkreca pieknie, mozna juz wygodnie ciagnac postacie do 30lvl, maraudera i elfow jeszcze nie ma.


O to ide dobic do 10 ;>

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 01:10 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
wypuszcza platna bete byleby zaczac zarabiac , tak samo jak Vivendi popedzalo Blizzarda bo sie bali ze Eq2 zabierze za wiele graczy .


Super platna beta kurwo ;-)

Szkoda ze wow to byl praktycznie najplynniejszy release mmo do tej pory, a beta sama z siebie nie miala bugow ktore nie pozwalaly ci grac. roznice miedzy closed/open eu beta a releasem byly naprawde minimalne z punktu widzenia szarego gracza.

Mythic nie musi sie spieszyc, z IP warhammera maja podobna pozycje jak blizz i wypuszcza gre jak bedzie gotowa, a nie jak beda musieli, bo inaczej gowno z tego bedzie.

No chyba ze EA udowodni raz jeszcze ze sa idiotami.


_________________
Nestor#1522

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 08:27 
Cytuj  
Nestor blagam Cie. Wow mial tyle plynnosci release co kisiel z wielkimi glutami. Do tej pory najplynniejsze release w mojej opinii mialy CoH/CoV, Lotro i pewnie cos jeszcze w co nie gralem. Wow byl tragiczny jesli chodzi o pierwszy miesiac po release, prawie sie w niego nie dawalo grac (lagi po stronie serwera, problemy z baza danych, rollbaki, restarty, kolejki do serwera).

Beta daoca nie byla wolna od bledow i sporo bugow bylo wykrytych juz po wydaniu gry, i tak wydaje mi sie nalezy patrzec na gry mmorpg - to sa produkty w ktorych nie ustrzezesz sie bledow, musisz wylapac jak najwiecej przed wydaniem gry, usunac je a potem caly czas produkt polerowac juz po release.

Czy Mythic musi sie spieszyc czy nie - tego nie wiemy, jesli musi to wyda gre jak najszybciej i oby z jak najmniejsza iloscia bugow. Jesli nie, tym lepiej, bo to da im czas na analize gry i eliminacje tego co bedzie psuc gameplay. A o wszystkim i tak sie przekonamy predzej czy pozniej, przynajmniej ci co beda w WARa grac :>

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 08:56 
Cytuj  
embe co masz na mysli mowiac "rozwija sie pieknie?"


mysle ze w mmorpg nie tyle chodzi o same bugi (ktorych ja jakos nie zauwazam z reguly, nawet w vanguardzie) co o balans miedzy klasami.
blizzard robiac wow robil go pod lepve wiec nie musial sie tym tak bardzo przejmowac, chociaz pamietam te wielomiesieczne walki o wprowadzenie zmian w przypadku niektorych klas.
z war wyglada to troche inaczej bo jest kladziony duzy nacisk na pvp, ktore nawet jesli ma dzialac na zasadzie papier nozyce kamien to wymaga naprawde duzej pracy i testow. ja ciagle jestem dobrej mysli, mythic mial okazje zebrac od zajebania doswiadczenia w daocu. ciagle robia nowe dodatki do camelota i ciagle nad nim pracuja, mysle ze jesli chodzi o kroliki doswiadczalne to mieli ich do tej pory paredziesiat tysiecy i maja sie na czym opierac. a skoro przesuneli raz date wydania moga to zrobic i po raz drugi, wazne ze co chwile podaja nowe informacje, screeny, widac ze cos robia.
fakt ze hype buduje glownie ich marketing ale ja juz pogodzilem sie z tym ze dopoki sam nie zobacze to nie bede sie napalal. spotkalem bardzo niewiele osob ktore mialy doswiadczenia z innymi mmorpg (poza wow'em) ktore graja w war'a i one wypowiadaja sie sensownie.
natomiast dobijaja mnie opinie osob, ktore zycie poswiecily na wow'a i probuja wymyslac dlaczego war bedzie zjebany, zapominajac o tym ze wow to pve a war bedzie pvp/pve.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 11:11 
Cytuj  
Gralem wczesniej w rozne gry, chyba w wiekszosc sensownych, siedzialem na wielu betach, gralem na becie i po premierze vanguarda ( przyklad zle zrobionej bety i premiery ), wiec moge bardziej obiektywnie pisac.
O becie Vanguarda nie wspominajmy, a Blizz stosowal inna metode na becie WoW-a, dawal praktycznie wszystko i bylo testowane dlugo, zreszta nie interesowali sie pvp na becie, a w warhammerze jednak robia to inaczej, dodaja dopracowane elementy, ktore sa praktycznie w 100% grywalne, na becie sa poprostu dopieszczane i wykrywane bugi, bledy w mechanice itp, dlatego w momencie jak dodali czesciowo chaos mozna bylo spokojnie pograc, wszystko dzialalo i bylo grywalne.
Jak podali onfo ze mozna testowac 12-20lvl to okazalo sie ze wszystko dziala poprawnie, teraz podobno ( nie czytalem forum ) mozna juz testowac spokojnie 20-30lvl.
Ostatni patch to bardzo duze zmiany odnosnie balansu klas, bardzo duzo zmian odnosnie dmg zadawanego ze spelli i wplywu na inne klasy.
Smiem twierdzic ze warhammer jest bardziej rozbudowany od WoW, nie chodzi mi o ilosc contentu jaki jest na becie, chodzi mi o calosc jaka ma byc, jesli obiecuja ze pve bedzie rozbudowane i kazdy bedzie mogl wybrac alternatywne rozwijanie postaci w pvp to juz mamy wiecej niz w WoW.
WoW jest przykladem gigantycznie rozbudowanego pve, jednak brakuje mu alternatywy jaka jest pvp, outdoor pvp nie istnieje, a areny i bg nie sa na tyle ciekawe by zastapily pve na dluzej, predzej czy pozniej kazdy jednak siedzi w pve.
Wiele sie pisze ze warhammer ma byc oparty tylko o pvp, to nie jest prawda, juz teraz widac ze pvp i pve jest przeplatane ze soba, nie trzeba byc madrym by wiedziec ze prawdziwym pvp zajmie sie napewno mniej graczy niz pve, cale szczescie ze mythic o tym wie i robi tak gre by pve i pvp mialo sens.
Nie bede zachwalal warhammera na tym etapie bety, jednak mythic naprawde ma szanse zrobic z tej gry cos wielkiego, wiele ich pomyslow zostalo zaporzyczonych przez blizza i sprawdzily sie w WoW, maja swojego daoc i widza jak to wszystko dziala, wiec mozna byc spokojnym o koncowy efekt.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:04 
Cytuj  
Dokladnie jak Mendol pisze.

