mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*

Posty: 134
Dołączył(a): 2.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 20:44 
Cytuj  
Zbrojmistrz i Mennel, dobre pomysły :smile:

***

Posty: 627
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 20:47 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 21:44, Pivoo napisał:
Zbrojmistrz i Mennel, dobre pomysły :smile:

wiem, ze mam dobre pomysly a najlepsze jest to, ze nigdy sie nie zmienie :grin: :grin:


_________________
WE WILL, WE WILL...FLASH YOU!!!!!!

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 maja 2002, 13:48 
Cytuj  
Yarpen z tymi katapultami dobry pomysl:)) oczywiscie tinker by je robil:PPP

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 maja 2002, 14:16 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 13:58, Psyche napisał:
Ja tam chcialbym byc niezalezny, dlatego nawet magi i tamowanie zwierzat sie ucze. Zreszta gdyby byl taki specjalny koles do kopania, to co on by z tego mial? Musialby sobie zrobic postac mula a to nie o to tu chodzi...


nie koniecznie. w UO powinno wlasnie tak byc ze jeden zajmuje sie kopaniem a drugi wykuwaniem. szybciej by sie nauczyli. problem jest w tym ze obaj musza grac w tym samym czasie.


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 maja 2002, 15:28 
Cytuj  
Hmm... powiedz mi co to za frajda tylko i wylacznie kopac cale zycie?


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

***

Posty: 666
Dołączył(a): 22.03.2002
Offline
PostNapisane: 9 maja 2002, 15:57 
Cytuj  
Psych wiedziałeś że się odezwę :grin:

Kopanie i kucie to sport dla prawdziwych mężczyzn :grin:

Patrzcie na Avatar zbrojmistrza???? ten to jest paker ja też taki bedę :lol:


_________________
Serro Carres rząda dostepu do morza!!!!!

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 maja 2002, 16:04 
Cytuj  
Tailor na OSI moze robic expy ciuszki, skorki itd ... ale podpisac przedmiot moze tylko gm tailor, smith czy inny.
A dlaczego nie wycyganicie od GM po zrobieniu gm black dye tub ew white itd ...
Co do skilli to powiem wam ze na osi milo sie robi skille dla handworkera :grin:

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 maja 2002, 20:43 
Cytuj  
zaraz te domki,jaki skill jest wymagany do robienia tych czesci budowlanych?(wogule jakis?:P)
Zreszta poczekam az sie ktos kompetentnie wlasciwy wypowie:P

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 maja 2002, 20:45 
Cytuj  
Moge ja plis naprawde ci powiem?


_________________
Powstał z popiołów jak feniks, powstał żeby siać zniszczenie.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 maja 2002, 13:35 
Cytuj  
Na Pol'u wszystkie dostepene wyroby byly widoczne,nawet dla osob nie posiadajacych skilla. Osobiscie bardziej mi sie podoba NoXowska wersja w ktorej w zaleznosci od zaawansowania(osiagniecia wymaganego skila) dysponowalo sie okreslona lista wyrobow .
Lubie odkrywac nowe mozliwosci
-Przydalaby sie rowniez mozliwosc robienia tej samej rzeczy co poprzednio lub wyrobu na raz kilku sztuk (mozolne klikanie 6 razy i przesuwanie calej listy towarow zeby zrobic glupi mlotek jest nadwyzyraz "irytujace";p szczegolnei jak sie robi dziennie 200 takich mlotkow:P)
-
-A

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 maja 2002, 10:01 
Cytuj  
Pamietajcie ze sila pulapek zalezy od wysokosci tinkeringu:

**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 maja 2002, 12:55 
Cytuj  
2002-05-08 13:16, Toma$$us napisał:
Bardzo podobnie było na Rosyjskim Shardzie DarkWorld. Tylko tam troszkę inne założenia były :
samo BS - to gościu kuł co najwyżej expy < powiękzone obrażenia, wytrzymałość itd. >
BS + ArmsLore - jak dobrze rozwinięte to mógł wykuć exp'y oraz unikalne < takie lepsze expy ze specjalnymi , niemagicznymi zdolnościami>.
BS + Magery - na wysokim poziomie to mógł kuć magiczne rzeczy i expy.
BS + M + ArmsL = gościu mógł kuc wszystkie powyższe , i mogły się łączyć cechy np jakiś exp z magiczną cechą, jakiś unikalny exp < lepsze obrażenia i jakaś specjalna cecha np. zatrute ostrze >.

---------------------------------------------

Dobry pomysl .Moze jeszcze :smile:
BS + Poisoning ---> zatrute bronie i armorki odporne na trucizne :smile:
BS + MRes ---> armrki dajace odpornosc na
magie
BS Animallore ---> robienie mechanicznych zwierzczkow :lol: :lol: :lol:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.