-Townguards mozna bylo zabic
Pewnie najlatwiej sie to robilo z dachu bodajze, albo zza ogrodzenia
. Potem zaczeli za to banowac, bo mozna bylo wywalic calego serwa. Rzucales poison na guarda i on przywolywal nowych przy kazdym uderzeniu (z tego co rozumiem to dopoki nie umarles). Dokladnej techniki nie pamietam, ale jeden guards wolal nastepnych, a tamci jeszcze nastepnych i serwer wywalalo, a przynajmniej ostro lagowalo.
Smoki nie byly agresywne i nie atakowaly bez powodu
Tego to nie wiem. Chyba zawsze byly agresywne, tylko Seerzy lubili przybierac ich postac i robic questy.
Kiedys bylo duzo aktywnych Seer's i swiat byl wypelniony questami by Orgin
Seerow i Consuelorow odwolali, bo prawo w USA nie pozwala zatrudniac za friko. A nawet jesli pozwala z wynagrodzeniem netto = 0, to musza odprowadzac jakies podatki (w stylu zus) - nieoplacalne dla OSI.
Byl pomysl wprowadzenia rolnictwa ktory jednak zarzucono
Z tym to nie jestem pewien, ale na poczatku (chyba zanim zaczalem grac). Wszystkie surowce w swiecie byly ograniczone, a zwierzaki mialy uczestniczyc w lancuchu pokarmowym. Duzo wilkow mialo zmniejszac populacje zajaczkow. Duzo zajaczkow zwiekszac wilkow itp. System podobno momentalnie sie rozwalil - poginely gatunki.
Najbardziej dochodowym Shardem bylo Siege Perilous
Eeee. To chyba bujda, tam zawsze bylo malo graczy w porownaniu do jakis najlepszych shardow z trammel.
Dowcipnisow gatujacych ludzi do Ancient Wyrma usadzano na 72 h real time
Nie tylko do Ancienta rowniez do kazdego niebezpiecznego miejsca, jak na przyklad domek pelen polakow pochowanych, czekajacych na ofiare. Ancient byl po prostu popularny.