mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 11:53 
Cytuj  
taa powoli mam to samo.
niestety nie zanosi sie zeby mialo sie to zmienic w nadchodzacych mmo, schemat pozostaje ten sam - 'wbic' max level i miec z tego zabawe na dlugie miesiace....
serio juz wole nabijac levele w jrpg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 11:57 
Cytuj  
Ta nie ma co sie meczyc, ja juz nie daje rade z levelami. Cancelnalem caly ten fantasy leveling shit. Moze w przyszlym roku cos wyjdzie ciekawego.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 12:30 
Cytuj  
no ba.. przecież powinni dać w grze mmoRPG od razu max lvl dostępny, do rozdysponowania punkty i hajda... i najlepiej wszystko i wszystkim po równo...
na pewno wtedy by tłumy hasały..
lol


_________________
Suffer not the witch to live!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 12:40 
Cytuj  
Gry gdzie bedzie levelowalo skille zamiast tradycyjnych poziomow to bedzie to samo. Beda ludzie ktorzy sie szybko wyskilluja i beda ownowac i beda tacy co beda plakac, ze nie maja czasu i ochoty na szybkie skillowanie.

Ja tam lubie schemat levelowek, jest czas na poznanie joba, wyprobowanie nowych skilli itd

Oczywiscie absurdalne sa gry gdzie jeden level sie robi tydzien, ale one juz praktycznie znikaja z rynku. Jeszcze L2 sie jakos trzyma.

Nawet FFXI na maxa uproscilo levelowanie. Wczesniej do szybkiego wbijaniu max poziomu potrzebna byla grupa, teraz sie da nawet solo od biedy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 12:51 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Gry gdzie bedzie levelowalo skille zamiast tradycyjnych poziomow to bedzie to samo. Beda ludzie ktorzy sie szybko wyskilluja i beda ownowac i beda tacy co beda plakac, ze nie maja czasu i ochoty na szybkie skillowanie.

Ja tam lubie schemat levelowek, jest czas na poznanie joba, wyprobowanie nowych skilli itd

Oczywiscie absurdalne sa gry gdzie jeden level sie robi tydzien, ale one juz praktycznie znikaja z rynku. Jeszcze L2 sie jakos trzyma.

Nawet FFXI na maxa uproscilo levelowanie. Wczesniej do szybkiego wbijaniu max poziomu potrzebna byla grupa, teraz sie da nawet solo od biedy.

Nie widzisz roznicy.
Jak leveluje skile, to moge np. stanac z jakims self-buffem ktory jest zalezny od takiego i takiego skila, go caly czas uzywac az skil mi sie wbije i juz (tak jak w oblivionie).
To oczywiscie kwestia przemyslenia calego systemu jak to ma wygladac(w sumie mam jakies 30 kartek zapisanych jak to ma wygladac :E).

Powiem tak. Calosc levelowania opartego o skile sprawdza sie do prostej rzeczy, ze nie jestes przy tym levelowaniu zalezny od innych graczy, od robienia questow od niczego. Poprostu napierdzielasz jeden przycisk az bedzie mial odpowiadniac ilosc jakis tam punktow zeby wbic level. Zadnego robienia questow, bicia mobow, bicia innych graczy.

Ja bym przezyl to levelowanie jakby zmniejszy cpa o polowe do 20lvl a nie 40, gry w ktorych jest 80lvl o ile naprawde nie sa niesamowicie ciekawe po drodze, to juz kompletna przesada -;-.

Nie wspomne o tym, ze caly system jest pozbawiony jakiej kolwiek logiki (wbijam level leja krowy albo wilki, i dzieki temu moja postac zaczyna lepiej skakac albo plywa, albo ... <wstaw dowolna rzecz>), chociaz zwiazku zadnego nie widac -;-.

Cytuj:
no ba.. przecież powinni dać w grze mmoRPG od razu max lvl dostępny,

Nie obrazilbym sie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:04 
Cytuj  
@inside
Głupoty opowiadasz, skill tobie rośnie nie dlatego że spamujesz jakiś przycisk, a dlatego że mob na którym wypróbujesz dany skill ma konkretny poziom (poziom skilla), dobrym przykładem jest stealth w morrowindzie.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:06 
Cytuj  
Jak nie robisz tego zbyt czesto to leveling ujdzie, gdy dodatkowo jest szybki i ciekawie zorganizowany. Nie bardzo za to lapie sens dodatkowych leveli w np. takim wow. Znowu przesladujesz, " zle wilki" ktore od tych na 10lvl roznia sie rozmiarem i kolorem, znow robisz takie same questy, po to zeby moc w koncu na 80lvl pofarmic bosy. Jak ktos lubi to prosze bardzo, ja juz jestem tym znudzony. War sie niewiele wylamuje z tego schematu, doadtkowo zmuszaja cie do farmy scenariuszy jak chcesz levelowac szybko zanim twoj tier opustoszeje.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:23 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
@inside
Głupoty opowiadasz, skill tobie rośnie nie dlatego że spamujesz jakiś przycisk, a dlatego że mob na którym wypróbujesz dany skill ma konkretny poziom (poziom skilla), dobrym przykładem jest stealth w morrowindzie.

