mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 15:32 
Cytuj  
Hmm, jak tak to nie byloby zle. A o ile spadają? Bo aj caly czas myślałem, ze od razu ciach do 50%...


_________________
"Life's for my own to live my own way"

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 15:57 
Cytuj  
Nie wiem bo jeszcze nie zginolem a pozatym nie mam nic powyzej 50.0 narazie :smile:


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 16:07 
Cytuj  
No ja też 50% nie przeskoczyłem jak na razie. No i ginąć to też mi się za bardzo nie chce :smile:


_________________
"Life's for my own to live my own way"

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 16:20 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-25 14:15, Gadget napisał:
pff...
mozemy naskoczyc... oczywiscie... bo widzisz.. my to debile jestesmy i najchetniej to wszystkich do paki wsadzimy... braaawo braaawo
oczywiscie ze jstesmy nieobiektywni.
nikt nie jest obiektywny
punk widzenia zalezy od punktu siedzenia
a na razie wasz punkt dupy jest taki ze wy tracicie na tym ze staty spadaja, a nasz jest taki ze nie boicie sie smierci
i co?


Ja zawsze balem sie smierci ale to nie pozwoli mi jej uniknac.Lowie sobie rybki maly lag a tu water element kolo mnie.I co w takiej sytuacji?

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 16:22 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-25 14:23, Ruter napisał:
Z praktyki wiem ze smierci nie boja sie tylko wojowie bo magowie to uwarzaja zawsze bo maja regi za kupe kasy. A woj sie nie bal bo jak zginol to tylko sprzet tracil, a w tedy szedl pokopac rude lub robil cos innego. A jak sprzet juz mial to dawaj spowrotem do walki.

Rzmieslnicy czysci zawsze bali sie smierci tylko dwuklasowcy. Bo zwykly rzemieslnik boi sie o swoj towa i kase i rzadko podruzuje. Jednak zdarzaja sie nadzwyczajne przypadki. A nawet jak jestes super ostrozny to zawsze moze sie lag zdarzyc lub pad i zostaniesz sam z potworkami po drodze (jak miales ochrone).



Ruter przesadziles.Wojownik traci "tylko" sprzet ?? Przeciez sredniej klasy sprzet to kilka dni ostrego kopania.Mag straci sobie regow za 3k a wojownik straci zbroje za 30k :smile:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 16:25 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-25 14:50, Templair napisał:
Ruter na gosci takich jak opisales ( tworza nowe postacie i gnebia ) nie ma dobrej rady niestety ( przynajmniej ja nie znam ). Natomiast wychodze z podobnego zalozenia jak Gadget smierci powinni bac sie absolutnie wszyscy. I mowie tu bac sie a nie tylko obawiac. Nie wiem czy pomysl ze strata statow jest dobry czy zly, ale respekt przed smiercia musi byc. Pozdrawiam


Respekt juz jest.Jak zginiesz to cie moga okrasc i to jest wystarczajace moim zdaniem.Po co obnizac skille gdy sa sytuacje ze ktos zginie np z powodu padu lacza i nie zdazy uciec przed potworem?

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 16:57 
Cytuj  
Spadanie skili od strony technicznej działa teraz tak :
- postać ginie
- sprawdzamy czy ma jakiegoś skila > 50
- skil zmniejsza sie o 0.5% swojej aktualnej wartości (czyli jak mamy 60, stracimy 0.3%)

cóż moge rzec.. śmierć boli.. wiem czym są lagi i ludzka 'nieżyczliwość' :} ale na to wpływu nie mam.. zapytam was o coś, czy ktoś z was grał w arkadie ? czy pamiętacie ile tam kosztuje śmierć ?? a zginąć w cale nie jest dużo trudniej..

cóż moge zaproponować.. zmniejszenie śmiertelności przez wypadki losowe, żywoiołaki dadzą wam dodatkowe kilka sekund na ucieczke.. postaramy sie poprawić strażę, aby znalazły się tam gdzie są potrzebne.. skile zaczna spadać od 60 - uśmiech w strone początkujących.. być może w przyszłości uzależnie wielkość spadku skili od 'sławy' postaci.. tym sposobem wojownik, który zabił wiele potworów na wielu wyprawach zostanie wynagrodzony znacznie mniejszym spadkiem skili.. i naodwrót - makrownik i sparingowiec ucierpi troszke mocniej bo nie mial gdzie zdobyć 'sławy'.. hmm chyba tyle czekam na odzew.

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 16:58 
Cytuj  
1. a co mnie interesuje ze ci lacze padlo?
w zyciu mogly Ci sie sznoorofki w nowych adikach rozwiazac i tez nie uciekniesz

a co do straty skili to zdaje sie max 0,5%
G

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 17:10 
Cytuj  
Aha ale jeden losowo spada? czy wszystki o te 0.5% ?


