Niah napisał(a):
Mendol napisał(a):
Enhu czy ilosc scian z drewna plus jedno wejscie ma jakies znaczenie przy obronie?
wróg zazwyczaj? zawsze? atakuje od strony bramy dlatego też muszą być dwie oraz może jakoś inaczej położone inwencja spora. ścian jak najwięcej gdyż wróg atakuje i mury i wrota
miałem kilka ataków z siege camp i ANI RAZU nie szli od strony bramy
ja grę odpuszczam- niestety dużo zależy od szczęścia w początkowych stadiach rozgrywki
jeden może mieć wioskę , koło której stale respią się matsy i npc , a drugi będzie miał stale daleko wszędzie- jednym słowem mniej matsów, mniej sprzedaży i praktycznie 0 możliwość zbijania honoru na npc- a tu tak naprawdę wszystko zależy od honoru , bo od tego masz pkt resarch , a te dodają ci z czasem coraz lepszych bonusów do wszystkiego- owszem da się grać , ale stale się jest w tyle
moim zdaniem odkrycia są źle zrobione- czasami 2-3 pkt różnicy daje np 3x szybszą armie , czy scoutów - mnie to do szału doprowadzało jak idę sobie spokojnie po woreczek , albo na wilki, nikt nie idzie , zostaje mi z 5 min i nagle gościu z wioski położonej 3 razy dalej ode mnie rusza i jest 20 sek przede mną- źle to zbalansowano- w sumie w pewnym momencie jedni i ci sami wszystko zbieraj , biją i tym samym mają coraz więcej honoru , a tym samym coraz więcej pkt na odkrycia i i tak w kółko
popełniłem kilka błędów w doborze odkryć i okazuje się , że straty są nie do odrobienia- a nie chce mi się zaczynać od nowa
@Piszpan - hehe i wszystko jasne , skąd taki rozwój