mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 13:37 
Cytuj  
Wychodzi na to, ze no-life'y, ktorzy nie pracuja/nie ucza sie rujnuja gre innym :wink: Nie wierze, ze ktos po rajdzie o 5 rano bierze prysznic, pije kawke i smiga potem do pracy :)


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 13:43 
Cytuj  
A czy każdy musi pracować 8-16, pn-pt ?


_________________
@polygamia

*

Posty: 111
Dołączył(a): 1.04.2006
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 13:44 
Cytuj  
hehe
i okazalo sie, ze WAR jest gra od godziny 20:00 do 24:00
mmo lol

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 13:48 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
A czy każdy musi pracować 8-16, pn-pt ?


Ostatnie wydarzenia z WARa dowodza, ze w wiekszosci przypadkow rzeczywiscie tak jest ;-)


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 853
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 13:52 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Lufanga napisał(a):
no wlasnie z tego co pamietam przed Altdorfem jest jeszcze Reikwald
to taka zdaje sie ostatnia linia obrony ktora ciezko pokonac - a przynajmniej w becie
atakujacy chyba maja godzine czasu na zdobycie reikwaldu
jak ktos padnie z atakujacych biegnie z obozu w Reiklandzie

ale z tego co pamietam na jednym podcascie pisalo ze walka o miasto to walki na ulicach itp - jesli to kwestia jednego PQ to troche lipa


Obydwie twierdze przed Aldorfem padly po 15 minutach.

Cytuj:
Huragan masz linka do tego na WA?


http://www.warhammeralliance.com/forums ... p?t=124132

Destro podjelo atak na twierdze i Altdorf po godz 1 w nocy. Obrony wiec juz prawie nie bylo bo ludzie w wiekszosci spali.

Z tego wynika ze easy mode zdobycie stolicy to godz 2-3 w nocy :)

no tak ale jak wiecej osob wbije ten 40 lvl to juz nie bedzie takie proste
fakt teraz troche lipa - powinni zablokowac zdoywanie stolicy na jakies 2 miesiace (ew miesiac)
wzmocnic troche npecow
na WA ktos dal bardzo fajny i prosty sposob aby np w pewnych godzinach (ew przy jakiejs populacji) npcom skalowala sie sila

I'm sorry, but ninja can only happen right now, and not the way you claim to think you know.

If you were in closed beta testing the city sieges with everyone else, you would most likely still have the forum posting explaining how it works. We can't unfortunatly post this as it is covered by the Elder NDA but any other Elder can back this up.

The instances that open up to defend the city give players time to join up and defend. If you don't the city will open, like it did, because there was simply nobody able to queue, not because they uber ninja'd the townzorz.

In the real end game 40, when the game is out for more than 2 weeks, you will KNOW that this is happening, and you will be allowed to rush back to defend your city and queue up. There is roughly a 2-3 hour window to let people start queueing and if nobody does (nobody could), the city auto caps for destruction so people can't not queue to beat the system and force the attackers to not be able to get in.

Once they were in because of this, they can feel free to PvE all they want, but the main fun is from the fights to get into the city, which is wasted on your comment. People want to RvR, they will RvR. If you don't want to defend your city when you hit rank 40 (if you ever do) when that message comes up on your screen, then go and defend it.

Even if you don't, others will. Just because your asleep, doesnt mean the server locks everyone else out from playing.


i to wydaje sie sensowne i fajne

a naprawde jak bylem przy ataku Raikwaldu to jest tam dosyc przejebane
a mowie tylko i wylacznie o CB - gdzie max bylo 500 osob na serwie

zreszta to jest gra mmo nastawiona na pvp - i nalezy sie liczyc z tym ze ldzie beda kombinowac
a ze maja zapal do raidowania o 5 w nocy to ich broszka
w sumie mozna polozyc sie spac wczesniej planujac z gildia atak o 5 nad ranem ;) (przed praca/szkola) - aczkolwiek powinni utrudnic takie cos ;)

tak czy siak gra dopiero wystartowala i wszystko zalezy jak Mythic bedzie reagowal na te niedociagniecia
jesli beda sie opierdzielac to coz skonczy jak AoC

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 13:53 
Cytuj  
Randone napisał(a):
hehe
i okazalo sie, ze WAR jest gra od godziny 20:00 do 24:00
mmo lol


Ja gram zazwyczaj 13:00-17:00 i 23:00-3:00 czyli mijaja mnie godziny szczytu, gra sie dobrze bo sa scenario i czesto duze rvr.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 14:23 
Cytuj  
I na sam koniec moze dodam, ze atakujacy zdobyli fortece w 15 min nie dla tego, ze nikt jej nie bronil, a dlatego, ze najwyrazniej jest jakis bug pozwalajacy wejsc przez tylne drzwi atakujacym.

Swoja droga jak czytam niektorych, to az sie dziwie, ze w ogole kiedykolwiek w jakiekolwiek MMO zaczeli grac. Przy takiej liczbie bugow na starcie? Masochisci?? :lol:

Wczoraj na Axe Bite Pass bylo odbijanie keepa w Badlands. Po stronie orderu na oko 2-3 warbandy, po stronie destro okolo 80 osob.
Na E7200@3GH, 4GB RAM, 9600GT mialem na ustawieniach balanced bez cieni na oko 20-25 klatek. Zadnego problemu z przycieciami czy tez z lagiem.

