mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 09:49 
 
4fr0 napisał(a):
raggnarok napisał(a):
[...]jesli Mythic nie wezmie sie w garsc, albo nie zatrudni ludzi od Blizzarda [...]

skażenie wow'em dosięgło i ciebie :P

Wlasciwie to WoW sie zjebal odkad zatrudnili przy nim ludzie z Sigila. (czy kto tam w tamych czasach projektowal EverQuesta).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 11:40 
 
u. a kiedy to bylo?
Mi sie podobalo zanim wprowadzili ten bezsensowny system honoru z bg ;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 11:59 
 
Ojej, wyluzujcie. Mi rozgrywka podoba sie od poczatku (zwlaszcza na niskich levelach), duzo zabawy w pvp i czesto trzeba sie ostro nagimnastykowac zeby grupe utrzymac w walce (ew. ochronic healera/nukera przed szatkujacym melee).

Scenarios (instanced PvP) tez ida w dobrym kiedunku. Stawiaja na takie gdzie jest jeden lub kilka punktow zapalnych, wiec ciagle cos sie dzieje, nie zapominajac o mozliwosciach taktycznych/objective. Po prostu odchodza od CTFow, ktore sie w tej grze nie sprawdzaly.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 12:28 
 
Tomugeen a jakie są twoje wrazenie z healer class ciekawią mnie twoje odczucia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 12:46 
 
Healerow ostro zmieniaja co 2 tygodnie, ale ogolnie ma sie zawsze rece pelne roboty i trzeba wciaz uwazac zeby samemu nie zostac.
Mimo, ze dobrze bawilem sie pewien marauderem, to na 100% robie healera (nie wiem jeszcze ktorego, podobaja mi sie zealoci, ale po zmianach ostatnich jakos lepiej gralo mi sie AM/Shaman).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 13:53 
 
Dzięki za odpowiedz. To utwierdza mnie w przekonaniu ze będę grał shamanem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 20:15 
 
Kek, pogralem chwilke Marauderem i niezle zdziwko: klasa ta ma atak dual wieldem, a animacja jest tylko dla main handu, heh. Dual wield odznacza sie tylko dodatkowa cyferka oznaczajaca dmg przy ataku. Takie cos to juz zwyczajnie smierdzi amatorszczyzna :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 cze 2008, 20:23 
 
no naprawde to straszne, taka amatorszczyzna pol roku przed wydaniem gry.
masakra

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 00:14 
 
Ale nie ma co ironizowac, drogi Mendolu. Przeciez nie powiesz nam szczerze, ze oprawa dzwiekowo-wizualna w WAR stoi na wysokim poziomie. Mi to osobiscie nie przeszkadza, mimo ze dosc mocno rzuca sie w oczy/w uszy, bo wiem, ze sa wazniejsze elementy od eye-candy, jednak jest spora czesc graczy, dla ktorych to jak prezentuje sie gra jest elementem kluczowym przy podejmowaniu decyzji o zakupie i pozniej - przedluzeniu subskrypcji. O tym powinien myslec Mythic, bo nam np. moze wystarczyc 150k subskrybentow do dobrej zabawy, ale dla EA niekoniecznie i bedzie tak jak z Earth & Beyond. :(

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 00:59 
 
Aż tak dużo ludzi nie odpadnie tylko przez przeciętną oprawe , która wcale jakaś tragiczna nie jest, jest specyficzna.

A że odpadnie troche śliniących sie na poligony aoc-kidów (chyba można już używac oficjalnie takiego określenia) to chyba lepiej.

Mythic ma czas, oby wykorzystał go jak najlepiej, wole żeby poświęcali czas na balansowanie gry, dopracowywanie kontentu, oprawą mogą się jak dla mnie zająć na szarym końcu. Funcom zrobił dokładnie odwrotnie i wszyscy wiemy jak sie to skończyło.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 07:35 
 
jasne, ze nie ma.
mozna narzekac pol roku przed premiera, ze gra nie wyglada super slicznie zajebiscie.
moze przegapilem jakiegos newsa, w ktorym Mythic pisze, ze jest to finalna wersja klienta?
100k graczy to bedzie z samego daoca, wiec raczej nie martwie sie o to ile ludzi bedzie gralo.
a jesli jeszcze dopracuja content to nie bedzie za wiele stresow.
w tej chwili we who dziala wiecej rzeczy niz w aoc.
A Mythic dobrze, ze mysli o tym jak usprawnic rozgrywke a nie o tym czy drzewko bedzie mialo 1000 listkow czy pierdyliard.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 08:06 
 
