mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:15 
 
iniside napisał(a):
jakos to bedzie

Oby nie ;) Bo wyjdzie kolejne gówno rodem z SOE...


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:17 
 
moze dajcie sobie juz spokoj z tym pierdoleniem?
sorry ale jak embe porownujesz fpsy przy siegach w aoc gdzie masz ile graczy? 50? w instancji?
co wy kurwa porownujecie?
w wowie przy open pvp outdoorach bossach lag byl przy 60 osobach 15sec.
moze powinnismy zaproponowac mythicowi zeby poswiecili grywalnosc i open rvr na rzecz pieknej grafiki i instancji?
gra wyglada ladnie, nie kluje brzydota w oczy i wystarczy.
nie wiem czego oczekujecie ale jakby na to nie patrzec to aoc z piekna grafika (?) nie oferuje zadnego sensownego pvp, to samo vanguard czy inne.
engine war'a byl opracowywany pod katem pewnych wytycznych, ktore maja umozliwic zabawe kilkudziesieciu/set osob w jednym miejscu.
a nie umozliwic insidowi czy razothowi walenie konia ogladajac piekne widoczki w praag.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:19 
 
Mendol, morda. Animacje postaci nie maja nic wspolnego z dzialem programistycznym. To wina tylko i wylacznie chujowych grafikow zatrudnionych przy projekcie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:22 
 
tczewiak napisał(a):
iniside napisał(a):
jakos to bedzie

Oby nie ;) Bo wyjdzie kolejne gówno rodem z SOE...


Zależy co masz na myśli, bo EQ2 jakie jest każdy wie a i Vanguard stoi teraz na wysokim poziomie (do tego duży boost pod koniec sierpnia). Swoją drogą od dziś uważam się za mega noob'a :lol: Bardzo dawno, dawno temu zarejestrowałem się na www.war-europe.com Pech chciał, że zamiast ustawić język jako angielski wybrałem... francuski :lol: Cóż, maile przychodziły a że po francusku to traktowałem je jako spam. Ponieważ ostatnio zainteresowałem sie WAR, wszedłem dziś na stronę i chciałem stworzyć konto, aby zapisać się na beta testy. Okazało się, że konto mam. Jakieś było moje zdziwienie, gdy się okazało, że jestem beta testerem :lol: Właśnie pobiera się klient. Cieszę się jak dziecko :wink: bo będę mógł sprawdzić grę za nim kupię w pre-orderze...


Sorki za off-top, ale nie mogłem się powstrzymać. Ach ten francuski :wink:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:23 
 
iniside napisał(a):
Animacje postaci nie maja nic wspolnego z dzialem programistycznym.

Mają. Programowałeś kiedykolwiek, cokolwiek w 3D (byle więcej niż kulkę i sześciokąt)?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:23 
 
Weź coś na uspokojenie Mendol, zdejmij z oczu klapki fanboja i dopiero dołączaj się do dyskusji.

Ja oczekuję animacji na poziomie reszty oprawy graficznej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:24 
 
Mendol napisał(a):
embe porownujesz fpsy przy siegach w aoc gdzie masz ile graczy? 50? w instancji?

96

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:26 
 
Mendol napisał(a):
w wowie przy open pvp outdoorach bossach lag byl przy 60 osobach 15sec.


Coś Ci się pomyliło albo było to dawno skoro na takim AV masz walczyących 80 graczy. I nie pisz, że AV to instancja, bo rendering kończy się o wiele bliżej niż obszar AV (tak samo jest w Outdoor).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:26 
 
Mendol, pamietaj ze to co oferuje teraz mythic jest tylko troszke lepsze jak to co w WoW, a minelo juz conajmniej cztery lata by miec nadzieje ze gry beda wygladaly lepiej, dodatkowo pamietaj ze ta troszke lepsza grafa ma spore wymagania i nie pisz tu o gigantycznym mass rvr bo moze bedzie dzialac poprawnie ale po premierze bo na becie lag zabija takie imprezy.

