embe napisał(a):
Po godzinie gry w testach tylko dark elfow widze ze sporo zmian odnosnie skilli juz wprowadzono, zrobiono specjalizacje w klasach, mamy teraz piec grup skilli podzielonych na trzy typy.
Nadal jest action, morale i tactik, ale sa podzielone na core, ktore dostajemy za free w miare lvlowania, sa trzy specjalizacje gdzie skile wykupujemy za punkty zdobywane podczas lvlowania i ostatnia grupa to skile pvp za punkty zdobywane w pvp.
Ogolnie caly system skilli jest teraz bardzo czytelny.
iMo poszli na latwizne z tym podzialem na 3 typy
. To strasznie smierdzi WoWem.
Cytuj:
Grafika, nadal low detale co juz zaczyna denerwowac bo chcialo by sie zobaczyc te piekne rejony dark elfow, w low detalach to wszystko wyglada pusto, to samo dotyczy UI, ktory jest z pierwszej fazy bety, pozostaje tylko czekac.
I nadal brazowa
.
Cytuj:
Dodano mozliwosc mocowanie trofea, mamy piec slotow odblokowywanych tez z tier postaci, do 10lvl jest do wyboru tylko jedno miejsce na naramach, z questa za ubicie jakiegos mobka dostalem czaszke, a z public questa byla jakas czesc smoka.
Dosyc przyjemny fluff. Oczywiscie przyjemniej by bylo jakby te trofea byly widoczne przy wiekszym oddaleniu kamery zamiast kolorystycznie zlewac sie z postacia.
Cytuj:
Swietnie rozbudowano system lootow w public questach, po zakonczeniu pojawia sie lista uczestniczacych i jest podliczane sporo rzeczy, czyli aktywnosc, czas, roll, i medale za wczesniejsza aktywnosc w PQ, mialem farta zdobywajac pierwsze miejsce i otrzymalem mozliwosc jako pierwszy wyboru ze skrzyni itema, a potem dopiero reszta, rozwiazanie swietne bo nie ma szansy na ninjowanie itd.
Nie do konca to tak dziala
. Ze skrzynki wypadaja torby z lootem. Torby maja rozny stopien rzadkosci, czyli np wypada 1 fioletowa, 2 niebieskie, 3 zielone. Osoba z najwieksza pula punktow dostaje fioletowa, 2 nastepne niebieskie itd. Po otworzeniu torby masz do wyboru zazwyczaj 2 itemy o klasie rzadkosci torby, czyli z niebieskiej masz np do wybory niebieskie naramienniki i glovsy i jeszcze np jakies trofeum z tego PQ. Sa to itemy uzyteczne dla ciebie, takze nie ma juz sytuacji gdzie jako Ork wygrywasz same itemy dla Magow z Chaosu. System calkiem dobry i interface do niego tez czytelny. Szkoda tylko ze jest to jedna z 2 rzeczy ktore mozna uznac za poprawione in plus od ostatniej bety
.
Ja sie zastanawiam tylko dlaczego oni tak strasznie kastuja ta wersje do beta testow. Oni musza miec wersje tej gry, ktora wyglada o niebo lepiej, albo o premierze w przyszlym roku mozemy zapomniec. Nie chca jej dac beta testerom, zeby nie odkrywac swoich kart przed konkurencja? Wedlug mnie to troche glupie, bo jako beta tester bugi w questach owszem znajduje i zglaszam, ale zakladajac ze mam w rekach produkt obciety graficznie i funkcjonalnie to swojego feedbacku w kwestiach plynnosci interfacu, wygladu lokacji itp nie ma sensu zglaszac, a nie uwazam tych elemenentow za mniej waznych niz 1 zbugowany quest.