mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2007, 21:27 
Cytuj  
Co do wydajnosci to majac juz dobra grafe i duzo pamieci, trzeba pamietac o odmuleniu systemu i ze waskie gardlo to szybkosc dysku twardego.
Ilosc graczy jest uzalezniona od "popularnych" klas, jedne strefy startowe sa puste, a inne zaladowane graczami jak Orgri wieczorem :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 5.04.2007
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2007, 15:39 
Cytuj  
Zgadzam sie całkowicie, ta gra wymaga dobrych HDD. Mam 1 dobry pojedynczy dysk, ale podejrzewam nawet że w RAID-zie tez by przycinało. Niestety tak bardzo ta gra jest niedopracowana. Jeśli wkraczam na nowy obszar to mam 1-3 sek laga i ciekawostka: jeśli zaraz wracam do poprzedniego to tez :har . Obrazuje to jak bardzo engine gry jest niedopracowany.
Na szczęście Vanguard ma dużo do zaoferowania, content i miodność rozgrywki narazie są przednie. Wystarczy aby devsi nie zamieszali zbytnio w statystykach klas i poprawili wydajność to będzie git. Niech potem skupią się tylko na wzbogacaniu contentu i gierka wyrobi sobie dobra opinie u graczy, a serwery zaludnią sie na bank.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2007, 19:15 
Cytuj  
Jeśli wkraczam na nowy obszar to mam 1-3 sek laga i ciekawostka: jeśli zaraz wracam do poprzedniego to tez

to sie nazywa zonowanie...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 5.04.2007
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2007, 20:14 
Cytuj  
Zwał jak zwał, w każdym bądź razie zonowanie jest do niczego, a o to powinno zadbać się gdy tworzy się grę , gdzie są rozlegle obszary.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2007, 23:32 
Cytuj  
Trismus napisał(a):
Zwał jak zwał, w każdym bądź razie zonowanie jest do niczego, a o to powinno zadbać się gdy tworzy się grę , gdzie są rozlegle obszary.


lol, no comments :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2007, 02:23 
Cytuj  
taa ne ma to jak wypowiadac sie o grze grajac tylko w trial i majac zerowe pojecie o mmo...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 256
Dołączył(a): 13.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2007, 11:06 
Cytuj  
hehe ja pamietam pierwszego morrowinda gdzie sie mialo efekt "zonowania" co kilka metrow :)

ja wczoraj zagralem pierwszy raz i narazie sie dostrajam do nowego otoczenia etc jak narazie mi sie podoba gram na 1gb ramu :) i po paru tweakach jak precaching i chunkmegs gra smiga jak juz sie wszystko wczyta

"smiga" to relatywny termin wiem ale dla mnie to wystarczy w tym tygodniu zmieniam flaki w kompie zeby oddusic 8800 ktore sie juz zadomowilo :) wiec bedzie jeszcze lepiej :)

podobaja mi sie rozwiazania z kropami na mini mapie - nie trzeba bladzic a przy tak rozleglym obszarze to wcale nie trudne

no i CTD tez jest wkurzajace :/


_________________
Nauka jazdy w Tychach

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2007, 16:35 
Cytuj  
Trismus napisał(a):
Zwał jak zwał, w każdym bądź razie zonowanie jest do niczego, a o to powinno zadbać się gdy tworzy się grę , gdzie są rozlegle obszary.


w VG nie ma typowego zonowania , sa chunki cachowane w czasie rzeczywistym na biezaco , w normalnym mmogu gdzie jest zonowanie (np EQ2) , nie masz fizycznej mozliwosci zobaczyc co jest w jednej zonie bedac w drugiej , poniewaz porcje mapy sa wczytywane przy przejsciach i egzystujesz w niej dopoki nie przejdziesz do drugiej . W VG sa tzw serwer line , gdzie przy przejsciach sa doczytywane kolejne 'kawalki' mapy , ale za to masz pelny widnokrag , doskonale to widac ogladajac z klifu fortece dragonweir , czy khal , nie widzialem piekniejszych widokow w zadnym innym mmo , gra jest wymagajaca sprzetowo ale nalezy pamietac ze engine jest na solidnej podbudowie UE 3.0 ktory bedzie w pelni wprowadzony w przyszlosci

oblivion to dobre porownanie , podobny zabieg jest w vg , ale w przeciwienstwie do obliviona w vg nie ma instancjowania . Gra jest szczegolonie wymagajaca w kwesti ram i hdd , grajac z karolem widzialem to doskonale jak on 'chunkowal' swoim raptorem 10k rpm i ja moim sata 150


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 5.04.2007
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2007, 17:17 
Cytuj  
No dwa nowe słowa do słownika - zonowanie i chunki. Dzięki za naświetlenie tematu ( nie każdy jest MOO masta :wink ).
Pozdro

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2007, 20:14 
Cytuj  
Zonowanie to rzecz jasna, ale chunkowanie to faktycznie dosc nowe :)
Zonowanie nie jest tak bolesne, wydaje sie ze dotyczy wylacznie tekstur, cala reszta jest w jednym swiecie i nie jest to faktyczni zonowanie jak w innych grach, zreszta nie jest to bardzo meczace bo "zony" sa wielkie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 09:50 
Cytuj  
Gorzej jak sie poruszasz na krawedzi chunk line i musisz go przekraczac. NIech Ci sie trafi zgon to juz w ogole ciekawie sie robi :)

Ale to sie rzadko zdarza.

Ech! Zatesknilem do mojego monka ;)


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 19:22 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Kolejny minus - puste serwery. :/

Mysle, ze reklama w przypadku tej gry troche lezy. Tzn. spostrzezenie nie tyle poparte jakims wlasnym doswiadczeniem, co ogolnymi reakcjami ludzi (duzo osob mowi, ze zwyczajnie za duzo serwerow postawiono). Tak to jest jak sie za marketing biora devsi ... Szkoda. Na pewno sprobuje Vanguard (bo na wow juz praktycznie nie moge patrzec), ale jeszcze chce z miesiac odczekac.

jakby posadzic takiego hardcorowego wow gamera przed wowem i obok vanguardem to jestem przekonany, ze wiekszosc tych spragnionych robienia "czegos" (bo w wow'ie tak naprawde niewiele mozna), wybralaby Vanguard'a

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2007, 20:35 
Cytuj  
Skoro wydali gre w takim stanie z powodu skonczenia sie funduszy to raczej na reklame tez nie maja. :]


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.