Nie pisze juz teraz o stylu grafiki bo niby trzyma klimat, mi chodzi o takie drobiazgi, ktore akurat innym sie udalo zrobic poprawnie, a tu sa to zwykle bledy produkcji, takie jak zjebane animacje, dziwnie przemieszczajace sie mounty i postacie plus chyba bugi zwiazane z wyswietlaniem efektow spelli co akurat jest do zrobienia pewnie szybko.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:27 
 
no super 96 osob w instancji...
fajnie.

razoth nie wiem jak ty ale my gramy i widzimy jak to wyglada.
i serio nie widzialem nikogo kto by narzekal na to jak wyglada gra.
ale macie prawo do wlasnego zdania. mam nadzieje, ze mythic skupi sie na poprawianiu bugow a nie sluchania marudzenia dzieci, ktore skupiaja sie w grach na pve.
chcesz pieknej grafiki graj w aoc.

troszeczke lepsze niz wow? heheheheheheheheh
to ci sie udalo embe. naprawde.
pograj poogladaj i sie wypowiadaj.
a nie oceniasz na podstawie screenow.
aoc tez fajnie wygladalo w filmikach.


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 20:28 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:27 
 
tczewiak napisał(a):
iniside napisał(a):
Animacje postaci nie maja nic wspolnego z dzialem programistycznym.

Mają. Programowałeś kiedykolwiek, cokolwiek w 3D (byle więcej niż kulkę i sześciokąt)?


Zadaniem programisty w tym momencie jest tylko odtworzenie danej animacji w odpowiednim czasie i tempie a na to jak sama animacja wygląda programiści nie mają kompletnie żadnego wpływu (ew. mogą zgłosić swoje sugestie, ale od tego są wewnętrzni testerzy a nie programiści).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:29 
 
embe nadal wole zeby usprawnili rvr niz skupiali sie na tym czy mount sie krzaczy czy nie. bo w rvr nie uzywasz mounta i tak a przy tym co sie dzieje w open rvr nie ma czasu na obserwowanie czy plaszczyk dobrze sie uklada.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:29 
 
tczewiak napisał(a):
iniside napisał(a):
Animacje postaci nie maja nic wspolnego z dzialem programistycznym.

Mają. Programowałeś kiedykolwiek, cokolwiek w 3D (byle więcej niż kulkę i sześciokąt)?

Znaczy masz namysli problem tego ze animacja jest kompletnie niezsyynchornizowana z tym jakie informacje docieraja do postaci (tzn. cyferki leca a postac stoi jak slup ?). Jestem swiadomy zagadnienia, ale nie mam pojecia jak to wyglada w WHO dokladnie :E. Ale tu skoncze, moja przygoda z 3D chwilowo skonczyla sie na programowaniu latajacych statkow, a nie ruszjacych sie postaci :E.
Cytuj:
Zadaniem programisty w tym momencie jest tylko odtworzenie danej animacji w odpowiednim czasie i tempie a na to jak sama animacja wygląda programiści nie mają kompletnie żadnego wpływu (ew. mogą zgłosić swoje sugestie, ale od tego są wewnętrzni testerzy a nie programiści).

Jemu raczej chodzilo o to ze animacje nie sa zsynchornizowane. Tzn. jesli pjawia sie duzo cyferek, to animacja powinna za nimi nadarzac.

Ale mnie generalnie nie o to chodzilo. Poprostu animacje sa chujwe. Sa sztywne i klockowate. Mowiac nieoglednie sa chujowo zrobione, na zbyt malej ilosci klatek czy co.. nie wiem :<. To juz po kursie digital-tutors mozna robic lepsze (mowie po sobie :D).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 20:32 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:30 
 
tczewiak napisał(a):
iniside napisał(a):
Animacje postaci nie maja nic wspolnego z dzialem programistycznym.

Mają. Programowałeś kiedykolwiek, cokolwiek w 3D (byle więcej niż kulkę i sześciokąt)?


ja programowalem w gamebryo i jedyne co mi przychodzi do glowy to liczba kosci. ;)
na tej samej liczbie kosci co jest w war mozna zrobic animacje wygladajace jak w wowie, tylko trzeba miec dobrego animatora ;)


_________________
Obrazek
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:31 
 
Mendol napisał(a):
troszeczke lepsze niz wow? heheheheheheheheh
to ci sie udalo embe. naprawde.
pograj poogladaj i sie wypowiadaj.
a nie oceniasz na podstawie screenow.
aoc tez fajnie wygladalo w filmikach.


No widzisz Mendol, pisalem ze nie zagladne do bety i dlatego nie wypowiadalem sie, ale wlaczylem sobie ja ponownie i dlatego wypowiadam sie co o tym sadze, a AoC wlasnie lepiej wyglada na zywo bo skreny sa do dupy, tam przynajmniej sa elementy imitujace ze zyje, w warku jest martwy dzieki ulomnosci producenta.

