mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
**

Posty: 326
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 12:10 
Cytuj  
zglaszajcie sie do nas wszystkich na icq po uoam server
po co macie grac sami
icq# 18703341


_________________
Ikspil

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 12:32 
Cytuj  
I tak beda grac sami poki przyzwoitych postaci nie zrobia, czyli kilka najblizszyh miesiecy :<

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 13:17 
Cytuj  
Zaraz kilka miesięcy.... :grin: Ale to przecież cały cały smaczek... konieczność zdobycia doświadczenia.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 14:11 
Cytuj  
Na SP nie uda ci sie zrobic GM skilli uzywajc 8x8.Jedynie do 70.Od 70 skille rosna w systemie ROT.Do tego statow tez nie zrobisz bo jest limit(1 punkt na 1h).

**

Posty: 326
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 15:33 
Cytuj  
przeciez nie mowie o wspolnych wyprawach PK czy jakichkolwiek pvp, bo zeby sie tego nauczyc to trzeba z 6 miesiecy przy zrobionej postaci a i tak zawsze znajdzie sie cos nowego
przez to zeby nie grali sami mam na mysli zeby mieli ten kontakt przez uoam zawsze i jakas drobna pomoc, kase czy cos
chca grac sami - niech graja
ale polacy bardzo dobrze traktuja nowych w uo i udzialaja im mnostwo porad - wiem, bo sam tak robie
szkoda ze tylko 10% ludzi zostaje w uo na dluzej


_________________
Ikspil

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 17:50 
Cytuj  
Ash--> Jak dla mnie statsy 1 na godzinę wystarczy. Ale ten ROT... hmmm nie bardzo wiem o co tu chodzi? Jedni mówią, że to ułatwienie inni, że utrudnienie. Jak jest w rzeczywistości?
Ikspil--> Faktycznie, Polacy są dla nowych Polaków ns SP (zresztą na całej OSI) bardzo rzyczliwi. Bez problemu dostałem pomoc już pierwszego dnia i wiem, że jak bym potrzebował to zawsze mogę na nią liczyć. Ale na razie staram się nie naprzykrzać i radzić sobie sam czyli głównie zarabiać na regi...
Jeszcze jedno pytanko. Statsów nie da sie modyfikować tak jak skillów? Czyli jak robię postać to sam muszę uważać żeby mi na przykład dex zbytnio nie urósł... :roll:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 18:20 
Cytuj  
Stat rosnie co godzine w zaleznosci jakiego skill uzyjesz czyli na przyklad od Magery urosnie ci 1 INT od Snooping 1 DEX itd.
Od niektorych skillow moze urosnac 1 STR lub 1 DEX(np skille walki)...

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 19:03 
Cytuj  
hehe dupre ze statsami nie jest tak zle jak ci sie wydaje :) ja tez kiedys na poczatku myslalem ze staty sa perma ustawiane i nie da sie obnizyc - przekraczajac 25int niezle sie wkurzylem...
po dojsciu do 225 jeden bedzie spadal gdy inny urosnie problem tylko w tym ze nie da sie ich zablokowac tak jak skilli i najczesciej jest tak ze chcac podniesc dex kosztem int spada str ;)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 20:08 
Cytuj  
Tak na marginesie to czy OSI dalo jakiekolwiek uzasadnienie dlaczego skillami mozna zarzadzac, a statsami nie? To ma byc rodzaj wyzwania? Wydaje mi sie, ze chlopcy z OSI mogli od razu zrobic obie rzeczy, ale specialnie zostawiaja sobie takie tanie chwyty, ze jak sie beda gracze ostro burzyli z jakiegos powodu, to im rzuca na pozarcie np. zarzadzanie statsami. :roll:

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 21:36 
Cytuj  
rofl ta maja wszystko rozplanowane...
daoc release - reds in town patch
fajne patche do daoc - fixed reds in town patch
sb release - skill locks... ale to nie wystarczy :O tutaj beda musieli wykombinowac cos wielkiego

