mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 09:39 
 
A dalczego poprostu w t4 nie zrobic ze vicoty points leca wylacznie z keepow ? I problem by sie sam rozwiazal. Niech ktos strzeli feedback w grze :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 09:49 
 
Mendol napisał(a):
no widzisz a mi sprawia przyjemnosc samo mordowanie. przy okazji zdobycie keepa tez jest fun.

a jesli chodzi o lockowanie to masz racje. tylko, ze tutaj potrzeba pewnie chwili czasu na to, az mythic znajdzie 'zloty srodek'. i mysle, ze wczesniej czy pozniej to nastapi. problem w tym, ze wlasnie ludzie chca zeby gra, juz, natychmiast spelniala ich oczekiwania w pelni.
i tak jak wy macie swoje tak ja mam swoje. teraz trzeba tylko znalezc punkt wspolny i go dopracowac. ja jestem w stanie poczekac, az to zmienia bo mam na razie fun z zabijania.
zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie.

ale tak jak napisalem... mythic przedobrzyl i dal nawet 'za duzo'.
powinni wylaczyc access do scenario od levelu 35 i byloby git.


Ludzie placa to wymagaja, a zloty srodek juz byl. Bez wiekszych problemow dalo sie locknac zone po release, przed wszystkimi durnymi zmianami w orvr system. Wystarczy cofnac do stanu 1.0, a przede wszystkim po cholere bylo zmieniac?;/

To ze tobie badz mnie cos sprawia fun to nie zaprzecza faktom ze pewne sfery gry sa niedorobione.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 09:57 
 
Obiektywnie, co mnie razi w WAR na chwilę obecną

-bugi bugi
-dziwne podejście do bugów (niektóre znane już z CB, nie usunięte)
-dziwne podejście do balansu postaci
-za dużo serwerów EU
-za mały pop cap na serwer
-prostacki RvR
+
-prostacki keep siege
-GOA i wszystko z tym związane

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:02 
 
z tymi bugami to troche chyba przesadzasz dana?
bo serio gram troche i albo faktycznie jestem slepy albo mi nie przeszkadzaja ;-p
tak samo z balansem postaci.

to, ze w tej chwili jest za duzo serverow w eu to sie zgodze.
ale niestety tyle musialo byc na czas premiery. mam nadzieje, ze to naprawia dosc szybko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:13 
 
Bugi ? Mogę wymienić 2-3 skille z każdej klasy które nie działają jak należy.

Balans ? Akurat pisząc to myślę o balansie pojedyńczej klasy a nie w sensie globalnym.
Wystarczy popatrzyć jak buffują Iron Breakera czy jak mieszają u Inżyniera (PTR). W przypadku inżyniera mamy nerf EM czyli w sumie całego Tinkerer Mastery które przestaje być urzyteczne a z drugiej strony mega buff Grenadier Mastery, które dostaje bonus 20-40% w DMG co czyni buildy oparte na nadeach jedynmi przydatnymi w endgame RvR.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:15 
 
Cytuj:
Jaka jest przyczyna małej popularności WAR'a


Warhammer PvP < Tarren Mill PvP


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:18 
 
A, i jeszcze nie mam pojęcia dlaczego twórcy Daoac'a którzy stworzyli tam takie rozwiązania jak Reliki czy Darkness Falls nie zaimplementowali ich w WAR.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:21 
 
Atherius napisał(a):
Wnioskuje to po opiniach graczy i ruchu w dziale.

FFXI mnie nie interesuje, bo to syf jakich mało i za kare bym nie chciał w to grać, jak możesz to już nie wypowiadaj się w tym temacie.


nie chcesz flamu ale i tak bedzie i dodam od siebie ze wow to syf jakich malo :)

edit :
pvp nawet w aoc jest 100 razy lepsze nie w wow :]


_________________
no more wow...

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:23 
 
Deshroom napisał(a):
Cytuj:
Jaka jest przyczyna małej popularności WAR'a


Warhammer PvP < Tarren Mill PvP


Jeśli to twój jedyny argument to fail spory


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:26 
 
bo Desh nie ma argumentów tylko jest uzależniony od wowa :)


