mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:38 
 
embe, na twoim miejscu bym sie tak do tych skarpetek nie przylaczal, ja sie juz przejechalem :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:39 
 
filmy != actual gameplay ,engine wg mnie jest na tyle flexible zeby zapewnic te 100 vs 100 graczy na mid range sprzecie z medium detail graficznych . Nie jest to poziom WoW jesli chodzi o plynnosc animacji ale jesli chodzi o obslugiwanie zerga jest duzo wydajniejszy , tekstury otoczenia sa ladniejsze , modele postaci tez .


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:40 
 
filmach na youtubie? czy moze hd?
mam problemy z czytaniem twoich i insida wypocin ;-/


embe idiotow z ludzi to zrobil funcom.
gre maja dopieszczona i zapewnia ona, przynajmniej mej osobie,
zajebista zabawe i fun.
i mowiac szczerze chuja zwracam uwage na animacje bo nie ma to czasu.
dlatego nie traktuje tego jako cos co mi przeszkadza.
nie wspominajac o tym, ze nie ma czasu na to, jak pisalem, przygladac sie.
na to jest czas w pve, w ktore sie nie bawimy w zwiazku z czym troche nas to jebie.
poprawia animacje to dobrze, nie poprawia? nie wplynie to na moja ocene gry.
bo biore pod uwage troche inne rzeczy pod uwage w przypadku war'a.
a mianowicie, ze dziala to co mialo dzialac w przypadku aoc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:40 
 
Aldatha napisał(a):
filmy != actual gameplay .


Filmy z bety 3.2, 3.3 = actual gameplay.

Mendol napisał(a):
filmach na youtubie? czy moze hd?
mam problemy z czytaniem twoich i insida wypocin ;-/



To wróć do szkoły podstawowej. A Hd, hmm no miałem jeden film w rozdziałce 1280:720.


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 20:47 przez Razoth, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:42 
 
no ok ale podaj zrodlo tych filmow, rozdzielczosc itd.
dzwiek wystarczy, ze bedzie stereo.

btw. inside ja moze i fanbojuje, natomiast ty smecisz w kolejnym dziale, piszac o czyms o czym nie masz pojecia.
wroc do free wow'a moze albo kup gre, pograj i wtedy oceniaj.
bo twoje teoretyzowanie serio bardziej nadaje sie do 'zabawnych' niz tutaj.


razoth no ok, dla ciebie gra jest brzydka, animacje zjebane.
nie musisz grac skoro takie rzeczy eliminuja dla ciebie war'a.
i wszyscy beda zadowoleni.
natomiast czepiles sie tego argumentu jak rzep psiego ogona i jest to jedyne co mozesz powiedziec o tej grze, bo o niczym innym nie masz pojecia.
zakladam, ze jak pograsz chwile to nawet te zjebane animacje nie beda ci przeszkadzac.
tzn. szczerze zycze ci tego.


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 20:46 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:46 
 
Poszedł PM z racji NDA.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:49 
 
bzdura , nie jestes w stanie ocenic i wyczuc animacji bez pewnego pierwiastka interaktywnosci , odbior filmiku != odbior realnego gameplay teraz jasniej? . Za mendolem ..nie sadze ze masz dostep do filmow bez downscale z rozdzielczosci w ktorej byl nagrywany , twoj odbior tej gry jest crippled , to jest gra rvr , nie mozesz oczekiwac po niej shaderow ver X.1 , czy animacji pixar . To jest gra w ktorej trzeba i nalezy dac jak najwiecej uproszczen i redukcji opcji graficznych tak by rvr w endgame na stolicach byl playable . Mieliscie wiele przykladow : vanguard , AoC itd gdzie grafika wymuszala uproszczenia w kwestii wiekszych grup , trzeba robic w takich przypadkach ogromny graficzny overhaul ktory nie zawsze idzie w parze z balansem fps/komplikacja otoczenia


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:54 
 
Dobra, mszczę się na Mythicu za to, że nie dał mi konta do bety. Prawda wyszła na jaw. Zadowoleni?

