mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 lip 2002, 23:07 
Cytuj  
nie znam dokladnie zasad panujacych na zwyklych shardach, ale myslalem, ze scrolle tak, jak gemsy i gold sa lootable :o

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 lip 2002, 23:19 
Cytuj  
Mam postac i na regular serwerku i na PvP.
Na PvP gram wczesnym popoludniem kiedy jest tam <2k osob (na bedevere w tym czasie jest 300-600) a wieczorem gram na regular shardzie bo wtedy na PvP wejsc sie prawie nie da ze wzgledu na max graczy a poza tym na bedevere zaczynaja sie realm war ktore mi osobiscie bardzo sie podobaja (siekanie kogo popadnie ma swoj urok ale walka w okreslonym celu, obleganie zamkow etc lepiej poki co dziala na regular shardach).

Dlaczego porownuje rulesy z PvP DAOC shard z PvP UO shard kazdy SREDNIO chocby inteligentny czlowiek powinien zrozumiec - sorka ale dodatkowo Tobie nie bede tego tlumaczyl.

teoretycznie na siege tez mozesz podnosic skille, zabijajac innych graczy.

O rozwoju postaci poprzez PvP na Siege slysze pierwszy raz. "Teoretycznie" jest to mozliwe mowisz... teoretycznie jest mozliwe ze dosiegne jezykiem do wlasnego fiuta ale:
- jest to praktycznie awykonalne
- przyjemnosc z tego zadna :smile:

A jesli pytasz o bonusy z PvP to tak, mowie o power scrolach, virtue etc na SP.
A w DAoC mowie o unikalnych zdolnosciach dla postaci (realm abilities), podniesieniu skili ponad limit (realm rank bonus), bonusie do dmg (relict bonus i bonusach za obrone keepa gildii) oraz itemach ktore mozesz kupic za Bounty points.
Nie ma innej drogi zdobycia tych rzeczy jak tylko PvP. Nie mozna farmowac zadnych monsterkow - dostajesz to tylko za zabijanie innych graczy (z wrogiego realmu na regular shardzie i obojetnie jakich na PvP).
Zreszta nawet na regular shardzie osoba ktora zrobila 50 lev nie ma absolutnie nic do roboty poza PvP.
Raidy na moby ala EQ sa zadkie, wymagaj masa plyerow i zajmuja stosunkowo malo czasu (poza tym sa zasadniczo w PvP zone). Zabijanie zwyklym mobow dla 50 lev postaci ma sens tylko wtedy jesli pomaga ona kolegom z gildii ale to sie niestety zadko zdarza (jesli juz to PvP zone).
Twierdzenie ze DAoC
daoc nie jest nastawiony na pvp, idziesz sie bic jesli masz ochote, jesli nie wracasz do safe zone/no pvp zone/trammel. zwij to jak chcesz. na pvp nastawiony jest andred i mordred, a nie 'gra'.
jest po prostu bzdura.
To tak jakby ja powiedzial ze Siege sux bo majac 80% magery walczysz w PvP a potem idziesz se spokojnie trenowac skile do wlasnego domku albo sparowac w guard zone.
Jak nie masz rozwinietej postaci to jasne jest ze ja rozwijasz - sparingiem albo PvM.
Ale po osiagnieciu capa zarowno w DAoC jak i w UO praktycznie nastawiasz sie juz tylko na PvP.
Powiem wiecej - UO ma bogatszy crafting, raresy itp wiec tam juz latwiej trafic goscia ktory nie gra PvP. DAoC poza PvP nie ma tak naprawde nic do zaoferowania.
Wszystko co jest w planach tez dotyczy praktycznie tylko PvP.
Z roznice w czasie dojscia do levelu w ktorym juz tylko grasz na PvP powoli staja sie identyczne.
U was wprowadzaja/wprowadzili system w ktorym gainy skili masz co XX godzin a w DAoC dojscie do 50 lev sorcem zajelo mi /played 25 dni a infem (ktorym 50 raczej nie planuje zrobic - wystarczy mi 44-45 lev ktory juz mam) /played 14 dni.