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:35 
 
dana ale df nie bylo w chwili premiery. zamiast relicow mamy bonusy za zone control.
i tak calkiem serio to pisalem juz, ze war nie jest idealem.
ale dla mnie jest dobra gra a devsi sie staraja (chociazby ostatnie eventy).
jesli zostanie wystarczajaco duzo graczy zeby chcialo im sie to dalej ciagnac to mysle, ze w przeciagu roku gra ma szanse stac sie naprawde dobrym i dopracowanym produktem.
a, ze mieszaja z klasami to normalne. w kazdym mmo co chwila cos sie zmienia jesli o to chodzi. grunt zeby po w miare krotkim czasie dojsc do sensownych rozwiazan. a na to mythic ma jak dla mnie jeszcze chwile.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:40 
 
te posty to jak copy/paste z działu AoC. Mam DejaVu

za miesiąc podzielimy aktywność działu WAR na pół, a potem na pół aż zostanie Elita.
stawiam że za 2 miesiące flame w dzale WAR zniknie.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:42 
 
wystarczy, ze ty stad pojdziesz.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:45 
 
na tym forum nie powinno być działu wowa, bo przynajmniej byłby spokój od fanbojów tego tytułu :)


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:45 
 
póje o 16.00 - chyba że sie urwe troche wcześniej :wink:

@dark_lord
nie wcinaj się bo twoje posty pogrążają zwolenników tego czego bronisz. standardowo :wink:


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:54 
 
Przyganiał kocioł...

Cytuj:
zamiast relicow mamy bonusy za zone control.


bonusy są śmieszne plus claimowanie keepów przez gildie nie daje żadnych wymiernych korzyści.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:58 
 
Dziwne, ze mythic nie zrobil tego jak na scenario z flagami. Przy capnietych keepach BO punkty sobie tickaja (ofc ze zwolnionym rate poza primetime). Nawet jesli jakas strona zzerguje jedna zone to moze dostac w 2 pozostalych.
Kampania bylaby dynamiczniejsza etc, zreszta sprawdza sie na sc, chociaz tu trzeba brac jakas poprawke na ratio D/O.

No i lepsze nagrody za trzymanie keepa (malutka szansa na dropa baga z enemy playera jako buff z keep banera, dla trzymajacej gildii minimalnie wieksza). I juz byloby sie o co bic.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 10:59 
 
a co mają dawać te zajęte keepy. jakby dawały wypasione epaxy od quartermasterów to było by bee bo epaxy czym ładniejsze tym bardziej wowowe.

imo war miałby wiele wiecej zwolenników gdyby zorganizować pvp, jakieś oddziały z hierarchią i dowodzeniem plus komunikacja (podobnie jak w EvE)
chciałbym zobaczyć w war armie 200 graczy którzy robią coś wspólnie i ktoś chce im w tym przeszkodzić. wojna 24/7 zmiany nocne itp.

gildie po 100-200 osób sa samowystarczalne alianse sa własciwie niepotrzebne bo nikt nic w 500 osób nie zrobi.

pamietam jak shadhun marzył o nocnym kampieniu keepów - brzmiało świetnie. jakoś chyba nikomu sie nie chce bo rano zzerguja coś nowego.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:09 
 
tomu dobre pomysly pojawiaja sie z czasem. bo sami nie devsi nie od razu na wszystko sami wpadna ;-)
deshroom a wedlug ciebie gildia to nie oddzialy z hierarchia, dowodzeniem i komunikacja? pvp sami sobie organizujemy.

a moze po prostu po raz kolejny nie zrozumialem twojego postu...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lis 2008, 11:19 
 
Mendol napisał(a):
pvp sami sobie organizujemy.
własnie na tym polega słabizna.

nikt nie może nikomu dojebać. wystarczy umówić się na 20 i zamiast na rajd w wowie iść zdobywać keepa.

nie ma nic wartościowego w tym keepie, jak go stracicie bo poszliście ogladać telewizje to umówicie sie w przyszłym tygodniu na kolejnego. nie ma czegoś jak prośba do aliansu "pomóżcie nam dziś w nocy bronić bo nie dajemy rady / szykuja sie na nas"

gdzie to wypasione pvp, wielkie walki, wielcy zwycięzcy i zdruzgotani pokonani. nawet nubom nie mozna dojebac kurczakami (to by było - elfy nie moga robic nowych postaci bo destro okupuje spawn zone)

imo tarren mill :wink:


_________________
psn


Ostatnio edytowano 21 lis 2008, 11:21 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.