Nie da sie oczywiscie nie zauwazyc podobients (wrecz zzynek) z WoW ale to nie znaczy, ze ta gra bedzie w jaki kolwiek sposob na WoW wzorowana.

Oczywiscie pomimo grania w bete nie ma co sie wypowiadac jeszcze na temat WAR czy bedzie ok czy nie. Np. grajac magiem od 4 godzin naciskam doslownie jeden klawisz odpowiadajacy za jeden czar (+ mozna 1-2 za dodatkowe punkty w skille, ktorych na razie nie wykorzystalem bo nie wiem co sie sprawdzi w PVP).

Ja mam tylko nadzieje, ze nie spier**** zalozen, ktore sobie postawili.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:14 
Cytuj  
czy ja wiem czy to od razu zzynki z wow'a? ;-) wow zerznal co lepsze od innych wiec ciezko w sumie teraz nie porownywac.
ale tak jak np deed book jest na maxa sciagniete z lotro, ale za to bardziej rozbudowane. niech biora co chca, jesli beda to robic tak jak z ksiazka to imo moze wypalic.
zreszta za rok zrobimy poll'a na ile oceniasz war'a ;-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:33 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
...grajac magiem od 4 godzin naciskam doslownie jeden klawisz odpowiadajacy za jeden czar (+ mozna 1-2 za dodatkowe punkty w skille, ktorych na razie nie wykorzystalem bo nie wiem co sie sprawdzi w PVP).

Ja mam tylko nadzieje, ze nie spier**** zalozen, ktore sobie postawili.


Magus 12lvl to juz spora ilosc roznych spelli i mozliwosci, trzy skile morale, i chyba 5 action, plus tacticale, oczywiscie mozna zle wybrac spelle i wyjdzie z tego kiepska postac, ale tak to jest poznawac gre zwlaszcza na becie, brak buildow, schematow i poradnikow jakich mamy mase dla WoW i innych gier utrudnia wiele.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2007, 13:34 
Cytuj  
to akurat chyba dobrze ;-) mozesz sie samemu sprawdzic hrhrhr

*

Posty: 115
Dołączył(a): 2.09.2004
Offline
PostNapisane: 1 paź 2007, 08:15 
Cytuj  
Festival du Jeu Vidéo 2007

http://files.filefront.com/FJV+2007+Gam ... o.html/1/1

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2007, 09:29 
Cytuj  
embe napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
...grajac magiem od 4 godzin naciskam doslownie jeden klawisz odpowiadajacy za jeden czar (+ mozna 1-2 za dodatkowe punkty w skille, ktorych na razie nie wykorzystalem bo nie wiem co sie sprawdzi w PVP).