Mendol napisał(a):
jasne, ze nie ma.
mozna narzekac pol roku przed premiera, ze gra nie wyglada super slicznie zajebiscie.
moze przegapilem jakiegos newsa, w ktorym Mythic pisze, ze jest to finalna wersja klienta?
100k graczy to bedzie z samego daoca, wiec raczej nie martwie sie o to ile ludzi bedzie gralo.
a jesli jeszcze dopracuja content to nie bedzie za wiele stresow.
w tej chwili we who dziala wiecej rzeczy niz w aoc.
A Mythic dobrze, ze mysli o tym jak usprawnic rozgrywke a nie o tym czy drzewko bedzie mialo 1000 listkow czy pierdyliard.

To akuart zalezy od grafików ktorzy pracuja a nie od programistow :P.
Anyway, grafików Mythic to ma chujowych zatrudnionych i tyle. Nawet animacji i efektów czarów porzadnych nie potrafia zrobic :<./


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 08:10 
 
aha.
a skad wniosek, ze nie potrafia?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 08:23 
 
Mendol napisał(a):
aha.
a skad wniosek, ze nie potrafia?

Widac po tym jak gra wyglada atm. Do ladnych animacji nie trzeba super-duper silnika i miliona shaderow, tylko porzadnie wykonanych modeli..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 08:27 
 
aha no fakt. teraz juz mozna oceniac jak gra bedzie wygladala w grudniu.
gratuluje pomyslu.
z pewnoscia dali juz final clienta gry.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 08:52 
 
Mendol napisał(a):
aha no fakt. teraz juz mozna oceniac jak gra bedzie wygladala w grudniu.
gratuluje pomyslu.
z pewnoscia dali juz final clienta gry.


No tak. Super. Ale do zrobienia ladnych animacji nie trzeba zaprzegac nie wiadomo kogo, mogliby zaczac teraz nad tym pracowac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 08:58 
 
super. moze juz maja to gotowe? ale jak sam dobrze wiesz pokazywanie zbyt wiele przedwczesnie moze spowodowac rozne dzialania konkurencji.
nie wiem dlaczego ludzie, ktorzy biora udzial w closed becie oczekuja, ze dostana gotowy produkt do zabawy :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 09:09 
 
Mendol napisał(a):
super. moze juz maja to gotowe? ale jak sam dobrze wiesz pokazywanie zbyt wiele przedwczesnie moze spowodowac rozne dzialania konkurencji.
nie wiem dlaczego ludzie, ktorzy biora udzial w closed becie oczekuja, ze dostana gotowy produkt do zabawy :-)

Aha faktycznie. Pokazanie dopracownych animacji moze spowodowac dzialania konkurencji :D.
Ja rozumiem jakby mieli jakis super-mega-ficzer, w mechanice gry, ale taki standard :<.
Zreszta patrzac wstecz w DAoC tez animacje byly do dupy :E. Postacie jak kukly sie zachowywaly :E.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 276
Dołączył(a): 23.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 09:21 
 
jak to dobrze, ze zdanie iniside'a nie ma znaczenia

graficzne ficzersy gry sa powylaczane, bo najwiecej bzdetnych uwag jest zawsze odnosnie bugow graficznych, a nie technicznych (o, cien sie krzywo na kamyku zalamuje, swiatlo z latarni 1 swieci slabiej niz to na latarni 2, etc). jak beda chcieli testowac grafike, a nie content, to to wczesniej oglosza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2008, 12:20 
 
iniside napisał(a):
Zreszta patrzac wstecz w DAoC tez animacje byly do dupy :E. Postacie jak kukly sie zachowywaly :E.


Tego sie wlasnie obawiam - pewnie graficy/ludzie od animacji sa ci sami i poziom pod tym wzgledem bedzie podobny do Daoca.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.