mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:35 
 
Ech, wystarczy przeciez zerknac jak wyglada rvr i jaka jest jego idea:

http://www.youtube.com/watch?v=eLM5JbgXnFY

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:37 
 
Aldatha napisał(a):
zamien ryby na graczy i zobaczysz zwiazek :)

Troszke co innego, tu sie zone zdobywa przez klika czynnikow (BO, Keepy, Kille i na koncu gdzies PQ). Ofc po drodze trzeba sie o te 2 pierwsze bic, ale nie ma wymogu ubicia XXXXXXX graczy dla samego ich ubicia.

Ty czestochowiak mylisz pojecia! nie trolluj :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 14:43 
 
zrzedzicie jak stare baby, pve zle, pvp zle, full loot fajny by byl, ale i tak zly, nie mozna budowac domkow w ksztalcie cyrkowego slonia, nie ma gwiazdek na niebie, wyglada gorzej jak uo, ble ble sru sru

kazdy by chcial co innego w dodatku w jednej grze (ok dfo ma wszystko lawl - mit, juz widze te gory bugow, ktore zrujnuja projekt)

gra ma jasno zarysowany koncept, o jaki sie bedzie opierac, i nic tego nie zmieni, takze albo mozna sie dostosowac albo zrezygnowac. W pvp sa keepy, keepy z murami, stolice, objectivy, scenaria, za to jest xp, 'pvp' xp, odrobina kasy, itemy, tytuly, zone control, pomniki (niby). Wszystko sie na samym koncu sprowadza do farmy i nie widze sposobu tego unikniecia; kwestia tego czy chcecie idlowac na av, craftowac nowe itemy, bo wam jakis nolife ukradl po zabiciu, czy walczyc z myslacym przeciwnikiem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 15:21 
 
ja juz wyrazilem swoje zdanie serdecznie dziekuje za uwage :)

a ty fut masz na drugie mikolaj - fail :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 17:38 
 
@futrol
my thoughts exactly ;)

a co do full loota, to tez tak jak ktos powiedzial. Nie ma to jak cieszyc sie swoim super extra swiezym epixzorem, zaparkowac postac gdzies w lesie i pojsc do wc, zeby za chwile wrocic i zobaczyc wrednego elfa z moim mieczem (plus moja krew gratis :p )

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 17:51 
 
WHO jakie jest kazdy widzi. Nastawione na pvp, ale carebear style dla itemkow. W zonach pve jestes bezpieczny jak dziecko w kolysce. Sztuczny, nienaturalny swiat, poraz kolejny promujacy nolifow. Mam nadzieje, ze obroni sie chociaz roznorodnoscia rozgrywki pvp, a casual playerzy beda sie nadawac chociaz na mieso armatnie. :>


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 19:16 
 
ot i prawde robal pisze.
spojrzcie na sb. udalo sie okrasc 10 osob ale kolejne 3 mialy wszystko w banku. i odsetek ludzi trzymajacych all w banku systematycznie rosl.
to samo w vanguardzie. po tygodniu mialbym dosc gdybym musial co godzine latac do miasta zeby zostawic w safe place kase/itemy.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2008, 22:57 
 
lutus napisał(a):
W daocu 100vs 100 dawalo rade. 200 vs 200 juz bylo ciezko, ale jak Alby robily raid po 400-500 osob, to sie servery wysypywaly...


Get real, to bylo 5 lat temu..

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 00:47 
 
Ja chce tylko powiedziec ze cron mial fajne pvp, zarowno pod wzgledem koncepcyjnym, jak i realizacji czesciowego lootu.

No ale to bylo 8 lat temu.. :)

W WAR sa keepy, sa guild cresty na keepach, da sie levelowac przez pvp. O ile trylko gra nie bedzie drewniana, i poza pvp tez da sie czasem cos zrobic, to juz jest krok do przodu..

Swoja droga, czy posiadanie keepa daje cos naszej frakcji? Jakis buff, cos?


_________________
Nestor#1522

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 07:35 
 
Tak, kupe victory points i przybliza do kontroli tiera, a takze pomaga zajac tier wyzszy. No i mozna powiekszac e-peena ze ma sie keepa.

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 09:33 
 
Nestor napisał(a):
Swoja droga, czy posiadanie keepa daje cos naszej frakcji? Jakis buff, cos?


w keepach sa merchanci z pvp itemami - nie masz keepa = nie masz itemow.