Ja mam tylko nadzieje, ze nie spier**** zalozen, ktore sobie postawili.


Magus 12lvl to juz spora ilosc roznych spelli i mozliwosci, trzy skile morale, i chyba 5 action, plus tacticale, oczywiscie mozna zle wybrac spelle i wyjdzie z tego kiepska postac, ale tak to jest poznawac gre zwlaszcza na becie, brak buildow, schematow i poradnikow jakich mamy mase dla WoW i innych gier utrudnia wiele.

Ale mozna to chyba potem zresetowac ? Glupio by bylo gdby przez chec ekseprymtow zkopalo sie postac i levelowanie od zera..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2007, 10:27 
Cytuj  
Mam nadzieje ze tak, ale oczywiscie reset skilli narazie nie zaimplementowany, wiec mozna lepiej poznac klasy robiac je enty raz z innymi skilami :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 paź 2007, 10:38 
Cytuj  
Hehe dlatego ja w nic nie inwestuje na razie i jakos udaje mi sie bic moby ;>

Chce poczekac do PvP jak juz bede mial czas na dluzsze granie i wtedy ew. dam wszystko w dmg i crity. Hyhy :<

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 8 paź 2007, 19:00 
Cytuj  
Wielki rotfl. Koniec bety do początku grudnia. Jeszcze większy rotfl z tych co kupili konta.

A poważnie to "wyłączenie" bety na 2 miechy jest dość oryginalnym rozwiązaniem :wtf:

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 paź 2007, 22:11 
Cytuj  
uh uh, a juz mialem kupic... ale ceny poleca:)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 paź 2007, 23:48 
Cytuj  
z Warherald.com

Greetings all!

Recently, all WAR Beta participants received a letter stating our plan to end this phase of the closed beta test this Wednesday, October 10th. We periodically close Beta, our last closure being in March of this year, to focus on major improvements and polish. The next phase of Beta will reopen in early December with plenty of new and improved content, art and systems for our beta-testers.

We are very proud to have reached this point in development. Beta has been going very well and the testing community is extremely active. Excitement around the game continues to grow and the team is looking forward to enhancing many features already in the game as well as continuing to add new features to an already great game.

Based on player feedback, our own observations and our current schedule, we have set the following major development goals:

* Improve open field skirmishes and battlefield objectives with major enhancements.
* Provide players with even more options to customize their character both through their abilities and visual appearance.
* Continue to enhance Public Quests and the PQ System.
* Prepare the elves for their release into the world!

When the beta reopens, we look forward to welcoming back all of our current testers, as well as many new faces. Shortly after re-opening the doors, we will be inviting the first wave of guilds into the beta to really get things rolling.

Thank you!
- The Warhammer: Age of Reckoning Team


jak dla mnie bomba rozwiazanie. potestowali pare miesiecy, zobaczyli co trzeba natychmiast poprawic i przez nastepne 2 miechy wrzuca reszte artu, klass i contentu a pozniej o wiele wiekszy beta test od grudnia na dalszy balans.

stawiam na Q1


_________________
afk for quite a while

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 09:45 
Cytuj  
a ja na Q3 albo Q4.
z reszta nie pali sie.


_________________
Obrazek
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 11:22 
Cytuj  
gabrielangel napisał(a):

jak dla mnie bomba rozwiazanie. potestowali pare miesiecy, zobaczyli co trzeba natychmiast poprawic i przez nastepne 2 miechy wrzuca reszte artu, klass i contentu a pozniej o wiele wiekszy beta test od grudnia na dalszy balans.

stawiam na Q1

Od kiedy przerywanie testow to swietny pomysl?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 17:48 
Cytuj  
no właśnie a co z tymi co pokupowali konta za ~500zł? :lol:

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 paź 2007, 17:55 
Cytuj  
wtedy kiedy beta testerzy zaczynaja zglaszac te same bugi w kolko ?
wtedy kiedy trzeba wrzucic reszte artu, zonow a jest tego duzo ?
wtedy kiedy trzeba poprawic to co mozna i wrzucic rzeczy, ktore trzyma sie w tajemnicy przed konkurencja ?
wtedy kiedy przy okazji mozna zupdatetowac caly hardware i siec ?
wtedy kiedy nie ma sensu wydawac kasy na utrzymanie 20 tysiecy beta testerow ?

i wiele innych o ktorych wie mythic.

wiekszosc gier mmo zamyka bete na jakis czas. zazwyczaj jest to na krocej i na krotko przed premiera. w tym przypadku mythic wiele razy mowil jak u nich wyglada development process i zamykanie bety bylo jednym z punktow.


_________________
afk for quite a while

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1423 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 72  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.