mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 11:40 
Cytuj  
[quote]
Aha maly edit co do setek graczy na POL... do 200 graczy z malutkim lagiem potrzebne jest 10mbit lacze... good luck.

No wez mnie nie zalamuj :cry:
U nas i tak nie bedzie 200 graczy, niech przy 30-40 dobrze chodzi i wystarczy.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karanira dnia 2002-04-21 12:42 ]</font>

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 11:48 
Cytuj  
30-40 POL nigdy nie pociagnie bez laga przy procku serwa SC. Z tego co gadalem z Szerszeniem to chyba juz przy 20-25 jest kibel. NOX ciagnie 40-50 bez laga (sprawdzone bo za moich czasow potrafilo byc momentami po 50 paru graczy). Coz pisze one more time, POL to byl porazka roku dla SC. Tylko niepotrzebnie stracilismy wielu graczy, ktorych kurwica strzelila ze nie dosc ze znowu traca postacie to jeszcze POL...

**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 11:57 
Cytuj  
To jaki to procek ? 386 ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 12:02 
Cytuj  
A ja nie pamietam, a nawet jesli na forum nie bede o tym pisal. W kazdym razie ZA maly. POL to lakoma bestia i potrzebuje power.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 12:07 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 12:04, Raistlin Majere napisał:
W pelni popieram Tate :smile: Niema to jak NOX. Stabilny, bez lagow, a z lodkami napewno sobie poradzicie. Przejscie na POL-a upodabnia bardziej SC do CL. A o ile dobrze sie orientuje SC miala byc inna niz wszystkie serwery. WIec wracac na NOX :smile:))


Lodki w wersji devel 0.83 zostaly przepisane od podstaw.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 12:10 
Cytuj  
Eh, ja jestem caly czas za polem... Niestety na glosowaniu nie udalo mi sie przeciagnac ludzi na jasna strone... Ale wtedy to i yerp i szerszen strasznie walczyli o tego pola... Poczytajcie te tematy o ile jeszcze sa... Ja nawet bym nie ruchamial tego pola :smile:

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 12:13 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 12:20, Karanira napisał:
Sluchaj i na NL-u i na CL-u gra na raz ok. setki graczy i lagow nie ma, wiec nie marudz, oba chodza na POL-U 94.


Niestety musze poprzec twojego przedmowce - przygladam sie POLowi i NOXowi od strony administracyjnej i imho POL to jest porazka w niektorych dziedzinach (oczywiscie skrypty ma genialne i w mozliwosciach konfiguracji bije na glowe na NOX (chodz nie wszedzie)) to przy administrowaniu NOX pokazuje swoj kiel. To moje zdanie - na male poparcie swych slow mam to ze jestem GMem na DM i mialem stycznosc zarowno z NOXem (na ktorego sie przenosimy w blizej nieokreslnym czasie) jak POLem na ktorym biegamy. Zreszta co by nie szukac przykladow: Generowanie statusu serwera przez www. NOX tworzy 2 pliki online.html i offline.html. POL ma wbudowany serwer www (ktory wg autorow jest podatny na DOS) - ktore rozwiazanie jest bezpieczniejszy i "ladniejsze" ?

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 12:15 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 13:10, bloob napisał:
Eh, ja jestem caly czas za polem... Niestety na glosowaniu nie udalo mi sie przeciagnac ludzi na jasna strone... Ale wtedy to i yerp i szerszen strasznie walczyli o tego pola... Poczytajcie te tematy o ile jeszcze sa... Ja nawet bym nie ruchamial tego pola :smile:



Odnosze dziwne wrazenie ze przeczysz sam swoim slowom :smile: PRawdopodbnie nie wstawiles we wlasciwe miejsca slowa NOX :smile:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 12:21 
Cytuj  
Fidor dokladnie. Co jeszcze przemawia za NOX'em to pomoc programistow samego emu. Doslownie jak z Szerszeniem szalelismy na punkcie NOX to non stop ich pytalismy o pomoc. Post nie byl dluzej niz jeden dzien bez odpowiedzi na ich forum.
Fakt, POL jest... ze tak powiem POUKLADANY. Ale to jak z Windows i Linux. Windows piekny i przyjemny, a Linux? Wlasnie, to jest ta roznica:)

**

Posty: 249
Dołączył(a): 14.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:00 
Cytuj  
Wszystko pieknie ladnie, tylko napisac jakis skrypcik w NOX'ie to masakra. Instrukcja od small-scriptow ma ponad 100 stron A4 i nie wyjasnia zbyt wiele. Moze gdybym nie mial takiej przerwy od c to bym cos mogl w tym stworzyc. Mozliwe sa wprawdzie pewne sztuczki.. np. skrypt do obslugi golemow ktory byl wrzucony na SC (tworzenie, obsluga power crystali) to nic innego jak pewna sztuczka przy uzyciu Triggerow, z tym ze ja te triggery do tego pisalem 4 dni od rana do nocy a w small-scriptach mozna by to zrobic o wiele szybciej (trza wiedziec jeszcze jak...).