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 22:22 
Cytuj  
Wiem ze moga okrasc. Ale GM chca ukrucic odciaganie potwora od ekwipunku przy czym odciagajacy na wlasne zyczenie ginie 17 razy. Oto miedzy innymi chodzi.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 22:58 
Cytuj  
Gadget, ja rozumiem, naprawde... Ale troche dobrej woli, popatrz na to tak: co bylo by strasznego gdyby skille nie spadaly tylko zeby niemozna bylo sie wskrzesic? Tzn jezeli zabilyby by cie potwory albo gracze "niebiescy" albo "szarzy" nie wskrzeszasz sie przez 20min jezeli zabije cie PK z murderem to przez 10min... A z tym statlossem nie bedzie tak trudno chlopaki... wszyscy sobie wymakruja szybko skille powyzej 70 (np. 2) a potem beda sobie powoli podnosili reszte, kazdy skill po trochu, spadac beda te wymakrowane a oni beda szczesliwi...

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 00:03 
Cytuj  
wiesz.. jak to robert wyjasnil to te skile tak szybko nie beda spadaly.. ktos obliczyl ze przy spadaniu o 0.5% musialbys zginac 500 razy zeby z GMa wrocic do 50... a brane bylo pod uwage wlasnie 0,5 a nie 0,1 jak jest w wypadku GM'a
zreszta postaram sie zeby ro6ert wprowadzil cos takiego ze kazdy ma na przyklad 1k4 smierci dziennie bez straty tego.. slyszysz Ro6ert? moze to by zadowolilo i nas i Ich?
Gadget

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 00:07 
Cytuj  
No to by bylo dobre. Zeby mozna bylo zginac pare razy bez straty skilla. Nawet dwa razy by wstarczylo. Bo juz po pierwszym czlowiek by uwazal, a po drugim to by sie zwinol do miasta.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 00:13 
Cytuj  
Chyba ze bedzie bardzo chcial po rzeczy wrocic :smile:

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 00:43 
Cytuj  
Tak rozwiazanie przypadnie do gustu grajacym i tworzacym

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 00:52 
Cytuj  
No tak ale podacie licznik ile pozostalo jeszcze smierci? Bo ja niewiem czy bylbym za czy przeciw... Aha moze lepiej k3+1?

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 02:39 
Cytuj  
zdecudowanie wprowadzilbym taki system ze nie wiedzialbys czy juz nawet pierwsza smierc spowoduje utrate statow...
w ten sposob zawsze bedzie lek przed tym.. moze zginiesz raz, dwa trzy... i nic sie nie stanie...
a moze... za pierwszym razem Cie dupnie..
nie znasz dnia ani godziny...

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 08:16 
Cytuj  
okej..mówicie rozsądnie, myśle nad systemem
"Pierwsze k3 śmierci za darmo"
:smile:


Posty: 22
Dołączył(a): 23.03.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 13:39 
Cytuj  
Hej.

Hmm o co wam wogle chodzi ??? Przeciez te skille spadaja o 0.5 procent i o ile dobrze wiem to jest to procent tego co masz w danej chwili ... (jak masz 100 to spada po 2 zgonach o 1) Czyli jak sie obudzisz w objeciach elemelka to coz masz 0,5 procenta w plecy to straszne ... Ehhh bez przewsady narzekacie bo widac ze gineliscie tyle razy ze to poezja i was to szczerze mowiavc walilo i bieglisice odzyskac zbroje jak dzicy niezwarzajac na 3 smoki 30 troli i inne takie po drodze ...

Wiec moja rada jest tala ... przestancie narzekac i nauczcie sie nieginac za czesto .. nawet na wyprawie mozna niezginac jak sie ma odpowiedniego dowodce i sie go slucha ... A jak sie rwiecie na cos czego niemacie szans zabic to trudno wasza sprawa ...

Pozdrawiam i zycze milego odrabiania statow bo w koncuczlowiek uczy sie na bledach nie ? :razz:


_________________
Zwierzeta nie wiedza co to kłamstwo,
Zwierzeta nie wiedza co to zdrada,
Zwierzeta nie wiedza co to mordrstwo,
Dlatego sa lepsze od ludzi.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 14:11 
Cytuj  
Pan powyżej niestety chyba nie wziął pod uwagę kilku faktów. Czas przyrostu tego 1% jak się ma już skilla powyżej 60% a po drugie... jako jeden z bugów opisałem przypadek w którym zginąłem obok dwóch healerów... Nie dało się nie zginąc mniej niż 3 razy z rzędu... bo panowie mimo moich usilnych prób "ucieczki" od ożywienia w tym miejscu (obok takiego przemiłego skorpiona) bardzo nahalnie mnie przywracali do życia...

Mimo wszystko uważam żę jeżeli wprowadzona zostanie zasada k3 śmierc z rzędu i podwyższy się granice utraty skilla do 60% to powdy do narzekania będą mieli tak naprawdę tylko urodzeni pechowcy... :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.