I juz na koniec. Nie mam zamiaru twierdzic ze DAoC jest lepsze/gorsze od UO bo to kwestia gustu. Ale smiem twierdzic ze ludzi ktorych interesuje tylko PvP jest obecnie kilka razy wiecej niz w UO. Z tego co slysze na SP jest jednak nadal pusto a serwery PvP w DAoC sa pelne.
Ludzie ktorzy dali sie zlapac na reklame ze DAoC to EQ killer juz dawno zrobili 50 lev i sprzedali swoje accounty na ebay gdy okazalo sie ze poza PvP nie maja co robic przez 90% czasu.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 lip 2002, 00:59 
Cytuj  
sorka ale dodatkowo Tobie nie bede tego tlumaczyl.

a jednak sie rozpisales...
fyi: niektore virtues mozna podnosic zabijajac innych graczy. poczytaj troche, zanim zaczniesz kogo innego pouczac.

blah blah blah... :[ de gustibus non est disputandum
ale co poradzic na to, ze wiekszosc carebearsow woli pvp, jak w daoc, gdzie nie moga nic stracic(wyjatek - pvp serwery... zebys sie nie czepial, jak zwykle)? za wygrana dostaje sie bonusy, a za przegrana nie traci sie nic - zyc nie umierac!!
nawet sobie nie wyobrazasz ilu trammiesow w uo, pospieszylo do dungeonow w fel zaraz po tym, jak zlikwidowano mozliwosc lootowania.
inna sprawa - umiejetnosci manualne... w daoc klikasz sobie radosnie kolorowe ikonki, co sprawia, ze zagrac moze sobie nawet najwieksza palka. w uo pvp wymaga troche wiecej wiedzy i umiejetnosci :{
jedyna przewaga daoc nad uo jest to, ze w mythic nie popelnia sie juz tych samych bledow, ktore popelnilo i nadal popelnia osi...
powiedz, gdzie szybko poddajacemu sie newbiesowi latwiej bedzie wystartowac: siege, gdzie zabija go na kazdym kroku i zabiora wszystkie itemy? daoc, gdzie po smierci zostanie odeslany do bsa, wraz ze wszystkimi itemami?
pytanie nie jest trudne, mam nadzieje, ze sie uporasz do rana :<

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 lip 2002, 07:52 
Cytuj  
Jak mowilem - porownywac mozna PvP z PvP albo regular z regular - inny sposob porownywania nie ma sensu (rownie dobrze ja moge powiedziec ze UO sux bo recall i nie mozna walczyc w trammel - do Siege sie to ma jak...)

Co do tego gdzie latwiej zaczac to zdecydowanie DAoC bo jest mniej skomplikowana, ma prostszy interface i jest "nowsza" (mniej vet players)
Od strony samej gry nie widze roznicy. W UO tracisz sprzet ale Twojej postaci nic nie grozi. A DAoC jak jestes dupa w PvP to postac Ci sie "cofa" a nie rozwija bo masz perma stat losta.
I szczerze mowiac sadze ze bardziej sie wkurwilem w DAoC jak po kilku godzina solo gry postanowilem przylaczyc sie do polowania stada takich samych newbie jak ja na team high level graczy i stracilem cale XP w pocie nazbierane z dueli :sad:
Wyobraz sobie ze w UO kazda smierc to spadek skili o 0.5-1% i powiedz co jest gorsze - tracic loot czy umiejetnosci :smile:

**

Posty: 299
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 lip 2002, 09:53 
Cytuj  
Wtrace sie: i to i to to tylko namiastka. Powinno sie tracic i exeprience (sile, zrecznosc etc.) i loot. W
tedy byloby bardziej "realnie" :grin:

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 lip 2002, 10:48 
Cytuj  
Fakt - realnie by bylo bardziej.
Szczegolnie jakby jeszcze loot byl odpowiednio zmieniony czyli np. gosc pada to ktoras czesc jego armoru musiala zostac zniszczona etc :smile:
Ale powaznie:
Stuff w DAoC (zbroje, bronie, jeverly etc) kosztuja KILKASET razy wiecej niz w UO (przeliczajac na czas potrzebny do zdobycia kasy na nie).
Nie ma lotowania oznacza ze:
- nic cie nie zmusza do PvM (w praktyce malo znam ludzi ktorzy maja 50 lev i poluja na stuff/kase z mobow - wiekszosc zyje z tego co zarobila robiac postac)
- nie tracisz czasu na segregowanie lotu i restock

Jedyna "kara" jest wyeliminowanie Cie z walki na jakis czas (tak musi byc jesli realm wars maja miec jakis sens)
5 min konno z Ludlow do CS, <10 min czekania na to az magowie otworza portal gdzies, potem jeszcze X min dojscie do miejsca aktualnego potyczek - tyle mniej wiecej mi zajmowal restock w UO i nie czuje roznicy (moze poza ta ze czekajac na magow moge sobie zrobic kawe :smile:)
Jak sobie pykam na Bedevere to w praktyce gram do "2 smierci".
Przy takim ukladzie z 2 godzin gry w normalny dzien tygodnia odpada mi 30 min na "kare za smierc".

Na PvP shardzie jest to krotsze (res sicknes 5 min - w tym czasie masz skile/2) ale tez jest.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.