_________________
There is no beginning, there is no end,
There is only change.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:05 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 14:00, Thaxyllis napisał:
Wszystko pieknie ladnie, tylko napisac jakis skrypcik w NOX'ie to masakra. Instrukcja od small-scriptow ma ponad 100 stron A4 i nie wyjasnia zbyt wiele. Moze gdybym nie mial takiej przerwy od c to bym cos mogl w tym stworzyc. Mozliwe sa wprawdzie pewne sztuczki.. np. skrypt do obslugi golemow ktory byl wrzucony na SC (tworzenie, obsluga power crystali) to nic innego jak pewna sztuczka przy uzyciu Triggerow, z tym ze ja te triggery do tego pisalem 4 dni od rana do nocy a w small-scriptach mozna by to zrobic o wiele szybciej (trza wiedziec jeszcze jak...).


Prawdopodbnie pijesz do tych skryptow od trucizny i czegos zaczepianych o @OnStart - otoz zamisast robic dwa triggery @onstart wystarczyloby napisac jedna procedure odpalajaca 2 pod prodecury. A co do do dokumentacji to i tak jest jest lepiej niz do POLa bo ten tutorial co znalazlem jest ahem sredniej jakosci. (ale na POLu sa przyklady w postaci gotowych skryptow)

**

Posty: 249
Dołączył(a): 14.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:09 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 14:05, fidor napisał:

Prawdopodbnie pijesz do tych skryptow od trucizny i czegos zaczepianych o @OnStart - otoz zamisast robic dwa triggery @onstart wystarczyloby napisac jedna procedure odpalajaca 2 pod prodecury.


Tak juz robilismy i nie dzialalo, bo bylo nam to potrzebne do odpalenia jednoczesnie @OnStart ras i potionow. Nie wiem jak jest na najnowszym NOX'ie.


_________________
There is no beginning, there is no end,
There is only change.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:11 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 13:21, Oyci3C napisał:
Fidor dokladnie. Co jeszcze przemawia za NOX'em to pomoc programistow samego emu. Doslownie jak z Szerszeniem szalelismy na punkcie NOX to non stop ich pytalismy o pomoc. Post nie byl dluzej niz jeden dzien bez odpowiedzi na ich forum.


Sam doceniam ich support (co pewnie mozna zobaczyc na ich forum :grin: . NOX ma jeszcze jedna ceche ktora go dystansuje od POLa - kompiluje sie (i dziala) na *BSD - co znaczaco ulatwia szukanie lacza pod shard.

A wbudowane rasy w NOXa ... miodek :smile:

**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:14 
Cytuj  
[quote]
2002-04-21 14:00, Thaxyllis napisał:
Wszystko pieknie ladnie, tylko napisac jakis skrypcik w NOX'ie to masakra. Instrukcja od small-scriptow ma ponad 100 stron A4 i nie wyjasnia zbyt wiele. Moze gdybym nie mial takiej przerwy od c to bym cos mogl w tym stworzyc. Mozliwe sa wprawdzie pewne sztuczki.. np. skrypt do obslugi golemow ktory byl wrzucony na SC (tworzenie, obsluga power crystali) to nic innego jak pewna sztuczka przy uzyciu Triggerow, z tym ze ja te triggery do tego pisalem 4 dni od rana do nocy a w small-scriptach mozna by to zrobic o wiele szybciej (trza wiedziec jeszcze jak...).