Ehh order wybil nas na schodach do lorda przy pierwszym podejsciu...walka przeniosla sie na zewnatrz glownej bramy. I w trakcie walki na rozciagnieta linie orderu zaszarzowali z flanki czlonkowie GreenFire clan w liczbie ok 30 osob...zajebiscie to wygladalo, jak 30 osob na mountach wpieprzylo sie w bok masy orderu. Dawno takiego odwrotu i paniki nie widzialem. EPIC :)


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 15:15 
Cytuj  
Co poniektórzy stali bywalcy tego forum to się nagle budzą tak jakby nie czytali relacji z bety przez ostatnie parę miesięcy.

Było wielokrotnie pisane, że Destro będzie miało przewagę liczebną, że keepy można zająć w 15min w 12 os, że można 2 zony zlokowac w 12 os w 2h, że zdobywanie Altdorfu to zbugowany 48os PQ itd...

Imo jeden wniosek. Zbyt wiele osób nie posiada elementarnego skilla " czytanie ze zrozumieniem tekstu czytanego".

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 15:25 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
"czytanie ze zrozumieniem tekstu czytanego".


Niezły tekst :)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 15:46 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Co poniektórzy stali bywalcy tego forum to się nagle budzą tak jakby nie czytali relacji z bety przez ostatnie parę miesięcy.

Było wielokrotnie pisane, że Destro będzie miało przewagę liczebną, że keepy można zająć w 15min w 12 os, że można 2 zony zlokowac w 12 os w 2h, że zdobywanie Altdorfu to zbugowany 48os PQ itd...

Imo jeden wniosek. Zbyt wiele osób nie posiada elementarnego skilla " czytanie ze zrozumieniem tekstu czytanego".

V.


I pisania z sensem :D


_________________
@polygamia

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 18:17 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
I na sam koniec moze dodam, ze atakujacy zdobyli fortece w 15 min nie dla tego, ze nikt jej nie bronil, a dlatego, ze najwyrazniej jest jakis bug pozwalajacy wejsc przez tylne drzwi atakujacym.

Swoja droga jak czytam niektorych, to az sie dziwie, ze w ogole kiedykolwiek w jakiekolwiek MMO zaczeli grac. Przy takiej liczbie bugow na starcie? Masochisci?? :lol:

Wczoraj na Axe Bite Pass bylo odbijanie keepa w Badlands. Po stronie orderu na oko 2-3 warbandy, po stronie destro okolo 80 osob.
Na E7200@3GH, 4GB RAM, 9600GT mialem na ustawieniach balanced bez cieni na oko 20-25 klatek. Zadnego problemu z przycieciami czy tez z lagiem.

Ehh order wybil nas na schodach do lorda przy pierwszym podejsciu...walka przeniosla sie na zewnatrz glownej bramy. I w trakcie walki na rozciagnieta linie orderu zaszarzowali z flanki czlonkowie GreenFire clan w liczbie ok 30 osob...zajebiscie to wygladalo, jak 30 osob na mountach wpieprzylo sie w bok masy orderu. Dawno takiego odwrotu i paniki nie widzialem. EPIC :)


fanboie.. sam dalem se spokoj ze wzgledu na slimaczy silnik.. ale gdybym mial lepszy sprzet i kase to tez bym marnowal czas na ta gre ;)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 18:40 
Cytuj  
a ja se pogram :wink:


_________________
psn

*

Posty: 111
Dołączył(a): 1.04.2006
Offline
PostNapisane: 1 paź 2008, 18:46 
Cytuj  
Deshu, pograsz do 30 lvl i zaczniesz jechac po WARze :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 07:30 
Cytuj  
a ogolnie cos zjebali bo zauwazylem wczoraj masakryczny spadek fps'ow.
chociaz moze badziej slideshow z opcja fast forward.
co 2-3sec stopklatka na pol sekundy.
chociaz moze to moja wina, bo efekt ten wystepowal w scenario/instancji w altdorfie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 08:13 
Cytuj  
To dziwne, u mnie wczoraj przestala gra sie slimaczyc. FPS byly w miare stale, ale od 3-4 dni w godzinach wieczornych pojawiaja sie lagi.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 08:22 
Cytuj  
no wlasnie dziwne.
jaka masz grafike tomu?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 08:45 
Cytuj  
7600gs (jak tylko upewnie sie ze to przez karte gra sie tnie, a nie przez syf silnika, to wymienie).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 08:49 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
7600gs (jak tylko upewnie sie ze to przez karte gra sie tnie, a nie przez syf silnika, to wymienie).

Syf silnika. Włącz Obliviona to poczujesz kosmiczna roznice w predkosci dzialania (w jakosci grafiki tez :P).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 08:52 
Cytuj  
Randone napisał(a):
Deshu, pograsz do 30 lvl i zaczniesz jechac po WARze :P
war może mi się tylko znudzić, bo nie mam mu nic do zarzucenia. gra jest zrobiona dobrze i praktycznie nie ma wiekszych bugów.
kolejna osoba próbuje zasugerować że AoC nie był takim failem jakim był ?

jest prawdopodobne natomiast że na r40 nie bedzie co robić a destro zajmie wszystko co jest do zajęcia - nie bedzie po co grać


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 paź 2008, 09:05 
Cytuj  
http://www.warhammeralliance.com/forums ... p?t=126228

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.