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 23:13 
Cytuj  
Nie, nie, ja nie narzekam, ze ze statsami jest zle, wręcz przeciwnie. Uważam, że ich przyrost jest dość prosty. A teraz kiedy konrador wytlumaczyl mi sposob ich obnizania to juz wogóle spoko.
Ale nadal nie wiem co to ten ROT. Czym się go je? Bo o ile rozumiem dotyczy on skilli powyżej 70%.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 23:20 
Cytuj  
RoT - rate over time.
Po prostu powyzej 70 real skill przyrost cech zalezy wylacznie od czasu. Znaczy nadal musisz probowac robic odpowiednio trudne rzeczy, takie ktore maja jakakolwiek szanse na normalne podniesienie umiejetnosci na regular shardzie. W zaden inny sposob nie mozesz nabijac cech. Odczekujesz okreslona ilosc czasu korzystasz z umiejetnosci i ona wzrasta. Zero filozofii, ale nie przeskoczysz bariery czasu. :roll:

Po dokladne przedzialy czasowe (bo zmieniaja sie wraz z wysokoscia skilla) odsylam do stalych graczy Siege. Panowie?


Posty: 26
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 23:20 
Cytuj  
heheh;) no niezle moze dodatkowy kontynent dorobic

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2002, 23:59 
Cytuj  
teoretycznie powinno to dzialac tak.. w praktyce wyglada to troche inaczej bo nowy rot nie dziala niestety tak jakby sobie tego osi i gracze zyczyli :< min skille o dziwnych porach dnia przestaja rosnac chociaz nie osiagnelo sie dziennego limitu.. potem znowu zaczynaja i tak w kolko - trzeba miec farta :< ze statsami niestety to samo
ale juz pisalem chyba
2.0 danego skilla w rot na dzien da sie podniesc (czy ogolnie?) :<
powyzej 70 co 20 minut mozna podniesc danego skilla o 0.1
powyzej 79.9 co 30 minut powyzej 90.0 co godzine
dostanie gaina nie jest tak trudne jak normalnie tzn wystarczy uzyc danej umiejetnosci
np jesli chodzi o taming niekoniecznie przy 99.9 trzeba tamowac byczki czy smoki - wystarczy kurczak :< chyba ze to naprawili
ogolnie jest lepiej bo nie trzeba robic jakichs dziwnych rzeczy z 4938056365 demonami przed lodka zeby podniesc resist o 2.0 :[ z reszta to nie jedyny skill ktorego zgmowanie z rotem jest latwiejsze i o wiele tansze... poisoning :<

***

Posty: 508
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2002, 00:59 
Cytuj  
Cytuj:
2002-01-20 23:59, konrador napisał:
powyzej 70 co 20 minut mozna podniesc danego skilla o 0.1
powyzej 79.9 co 30 minut powyzej 90.0 co godzine

Male sprostowanko
1. 70.1 - 79.9 - gain co 20 minut max 3.6/24h.
2. 80-99 - gain co 40 minut max 2.0/dobe
99.1-100 - gain co 60 minut (max 2.0 na dobe, jesli robi sie rownolegle inne skille)

Jedynym skillem, ktory pdlega dodatkowo "difficulty based" + RoT czywiscie - jest provocation.
_________________
Vhailor [The Outcasts]
Siege Perilous
Shadowlords

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Vhailor dnia 2002-01-21 01:01 ]</font>

*

Posty: 121
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2002, 20:35 
Cytuj  
Mam problem ze statsami.
Zaczalem ze str 50, dex 20, int 10, i po parunstu (moze wuecej) godzinach grania mam:
str 55, dex 25, int 25.

Czyli int, na ktorej na razie mi malo zalezy urosla najbardziej.
Jak zwiekszac zrecznosc ??
Skile ktore uzywam to: oczywiscie walka, hiding, healing, rzadko tamuje siakiegos kotka, tracking.
Pewnie uzywanie ktoregos skilla ziweksza mi int, ale ktorego ??

***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2002, 20:48 
Cytuj  
narazie sie statami nie przejmuj.. zrob skill capa i wtedy zajmij sie statami.
Jak chcesz wiedziec wiecej bo nie chce mi sie pisac to looknij na moja stronke w podpisie jest tam opisalem jak robic staty.
Jezeli nie chcesz tak jak tam to glownie walka /fencing, sword/ int podnosi ci sie pewnie od anatomy..


_________________
Kiyote aka Gudluk
[_0_]
Nudzilo mi sie chyba

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2002, 21:38 
Cytuj  
int rosnie ci pewnie od anatomy jak kojot powiedzial + animal taming lore i hiding :<

z reszta to nie tak trudno wysledzic przeciez
masz gain w danej umiejetnosci to i w tym samym momencie rosnie stat... samo z siebie nic sie nie dzieje

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.