mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 3 paź 2007, 17:06 
Ah crap :/
Trza inwestowac w podlizywanie sie mocniej.

PostNapisane: 4 paź 2007, 15:59 
Moglby ktos rzucic linkiem do szybkiego downloadu klienta?

PostNapisane: 4 paź 2007, 16:23 
Klient jest tutaj ale składa się z 5 plików (razem ok 4,5gb), do ściągnięcia niezbędne jest ponowne podanie hasła i nazwy konta (mimo wcześniejszego zalogowania).

PostNapisane: 6 lut 2008, 19:09 
No wreszcie, jutro start bety Empire vs. Chaos ;)

Cytuj:
Not news to some of you I know but we are pleased to announce that the download servers are now up and the beta will reopen tomorrow!

Please note you must uninstall your old client and download the new one to play in the next phase. Full instructions for doing this will be found on the news page and the download page.

Get downloading and we'll see you tomorrow on the beta server!

Cytuj:
Quote:
The WAR Beta Client for the approaching Focus Test is available now. All testers are required to download it and do a full re-installation of the Beta Client in order to be able to test the battle of Empire against Chaos.

This is due to a number of changes in the file structure to eliminate many problems users faced during the last Focus Test Installation. At this time we recommend a full uninstall of the current client and delete any remaining files to ensure your future download and re-installation is successful.

For troubleshooting please visit our forum.

Now there are two ways to download the WAR beta client. You can either use the direct download as before or there is now the option of a new peer-to-peer (p2p) client.

The direct download client will automatically download and verify the different parts of the WAR Beta client so that you can download and install the game much faster than before. Simply download the small executable file and it will fetch the rest of the game files for you.

The fastest way to get the beta client is via a peer to peer (p2p) link. This link will require you to have a BitTorrent client installed. If you do not already have one then a free client is available from the uTorrent website, there are other free clients available for download from different developers also. Simply open the link with your BitTorrent client, put your login and password in and the download will begin automatically.

To get started, go to the beta download page here and choose the option that is best for you.

@Edit
2 dni sciagalem instalke do clienta - wreszcie sie udalo, zajmuje 8 gb z groszem. Jutro testujemy Chaos ;)

PostNapisane: 10 lut 2008, 17:47 
Okej, grywam już trochę czasu no i na teraz jest w cholere bugów. W rasie Empire 3 questy z 8 początkowych są zbugowane, plus pierwszy public quest nie spawnuje bossa ze Stage 3.
Jako chaos grałem dużo mniej, ale też nie mogłem znaleźć jednego quest itema w 4 quescie.
W tym bugi jak np. jeden screen zamieszczony na forum ;)
Obrazek
No ale to closed beta wiec nie ma co sie dziwic. Chociaz jak gralem w Dark Elves Closed Beta to wszystko bylo slicznie, wiec troche sie dziwie
Na razie to tyle.

PostNapisane: 10 lut 2008, 18:12 
Czy dostales jakas informacje, ze dostales sie do drugiej czesci bety or sth?
Ja moglem sie logowac w pierwszej czesci bety, a teraz loguje sie normalnie na konto ale nie moge sciagnac klienta.

PostNapisane: 10 lut 2008, 23:26 
Nie, kompletnie nic nie dostałem. Wchodziłem tylko na forum i czytałem czy działa.

http://forum.war-europe.com/

Sprobuj sie tu zalogowac. Jak Ci pojdzie to na 100% masz dzialajace beta konto.

PostNapisane: 10 lut 2008, 23:44 
No spoko loguje sie. Forum dziala, ale nie moge sciagnc klienta ;|

PostNapisane: 10 lut 2008, 23:52 
Tzn? Sciagasz downloader i Ci nie chodzi?
Czy w ogole downloadera nie mozesz sciagnac?

Jeśli to drugie to moge go upnac.

PostNapisane: 11 lut 2008, 00:41 
wiesz co, juz downloader dziala, sciaga sie klient

A kilka dni temu probowalem, to sciaganie polegalo na pobraniu kilku elementow klienta (tak jak w zeszlym roku) i wlasnie przy kliknieciu na dowolny fragment klienta wszystko sie wysypywalo.
Teraz na szczescie wszystko dziala i jutro pobiegam witch hunterem ;-)

PostNapisane: 20 lut 2008, 17:28 
2 dni temu już chyba zaczęły się testy RvR, każda nowo założona postać dostaje 13 level i ekwipunek cały. Dopiero patcha ściągam, jak sie zorientuje co i jak to napiszę.

PostNapisane: 21 lut 2008, 07:47 
Z update'u dla beta testerów:
Cytuj:
WAR Needs You!

The beta test for Warhammer Online: Age of Reckoning recently reopened with the Empire vs Chaos focus test. The first part introduced a new character class – the fearsome Marauder – as well as countless other new and exciting things to test. For the past two weeks you've had the chance to learn about all of this and now it's time to put what you've learnt to the test in the crucible of battle!

Now we begin the next phase of the focus test – the RvR testing! It's time to get your first taste of the new Keeps and discover all the changes that the EA Mythic team has made to make RvR more fun, more exciting and more Warhammer! Your army awaits; defend your home as a soldier of the Empire or fight for the blessings of dark gods as a vile follower of Chaos. Whatever your choice, the battle is sure to be fierce.

Check the beta forum for further information about this next phase of beta and be ready to experience WAR as you've never seen it before.

GOA Team

PostNapisane: 27 lut 2008, 21:52 
Dobra, mam za slabego kompa na ta gre jeszcze, zatem zeby nie byc egoista moge sie moim kontem podzielic.
Piszcie na PM jak cos.

PostNapisane: 28 lut 2008, 00:51 
No co ty? Nie masz 2GHz procka, 512RAM i GF4Ti4200? jk. Performance atm jest faktycznie oplakany, szczegolnie jesli wezmiemy pod uwage szczegolowosc (a w zasadzie jej brak) i niska jakosc grafiki.

PostNapisane: 28 lut 2008, 08:26 
e tam przesadzacie. jest calkiem ok. i w ogole wyjeb gierka. tak wiem ze zaraz ae napisze ze fanbojuje ;-p ale to prawda.

PostNapisane: 28 lut 2008, 11:35 
Chodzi mi b. dobrze, ale w przypadku RvR od 20v20 wzwyz mam fps maksymalnie 10 :P

PostNapisane: 28 lut 2008, 12:07 
Mendol napisał(a):
e tam przesadzacie. jest calkiem ok. i w ogole wyjeb gierka. tak wiem ze zaraz ae napisze ze fanbojuje ;-p ale to prawda.

fanbojujesz na maxa

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 18 mar 2008, 00:16 
Zrobilem krotki filmik z pierwszego public questa, z jakim sie spotkalem, grajac evol elfikami. Clickie.

PostNapisane: 1 maja 2008, 14:57 
Teraz trwaja jakies testy RvR na 40 levelu. Mile mnie gra zaskoczyla, gdyz od ostatniego czasu poprawili znacznie performance. Sam gameplay przypomina mi osobiscie GvG z Guild Wars bez instancji i limitow. Dostepne sa frakcje z Orderu Empire i High Elves a z Destruction Chaos i Dark Elves.

PostNapisane: 1 maja 2008, 16:13 
no teraz to pojechales z tym gameplay ala gw ;-)

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona