mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 17:24 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
gry azjatackie mają "wydajny silnik" własnie za sprawą lacków w itemizacji. Najczęściej sa tam 3-4 klasy, z tego każda klasa ma jeden set armor-a na dany lvl, karty graficzne są tak zaprojektowane że znacznie lepiej sobie radzą z setką identycznie wyglądających postaci niż z dziesiątką całkiem różnych.
Stąd azjatyckie silniki wyglądają na wydajne. Wrzucić tam standardową europejską itemizację, i dbałość o szczegóły w oddaniu otaczającego nas świata (asian ppl dbają tylko o biustonosze i majteczki radzę się przyjrzeć jak wygląda cała reszta zamiast zachwycac się majtami) i wydajność spada kilkukrotnie.


Ogladalem filmiki tbh cala reszta wyglada rowniez wporzadku. Wogole gra prezentuje sie bardzo ladnie i wyglada na dopracowana .

Np w War wszyscy wa danym tier wygladaja tak samo wiec gdzie niby ta europejska itemizacja?(a do tego silnik dziala dalej jakby to byla wczesna beta)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 18:19 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Np w War wszyscy wa danym tier wygladaja tak samo wiec gdzie niby ta europejska itemizacja?(a do tego silnik dziala dalej jakby to byla wczesna beta)


to samo jest w AoC - latałem z ludźmi w party i wiedziałem jakie questy robili po ich armorach i broni - dlatego osłabiają mnie te hasła z klonami postaci - BO TAK JEST WSZĘDZIE - po prostu niektórzy tak czepiają się Aiona dla samego czepiania bo to azjatycki mmo

choć normalnie iniside mi zaimponował bo sie przyznał , że także na Aiona czeka :D

co do wydajności - ja się nie znam na teksturach , pamięciach , ale wiem jedno - w L2 nie miałem lagów, przycięć , frezów itp - dla porównania z WAR-a musiałem zrezygnować ( mimo super sprzętu) - bo nie dało się grać

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 21:58 
Cytuj  
A ja sie przyznam - Anarchy Online - jesli dwie osoby chodza w takich samych ubrankach - to musi musza - bo nic wiecej nie moga zalozyc.

I co? Nie ma tam miliona ludzi, bo po pierwsze gra platna, a po drugie trzeba myslec...


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 15:36 
Cytuj  
http://72.232.165.148/videos/1312/a626c ... 2b3e62.wmv

Mozna plakac ze oczojebne czy smierdzi koreanskim stylem ale zapowiada sie jednej z piekniejszych swiatow w grze.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 15:42 
Cytuj  
Naprawde, ciezko jest na CryENGINE zrobic brzydka gre.
Co nie zmienia faktu ze skosnooki styl dalej jest zjebany i AoC pod tym wzgledem bije Aion :P.
EDIT:
Zeby nie było. Naprawde podziwia to co potrafia wymyslec japonczycy/kreanczycy/etc. Te grafiki, conecpety. I to jak potrafia to zaprogramowac i przeniesc na Digital Art. Za to naprawde szacun.
Ale z tego samego powodu dla którego Wole Epic/Power/Progressiv Metal niz Bethoweena/Mozarta wole ciezki i wzniosly zachodnio-eruopejski styl, niz Azjatycki lekki i czesto tez powazny (chociaz nam sie wydaje smieszny, ale to glownie dlatego ze wiekszosc ludzi, nawet sobie nie zdaje sprawy jakimi garsciami czerpia z lokalnego folkloru azjaci).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 16:07 
Cytuj  
no i chomikiem mozna grac...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 08:12 
Cytuj  
Z tego co piszą Koreańscy CBT to w Aion nie ma grindu wręcz przeciwnie ponoć max level można wybić za szybko w tej chwili robiąc tylko questy, i każda klasa jest zdolna do solo play.

Mi się styl graficzny podoba ale to zboczenie po paromiesięcznym pobycie w kraju kwitnącej wiśni , ja na pewno na Aion będę czekał a im większą playerbase będzie miał w Eu/US tym lepiej dla rynku MMO.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 09:59 
Cytuj  
Z tego co piszą Koreańscy CBT to w Aion nie ma grindu (...)

Bardzo wiarygodne zrodlo w tych kwestiach. n1

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 10:14 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Z tego co piszą Koreańscy CBT to w Aion nie ma grindu (...)

Bardzo wiarygodne zrodlo w tych kwestiach. n1


You made my day :)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 10:45 
Cytuj  
Wiarygodne czy nie innych źródeł nie ma jak na razie prawda ? Na różnych portalach ludzie którzy nie grali w Aion psioczą że będzie kolejny grinder choć nie maja na to żadnego dowodu.

Ja tam tym Koreańcom wierzę :roll:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 10:56 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Wiarygodne czy nie innych źródeł nie ma jak na razie prawda ? Na różnych portalach ludzie którzy nie grali w Aion psioczą że będzie kolejny grinder choć nie maja na to żadnego dowodu.

Ja tam tym Koreańcom wierzę :roll:

Sciagne koreanska bete i sam zobacze. Jak ktos ma rozeznanie w tych krzaczkach to moglby zarzucic jakies info (znaczy link i co wpisac w poszczegolne pola :P).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 12:06 
Cytuj  
Sam bym spróbował ale nie rozeznaję się w tym :D


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 13:33 
Cytuj  
teraz na CB i OB koreańskich produkcji raczej nie ma dużych szans się dostać - oprócz standardowo wymaganego KSSN , teraz trzeba podać nr tel i dzwonią

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 13:47 
Cytuj  
I z tego co Koreańczycy mówią maja ograniczenia gry do 2 h/dzien :D


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 18:45 
Cytuj  
embe napisał(a):
http://72.232.165.148/videos/1312/a626c29d-fc7d-4125-bc2d-3b5cc92b3e62.wmv

Mozna plakac ze oczojebne czy smierdzi koreanskim stylem ale zapowiada sie jednej z piekniejszych swiatow w grze.


Polecam obejrzeć ten filmik do końca, pojawia się tam boss wielkości przeciętnego miasta w dowolnym MMO, heh..., a ja myślałem że dragony w L2 to już były giganty.

Anyways moim zdaniem NC naprawdę potrzebuje sukcesu Aiona na zachodnim rynku, (po AA i TR) dlatego też zrobią wszystko aby dostosować go do naszych standardów. Zresztą bardzo się ciesze że w przeciwieństwie do innego studia którego nazwę przemilczę, Koreańczycy zdecydowali się opóźnić premierę i dopracować jeszcze swój produkt, zamiast pchać się pod pociąg zwany WotLK, miejmy nadzieje że dobrze skorzystają z czasu jaki im został.

Swoją drogą hype na każde nowe MMO w którym devsi obiecują rewolucje już chyba permanentnie mi przeszło. Owszem mam naprawdę dużą nadzieję że NC spełni swoje obietnice, ale jakoś nie czuje parcia na śledzenie wszystkich nowinek i spędzanie godzin przy ołtarzyku dla Aiona ani innego nowego tytułu. Wierd :roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 21:23 
Cytuj  
Stary juz jestes. Nic tylko ubolewac nad tym :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 17:01 
Cytuj  
.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead


Ostatnio edytowano 12 lis 2008, 17:06 przez Nyx, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 17:02 
Cytuj  
LINK :)


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead


Ostatnio edytowano 12 lis 2008, 17:44 przez Nyx, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 17:09 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
[url=http://www.mogulus.com/prophetx_aion_stream[url]LINK[/url] :)


Drugie podejście i dalej fail.

l2link

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 12 lis 2008, 17:45 
Cytuj  
Eh sorki do 3 razy sztuka naprawione btw:)


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1304 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.