Choć z drugiej strony, po trialu AoC widzę, że grafika w MMO powinna być sprawą absolutnie drugorzędną.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:55 
 
Wbij sobie do lepetyny Mendoul, ze niektorym animacje na poziomie produktu sprzed dekady nie wystarczaja do pelnej zabawy. Idac twoim tokiem rozumowania powienienes grac w statki na kartce papieru, bo grafika nie wazna, animacja nie wazna, tylko zeby komus dopier****. Niektorzy oczekuja od produktu wydanego w 2008 roku pewnego poziomu pod wzgledem animacji, grafiki, interfejsu etc. (WAR daje dupy w jednym alemencie, ale rownie waznym co pozostale).
Teraz animacje sa takie, ze trzeba z gory wiedziec ktory skill ile zadaje dmg, zeby powiedziec w ogole jakiego skilla uzyla wlasnie postac, bo animacje skilli sa ZALOSNE. Ladnie to opisal Eurogamer w swoim ostatnim preview:

It's too early to say for sure, but we get the feeling that WAR's combat is designed for breadth, not depth. In an MMO, that's not necessarily a bad thing at all; more systems means more long-term fiddling and obsessing to do. But it's a shame the design of the very basics - the skills themselves - aren't a little stronger. Without clearly defined animations or conceptual hooks, you often need to remind yourself which of the wide selection of "does x amount of damage plus this buff or debuff" strikes you're using. It's all a bit woolly, and that's not helped by slightly lumpy pacing and lack of strong feedback.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 20:58 
 
W ogóle ludzie którzy nie grali w bete po patchu 3.3 powinni sie w tym topiku nie wypowiadać ...Zal.pl po prostu ze ludzie whinuja bo lubia gry wowlike a war taki nie jest .Ja licze na to ze premierowy klient bedzie chciazby ciut lepszy niz ten ktory jest aktualnie .War nie jest dla ludzi ktorzy skupiaja sie na graniu PvE - chcesz grac PvE to idz farmic bossow w BT lub SP .Wkurwia te ze ludzie spodziewaja sie ze WAR w dniu premiery bedzie taki jak wow po roku ...Po prostu wrazenie takie jakby sie z dziecmi neo gadalo .Nie podoba wam sie war to nie wylewajcie załow w tym topiku tylko piszcie meile to mythica:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:00 
 
WoW mial na starcie ladne animacje. Wiec skoncz pieprzyc glupoty kk ?
Naprawde nie widze kompletnie zadnych powodow dla ktorych zatrudnienie, grafikow animatorow znajcych sie na swojej robocie mialoby spowodowac ze gameplay bedzie bardziej zabugowany.
Sorry ale to przerasta moje zdolnisci koncepcyjne..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 10 sie 2008, 21:02 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:01 
 
kk. oczywiscie masz racje ragnar.
eurogamer rowniez.
poczekamy az pograsz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:04 
 
Macie chinskie cheerleaderki na zgode :)


Obrazek


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:05 
 
raggnarok napisał(a):
Teraz animacje sa takie, ze trzeba z gory wiedziec ktory skill ile zadaje dmg, zeby powiedziec w ogole jakiego skilla uzyla wlasnie postac, bo animacje skilli sa ZALOSNE.


Gruba przesada. Pol roku temu byly zalosne, teraz calkiem wspolgraja ze skillami. Moze sie przyzwyczailem, ale 'feeling' w sterowaniu jest - zeby porownac z 2 grami - lepszy niz w AoC, gorszy niz w WoW. Wystarczajacy.

W RvR klika sie skille co global cooldown, bardzo szybko wyrabia sobie czlowiek odpowiednie nawyki i timing. A chyba o to wlasnie tu chodzi, do kazdej nowej gry trzeba sie przyzwyczaic.



Aldatha :*


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:06 
 
Aldatha napisał(a):
Macie chinskie cheerleaderki na zgode :)


Obrazek

No wkoncu normalny post.
Dawaj wiecej!.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:07 
 
Trudno. Jeśli animacja WAR'a się nie zmieni do premiery, to i tak otrzymam grę której content odpowiada mi najbardziej, jeśli chodzi o MMO wydane od premiery WoW'a. Napewno nie będę rezygnował z grania z tego powodu.