W przykladzie podalem obliviona wiec co ma do rzeczy Morrowind ?
A reszta wywodu, to, to skrocona wersja tego co sam wymyslilem :P.

W boki nawet nie musialem spamowac przycisku. Mialem genialna technike, zablkowania jednego przyciski na jedny czarze i poprostu skil mi lecial po 3h mialem 40lvl -;-. (czy cos kolo tego).

W MMO moz by dodatkowo sprawdzic np. jakies Traning Places gdzie bylyby manekiny, na ktorych mozna by bylo trenowac skile bez wychodzenia z miasta i dzieki temu levelowac. (np. jebia w niego caly dzien mieczem albo z fajerballi).
A z questow by sie bralo np. nowe umiejetnosci/czary/cos tam innego a nie expa.
Mozna by dzieki temu jeszcze uniknac dziele swiata na sterfy 5-6lvl 10-11lvl itd, bo w kazdej zonie bylyby moby na roznych levelach (od 1 do 20) powiedzmy. (bo tu znowu zakladamy ze level odzwierciedla faktyczna sile dnaego npc, wiec logiczne ze wilk nigdy sie nie wybije ponad np. podrzedny wlamywacz to np. 4lvl a potezny-uber-mastah-nekromanta to 20lvl + jakies specialne presitzowe punkty w jakiejs innej klasie).
Do tego ofc, trzeba by jeszcze sprowadzic fps-like combat zeby to mialo rece i nogi :P.
A i zeby nie bylo. To czy jebniesz karalucha czy uber-zabijake nie ma znaczenia, skill bedzie rosl.

Jakby sie zastnawic istnieje sporo mozliwosci co mozna zrobic w kierunku tego zeby zrobic gre poprostu innych wylamujac sie ze schematow, tylko komu by sie chcialo..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:37 
Cytuj  
iniside napisał(a):
A i zeby nie bylo. To czy jebniesz karalucha czy uber-zabijake nie ma znaczenia, skill bedzie rosl.

to wogole w takim przypadku nie widze powodu istnienia skilowania - jak papierkiem blokuje sobie klawisz i samo mi sie skiluje

w polaczeniu z:
iniside napisał(a):
Do tego ofc, trzeba by jeszcze sprowadzic fps-like combat zeby to mialo rece i nogi :P.

to inside kup sobie fppka x) - pure pvp bez lvlowania - skill based
ja sobie chwale a klimat CoD:WaW mi znacznie bardziej odpowiada niz CoD4 - i juz chyba nie wroce do mmo ;) jak mam czas i checi potrafie heady czaskac po pare godzin
serio
moooze do mmo wroce chyba jak zatesknie za pve - moze lotro albo ddo sie pobawie wtedy

iniside napisał(a):
Jakby sie zastnawic istnieje sporo mozliwosci co mozna zrobic w kierunku tego zeby zrobic gre poprostu innych wylamujac sie ze schematow, tylko komu by sie chcialo..

ale bardzo rzadko w zyciu robienie rzeczy wylamujacych sie ze schematow czy tez ambitnych = kasa

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:39 
Cytuj  
iniside wyobraznie to ty masz, pogratulowac tylko ;-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:43 
Cytuj  
wyobraznie?
na tej zasadzie dziala niszowy bardzo wurm online.
proponuje poczytac i zobaczyc co mozna stworzyc jak komus sie chce i posiada pewne umiejetnosci.
a potem wypowiadac sie na temat 'wyobrazni' czy pomyslow.

polecam ci QFC poczytac cos o innych tytulach oprocz wow'a to moze zyskasz jakas wiedze, ktora pozwoli ci sie wypowiadac z sensem.
bo jak na razie znowu skomentowales dowodzac wlasnej ignorancji oraz braku znajomosci tematu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:47 
Cytuj  
sivar napisał(a):
no ba.. przecież powinni dać w grze mmoRPG od razu max lvl dostępny, do rozdysponowania punkty i hajda... i najlepiej wszystko i wszystkim po równo...
na pewno wtedy by tłumy hasały..
lol


Czego sie szczerzysz?
Od w kiedy mmoRPG (jak sam podkreslasz) najwaznieszje powinno byc levelowanie? albo po co levele?
I co ma wspolnego lvl/endgame z równościa?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:51 
Cytuj  
inside to musisz jeszcze dopisac pare kartek bo lvlowanie przez skilla nie idzie w parze z levelami postaci ;). w sumie nie wiem czemu odeszli od tego schematu (bylo tak w uo) - pewnie nie jestem obiektywny, ale zawsze wydawal mi sie lepszy od tego co mamy obecnie :).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:54 
Cytuj  
Naturalnie system skillowania w UO jest jednym z najgenialniejszych ever. Levelki cyfrowe pod postacia *omg mam lvl 80 !~* sucks, srsly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 13:56 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
wyobraznie?
na tej zasadzie dziala niszowy bardzo wurm online.
proponuje poczytac i zobaczyc co mozna stworzyc jak komus sie chce i posiada pewne umiejetnosci.
a potem wypowiadac sie na temat 'wyobrazni' czy pomyslow.

polecam ci QFC poczytac cos o innych tytulach oprocz wow'a to moze zyskasz jakas wiedze, ktora pozwoli ci sie wypowiadac z sensem.
bo jak na razie znowu skomentowales dowodzac wlasnej ignorancji oraz braku znajomosci tematu.