*

Posty: 169
Dołączył(a): 13.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 17:41 
 
Czy da sie juz gdzies wklepac klucz z pre-ordera?
W panelu konta na war-europe nie widze zadnej takiej opcji...


_________________
Venzon 2003 @ EVE
Forum rekrutacyjne BUFU

Obrazek


Posty: 37
Dołączył(a): 6.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 maja 2008, 17:51 
 
Lukis napisał(a):
Czy da sie juz gdzies wklepac klucz z pre-ordera?
W panelu konta na war-europe nie widze zadnej takiej opcji...


Narazie jeszcze jej nie ma, pojawi sie pewnie blizej startu open bety.

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 maja 2008, 17:15 
 
futrol napisał(a):
Nestor napisał(a):
Swoja droga, czy posiadanie keepa daje cos naszej frakcji? Jakis buff, cos?


w keepach sa merchanci z pvp itemami - nie masz keepa = nie masz itemow.


Czym sie roznia pvp itemy od calej reszty? To jakis siedge equipment, specjalne itemy typu sztandar dajacy np. bonusy grupie w rvr, czy zwykle itemy ale z bonusami dzialajacymi w pvp?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2008, 18:18 
 
Czym sie roznia pvp itemy od calej reszty? To jakis siedge equipment, specjalne itemy typu sztandar dajacy np. bonusy grupie w rvr, czy zwykle itemy ale z bonusami dzialajacymi w pvp?

Normalne itemy (zwykle ze statami pasujacymi do PvP) ktore dostepne sa przy okreslonych Renown rank.
Szczerze mowiac equipment, staty i ilosc itemow w tych sklepach to rzecz narazie umowna. Wszystko sie pozmienia.
Siege equipment kupuje sie normalnie, a gildiowe sztandary dopiero wprowadzaja.

No i chyba wazna informacja, na dniach GOA wysyla tony zaproszen. Wielki patch w grze i przygotowania do przyjecia sporej liczby nowych testerow. Kampujcie skrzynki mailowe.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 21 maja 2008, 20:02 
 
tony zaproszeń, a ja pewno znowu nie dostanę ;p

troche o systemie renown, nie widzialem tego jeszcze tutaj
http://www.warhammer-online.pl/rozne-system-renown.html


Ostatnio edytowano 22 maja 2008, 13:58 przez 4fr0, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 maja 2008, 09:20 
 
Dzieki, mniej wiecej widze juz o co chodzi.

Ciekaw jestem jak bedzie rozwiazany crafting i na ile uzywanie craftowanych przedmiotow bedzie mialo sens. Developerzy byli bardzo tajemniczy jesli o to chodzi, jak ostatnio szukalem informacji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 maja 2008, 13:11 
 
Crafting wstepnie testowali przy okazji focus test leveli 1-20 u Elfow.
Dali 3 gathering skille (z cial zwierzat, z humanoidow i prowadzenie ogrodka w plecaku) oraz alchemie.
Na plus trzeba zaliczyc skladniki ktore dodajesz do mikstury dodatkowo (poza tym glownym definiujacym typ elixiru), ktory np. przedluzaja czas dzialania lub zwiekszaja efekt.
Wiekszosc potow to buffy do statow, resistow, heal over time i normalne healujace (chociaz slabe). Sa tez "combat potiony" np. krotki snare, eksplodujaca, fire breath etc.
Ogolnie roznica w pvp jest zauwazalna (przynajmniej na tych low lvl byla przy lyknieciu tony buffow) ale nie przesadza o wyniku starcia.

Druga profesja do ktorej dostajemy skladniki z trzech powyzszych gathering skilli to produkcja talizmanow (gemy wtykane w itemy). Nie bylo to jednak dostepne w tamtym focus tescie.

Na minus oczywiscie niedopracowanie calego systemu (dropy skladnikow niedopasowane do eliksirow ktore mozna robic, slabe poty healujace wzgledem hp pool etc.).
Mam nadzieje ze w nadchodzacym pushu pokaza cos wiecej.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 maja 2008, 12:51 
 
Dzisiaj dostałem zaproszenie do bety. Niektórzy niech lepiej sprawdzą pocztę. :D

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 maja 2008, 17:13 
 
Chyba sie jeszcze raz zarejestruje, bo kurde, naprawde...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.