Bo WoW może miał i ma ładne animacje, ale z drugiej strony sensownego PvP jak na prawdziwy MMORPG przystało nie było w nim nigdy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:23 
 
Mendol nie ma sensu ludziom udowadniac cos na sile. Nie podoba sie niech nie graja, a kto nie kupi gry bo inside powiedial ze animacje posysaja jest ulomny wiec tez mala strata. W wow animacje sa niezle, dla mnie nie umywaja sie do animacji eq2 np. W war rowniez jest ok. Co do silnika sieciowego wow to big rotfl(Oyciec style funclub) Ta gra sie obsrywa przy kilkudziesieciu osobach w taren mill, nadaje sie jedynie do batlegroundow ktore wspomagane sa przez oddzielne serwy pewnie.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:29 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mendol nie ma sensu ludziom udowadniac cos na sile. Nie podoba sie niech nie graja, a kto nie kupi gry bo inside powiedial ze animacje posysaja jest ulomny wiec tez mala strata. W wow animacje sa niezle, dla mnie nie umywaja sie do animacji eq2 np. W war rowniez jest ok. Co do silnika sieciowego wow to big rotfl(Oyciec style funclub) Ta gra sie obsrywa przy kilkudziesieciu osobach w taren mill, nadaje sie jedynie do batlegroundow ktore wspomagane sa przez oddzielne serwy pewnie.

Przeciez i tak kupie te gre wiec o chuj wam wszystkim chodzi ? :<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:33 
 
o to zeby cie zniechecic do kupna?
im mniej takich jak ty, tym latwiej bedzie wybrac serwer.
chociaz z drugiej strony jesli bedziesz gral po stronie dest to w sumie z checia cie spotkam na open pvp serwerze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 10 sie 2008, 21:36 
 
odnosnie animacji to zadam pytanie entuzjastom ich wykonania iloma klasami grali? moze to kwestia tego
dzisiaj posiedzialem sobie chwile na becie i potestowalem wiele klas i doszedlem do wniosku ze owszem niektore sa znosne da sie wczuc
tomugeen napisał(a):
Moze sie przyzwyczailem, ale 'feeling' w sterowaniu jest - zeby porownac z 2 grami - lepszy niz w AoC, gorszy niz w WoW. Wystarczajacy.

a tego "feeling" brakuje mi zupelnie w Black Orku co mnie strasznie wnerwia z racji tego ze nim mam zamiar grac
odnosnie AoC tez sie nie zgodze
raczej na poziomie LotRO

zaboleq napisał(a):
W ogóle ludzie którzy nie grali w bete po patchu 3.3 powinni sie w tym topiku nie wypowiadać ...Zal.pl po prostu ze ludzie whinuja bo lubia gry wowlike a war taki nie jest .Ja licze na to ze premierowy klient bedzie chciazby ciut lepszy niz ten ktory jest aktualnie .War nie jest dla ludzi ktorzy skupiaja sie na graniu PvE - chcesz grac PvE to idz farmic bossow w BT lub SP .Wkurwia te ze ludzie spodziewaja sie ze WAR w dniu premiery bedzie taki jak wow po roku ...Po prostu wrazenie takie jakby sie z dziecmi neo gadalo .Nie podoba wam sie war to nie wylewajcie załow w tym topiku tylko piszcie meile to mythica:)

ale ludzie nie musza grac aby zauwazyc dretwa animacje
+ dodadza sobie opinie innych co graja i moga sobie zdac sprawe jak wyglada sytuacja w WAR
Odnosnie WoW - jest to gra swietnie zrobiona - oczywiscie target odmienny - i pod pewnymi wzgledami moze sluzyc za przyklad jak robic gry mmo - a pod pewnymi jak ich nie robic
a rozdzielanie PvE od PvP pod wzgledem animacji nie ma sensu
i dziwie sie ze bronicie tak zajadle aspektu gry ktora jest ewidentnie spartolona i bronicie Mythica jakby tam pracowal ktos z Waszych bliskich ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.