Jest cos takiego w wurm online ?
Nawet nie wiedzialem, ostatnio azjatycki crap w jaki gralem to byl l2 przez 10 minut :E.
Bede musial sprobowac.
Cytuj:
inside to musisz jeszcze dopisac pare kartek bo lvlowanie przez skilla nie idzie w parze z levelami postaci

Ten element tez mam rozplanowany. Poprostu o nim, tu nie pisalem, bo.. po co ? No chyba, ze ktos tu ma ambicje napisac mmo -;-. (ja nie mam :P).
Ale z grubsza wzorowalem sie na Oblivionie, bez typowych dla obliviona wad (zeby wylevelowac trzeba podbic o jeden level, kazdy skill glowny, kazdy level skila jest podzielony na 100 punktow). I spodobal mi sie system z DFO gdzie nie uzywane skile, zaczynaja tracic levele. Tutaj mozna by wprowadzic szybkosc spada zalezna od klasy postaci, levelu postaci, levelu skila itd. Zeby bylo trudniej czesc skili bylaby wogole zablokowana dla niektorych setupow.

Cytuj:
ale bardzo rzadko w zyciu robienie rzeczy wylamujacych sie ze schematow czy tez ambitnych = kasa

No niestety. Ale imo moj pomysl nie jest ani taki ambitny ani oryginalny (sporo rzeczy jest zaczerpnietych z Obka, DnD, Warhammera, i innych gier).
Cytuj:
to inside kup sobie fppka x) - pure pvp bez lvlowania - skill based

Czekam na Project Offset.
Jesli zobacze jeszcze jednego FPS w Przyszlosci/2ws/terazniejszosci to rzygne na monitor.
Moze byc tez FPS w settingu wh40k. Pod warunkiem ze bede mogl grac Warlockiem/Farseerem/innym Psykerem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 14:07 
Cytuj  
w wurmie jest duzo ciekawych rozwiazan.
ale trzeba miec duzo samozaparcia, natomiast sam pomysl na gre jest zajebisty.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 14:12 
Cytuj  
@Mendol
moje doswiadczenie mmo to L2,wow,aoc,war , kiedys gralem pol-zawodowo w fps'a ,IMO na mmo patrze pod katem rywalizacji w pvp i mechaniki, niszowe "darmowe" mmo z gory skreslam zakladajac ze sa kiepskie (i tak jest) lore klimat rp mnie nieinteresuje i nie czuje potrzeby poszezac wiedzy ma temat roznych rozwiazan w mmo i nie wiem ze to co iniside napisal to gdzies bylo w grze w ktora gra kilka tys ludzi, uwarzam tez ze dobrze zrobione mmo zrobi tylko firma z duzym budzetem , nisko budzetowe produkcje sa kiepskie o tym sie przekonalem w maju i we wrzesniu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 14:18 
Cytuj  
ja ci nie mowie, ze masz w to grac. tylko zanim zaczniesz pisac bzdury zapoznac sie z tematem.
btw. wurm nie jest darmowy a pomyslami bije wszystko w co grales o pare dlugosci.
co tylko dowodzi, ze jak zwykle twoje zalozenia sa kiepskie.
eot.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 14:33 
Cytuj  
jak wurm ma lepsza mechanike gry do wowa to od dzis w to gram , skoro bije all o kilka dlugosci to czemu jest tak malo znany ten tytul ? mendol nie obraz sie ale co dla ciebie jest zajebiste dla mnie chu...we ja wymagam zupelnie czegos innego niz ty i dlatego nigdy sie niedogadamy. eot z twojej strony to joke ;-) bo choroba last posta to nie zart :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lis 2008, 15:25 
Cytuj  
czemu malo znany? bo nie ma dungeonow do raidowania i nolifowania.
nie ma shiny itemz, ktorymi mozna szpanowac na forum i przed kolegami.
wymaga zaangazowania i myslenia. ma kiepska grafike i nie nadaje sie dla dzieci. za duzo roznic zeby opisywac.
no juz od dawna wiemy, ze dla ciebie istnieje tylko jedna gra wiec nie widze powodu do obrazania sie i nie o to mi chodzilo.
odnosilo sie to tylko i wylacznie do twojego bzdurnego komentarza odnosnie wyobrazni.
bez obrazy QFC ale doswiadczenie w mmo to masz malutkie i chcialem ci pokazac, ze mimo wszystko poza levelowkami cos jeszcze jest na rynku.
i nie chodzi o dogadanie sie ale o probe spojrzenia z innego punktu siedzenia.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.