--------------------------------------------
Zapomnieliscie o tych wszystkich bugach jakie byly na NOX-ie: znikajace rzeczy, znikajace statsy, lodki, runebooki, ruda, poioning, polimorfia, magery i jeszcze wiele innych. Nie widze mozliwosci zebysmy byli w stanie to wszystko poprawic. Poza tym moze juz dosc tych zmian emu na Strefie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:17 
Cytuj  
Co nie oznacza, ze SC pod POL sie nie nadaje. Jak chcecie to sie bawcie. Powodzenia:)

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:24 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 13:15, fidor napisał:
Cytuj:
2002-04-21 13:10, bloob napisał:
Eh, ja jestem caly czas za polem... Niestety na glosowaniu nie udalo mi sie przeciagnac ludzi na jasna strone... Ale wtedy to i yerp i szerszen strasznie walczyli o tego pola... Poczytajcie te tematy o ile jeszcze sa... Ja nawet bym nie ruchamial tego pola :smile:



Odnosze dziwne wrazenie ze przeczysz sam swoim slowom :smile: PRawdopodbnie nie wstawiles we wlasciwe miejsca slowa NOX :smile:

eheh mialo byc ja jestem caly czas za NOXem...
:smile:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 13:49 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 13:10, bloob napisał:
Eh, ja jestem caly czas za polem... Niestety na glosowaniu nie udalo mi sie przeciagnac ludzi na jasna strone... Ale wtedy to i yerp i szerszen strasznie walczyli o tego pola... Poczytajcie te tematy o ile jeszcze sa... Ja nawet bym nie ruchamial tego pola :smile:



Bloob, raczej poczytaj jeszcze raz tamten temat, zawarlem w nim specyfikacje pol'a i noxa i to mozliwie pelna, zreszta w jednym z pierwszych postow.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 27.03.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 14:12 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-21 14:14, Karanira napisał:
Zapomnieliscie o tych wszystkich bugach jakie byly na NOX-ie: znikajace rzeczy,

nie mialem okazji zaobserwowac ale mam (pewnie) za maly swiat
Cytuj:
znikajace statsy,

fixed o ile mi wiadomo - caly system stasow przepisano
Cytuj:
lodki,

przepisano od podstaw
Cytuj:
runebooki

jest juz skrypt do runebookow.
Cytuj:
ruda

co z nia ?
Cytuj:
poioning

nie wiem w jakim znaczeniu ale cos poprawiali przy poison dokladnie po zmianie waszego emu wyszly 2 edycje stable.
Cytuj:
polimorfia

nie dziala - ale dosc prosta do oskryptowania jak sie przygladalem
Cytuj:
magery

nie znam niestety.
Cytuj:
i jeszcze wiele innych. Nie widze mozliwosci zebysmy byli w stanie to wszystko poprawic.

Z czego wiekszosc jest juz porawiono jak: curse,wbieganie do domkow,ladowanie sie itemsow na oczach (to w sumie jedna rzecz, kwestia opcji przy kompilacji),teleportacja GM'a z lodki,expy (sa mimo ze ktos narzekal ze nie ma), zacinanie sie animalsow na zboczach.
Cytuj:
Poza tym moze juz dosc tych zmian emu na Strefie.

to jest dobry argument - watpie by ktos to przezyl (z graczy) chyba faktyxcznie w sytuacji SC lepiej walczyc z POL 094

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 14:27 
Cytuj  
Co tez wlasnie czynimy...

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2002, 14:30 
Cytuj  
Powidzmy szczere, zagraniczne serwy stoja na POL'u a nie na NOX'ie, oczywiscie mowie o tych chyba najslawniejszych, maja po 200-300 gracyz na servie, lagi sa tylko z Polski a rozwiniescie skryptow jest niesamowite, chdoz np serv na Sphere - Tul (czy jakos tak) wiedzialem i musz pzyznac ze tak duzej ilosci nowatorkisch pomyslow to nigdzie nie widzialem, Emu jest obojetny, to praca GM'ow pomaga zmieniac i poprawiac BUG'i, pytanie gdzie latwiej dla GM i przyjemniej dla graczy, SC stracilo gracyz prszez:
- lagi, zwisy pady itp. co mozna naprawic
na POL'u 94 mam nadzieje, tymczasem skad
wiadomo ze takich problemow znow nie
bedizeimy mieli na NOX'ie
- czeste kasacje, to chyba slawa SC, odeszlo wieluy wspanialych graczy i takie zmiany co chwila nie sluza bytnosci.
Procek nowy, lepszy moznaby mysle dokupic, gdyby znalesc chetnych do zlozenia sie po troche pieniedzy.
IMHO przeniesienie sie na POL'a 94 bedize lepszym pomyslem, ale jak bedzie w przyszlosci, to nie tylko moja decyzja

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.