mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 08:34 
Cytuj  
Ciekawe czy te nowe Slugthrowersy beda tez na wyzszych levelach. Wygladaja fajnie.
No i skonczy sie latanie z kuszami w S1.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 10:57 
Cytuj  
Ja mam 25lvl i nadal latam z imp. zip gun ze wzgledow ekonomicznych :)
Mysle ze te pukawki tez beda tak max do 25lvl oplacalne dla tych co maja punkty w rifle.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 12:31 
Cytuj  
Super sprawa te Slugthrowersy - dobrze wypełnia luke miedzy normalnymi riflami a kuszami ,bo była duzą dziura w crafcie i w skillu rifla.
Akurat dla mnie to fajny feature bo ide w rilfe i zamierzalem heavy crossbow robic, ale sprawdze te slugi.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 20:37 
Cytuj  
Zdjecia najprostszego Slugthrowera (wszystkie chyba tak samo wygladaja):

Obrazek

Obrazek

Maksymalny poziom tych nowych karabinow to 45 (Improved Air Rifles).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 20:50 
Cytuj  
A mozna byc kowbojem ze strzelba? Bo takie armorki sa lekko failowe.
Ofc mam na mysli staty itemow, bo ze mozna dla samego wygladu to wiem.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 lut 2010, 21:08 
Cytuj  
I tak i nie :)
Najbardziej "kowbojowato" mozna wygladac na srednich levelach. Niektore pancerze i bron (shoty i rewolwery) wygladaja jak z dzikiego zachodu.

Na 46 to juz rządzą ciężkie pancerze. Jedynie travellersi w swoich plaszczach i kapeluszach wygladaja troche jak kowboje. Niestety shoty to na tych levelach to tylko obrzyny i SPASy. Rewolwery sa tez jakos wieksze.

Jak znajde troche czasu to sie przebiore w stroj kalboja i puszcze screena :D

**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 00:02 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
A mozna byc kowbojem ze strzelba? Bo takie armorki sa lekko failowe.


spoko, mozna wygladac tez jak czlowiek:)

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 00:34 
Cytuj  
Chodzilo o hi-lvl, to wyzej to na 5 lvl mozna miec.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 lut 2010, 08:30 
Cytuj  
Zdjecie frakcyjnego pancerza Travellerow. Pancerze frakcyjne sa jednymi z lepszych w grze.

Obrazek

Kapelusz mozna wymienic na jakis bardziej kowbojski np. od Franklin Ridersow lub Sherlocka Holmsa z S3.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 maja 2010, 13:12 
Cytuj  
Ok to komentujemy Blood Sports :)
Gral ktos juz na Live? Jak to wyglada w praniu?

Ten system Achievmentow przypomina mi troche Traity z LOTRO.

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 7 maja 2010, 13:37 
Cytuj  
Może po tym paczu gierką zainteresuje się trochę więcej osób. Bo te Areny to fajny motyw no i zmiana praktycznie wszystkich skilli.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 26 maja 2010, 17:35 
Cytuj  
Nareszcie:

"Added text on the item examination window for skill books whether the knowledge has been learned or not."

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 26 maja 2010, 22:53 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
"Added text on the item examination window for skill books whether the knowledge has been learned or not."


Kurde, dlaczego to tyle trwalo?


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 27 maja 2010, 10:40 
Cytuj  
Srogi napisał(a):

Kurde, dlaczego to tyle trwalo?


Bo przez ostatnie pol roku zajmowali sie ulozeniem trawy kolo Park City i zbugowanym mobkiem na poludnie od Sunshine Corners :]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 08:36 
Cytuj  
A kiedy wchodzi 1.5? Dzis?

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 cze 2010, 08:41 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
A kiedy wchodzi 1.5? Dzis?


Tak.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2010, 16:23 
Cytuj  
Mrynar lepiej postnij patchnotes do 1.6.3. Ja gdzies zapodzialem login do forum i nie wiem co oni zmienili w tej ostatniej paczce :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2010, 07:40 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Mrynar lepiej postnij patchnotes do 1.6.3. Ja gdzies zapodzialem login do forum i nie wiem co oni zmienili w tej ostatniej paczce :)


Wrzucilem razem z hot fixem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2010, 18:43 
Cytuj  
Dzieki, dzis potestuje te nowe celowniki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.