Mendol napisał(a):
embe nadal wole zeby usprawnili rvr niz skupiali sie na tym czy mount sie krzaczy czy nie. bo w rvr nie uzywasz mounta i tak a przy tym co sie dzieje w open rvr nie ma czasu na obserwowanie czy plaszczyk dobrze sie uklada.


Takie drobiazki swiadcza o producencie i mozna przypuszczac ze jak n starcie olewaja tak wazne detale to w przyszlosci moze nie byc wesolo.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 20:33 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:33 
 
Mendol napisał(a):
razoth nie wiem jak ty ale my gramy i widzimy jak to wyglada.


Ja oglądam filmy, które są robione na bieżąco przez betatesterów. I animacja jest poprostu średnia. Czytam również sobie betaleaks gdzie sporo osób się na to skarży.

Nigdy nie spodziewałem się pięknej grafiki po WAR. Spodziewałem się ładnej gry z ładnymi animacjami. Narazie jest ładna gra z kiepskimi animacjami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:33 
 
hehehe kk war ma chujowa grafike, animacje, plaszczyki itd.
mam nadzieje, ze wystarczajaco brzydki jest zeby was nie zachecic do kupna.
bo juz widze jaki bedzie placz jak sie okaze, ze boss w pq jest zbugowny.
przykre kiedy ludzie nie doswiadczyli tego co jest pokazane w war'ze, bylo w daocu a skupiaja sie na rzeczach malo istotnych w samej rozgrywce.
w retailu proponuje wam stac i przygladac sie czy postac przeciwnika jest dobrze zrobiona...
moge nawet robic za modela dla was.

embe sorry ale takie dywagacje co zrobi producent sa naprawde z dupy.
widac, ze sie przykladaja do tego co robia, a poprawa animacji w tej chwili nie jest priorytetem. wazna jest grywalnosc.

razoth grales? widziales? czy opierasz sie na tym co pisza inni? szczegolnie na betaleaks? fajni kolesie to musza byc swoja droga.


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 20:35 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:35 
 
Mendol napisał(a):
hehehe kk war ma chujowa grafike, animacje, plaszczyki itd.
mam nadzieje, ze wystarczajaco brzydki jest zeby was nie zachecic do kupna.
bo juz widze jaki bedzie placz jak sie okaze, ze boss w pq jest zbugowny.
przykre kiedy ludzie nie doswiadczyli tego co jest pokazane w war'ze, bylo w daocu a skupiaja sie na rzeczach malo istotnych w samej rozgrywce.
w retailu proponuje wam stac i przygladac sie czy postac przeciwnika jest dobrze zrobiona...
moge nawet robic za modela dla was.

Takiego przypadku fanboja to ja jeszcze nie widzialem. EPIC.
Tobie ciezko zrozumiec, ze do wykonania porzadnych animacji postaci trzeba zatrudnic paru dobrych grafikow i to ma chuja wspolnego z tym jak bardzo gra bedzie zabugowana bo to nie ta dzialka ? :<

Cytuj:
gamebryo

O toto, jest w WHO.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:37 
 
Mendol napisał(a):
hehehe kk war ma chujowa grafike, animacje, plaszczyki itd.
mam nadzieje, ze wystarczajaco brzydki jest zeby was nie zachecic do kupna.
bo juz widze jaki bedzie placz jak sie okaze, ze boss w pq jest zbugowny.
przykre kiedy ludzie nie doswiadczyli tego co jest pokazane w war'ze, bylo w daocu a skupiaja sie na rzeczach malo istotnych w samej rozgrywce.
w retailu proponuje wam stac i przygladac sie czy postac przeciwnika jest dobrze zrobiona...
moge nawet robic za modela dla was.


Walcz Mendol walcz ! :)

Jesli devsi robia juz teraz ludzi idiotow opowiadajc i chwalac sie ze gre maja super dopieszczona do ostatniego detalu to chyba warto to i m teraz wytykac ?
Jesli w dniu premiery poprawia animacje na zadowalajacy poziom to pomoge jesc skarpetki inisidowi, ok ? :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:37 
 
Mendol napisał(a):

razoth grales? widziales? czy opierasz sie na tym co pisza inni? szczegolnie na betaleaks? fajni kolesie to musza byc swoja droga.


Widziałem, na filmach z gry. Masz problem z czytaniem?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.