podam teraz przydatne rzezy
(skopiowalem z innego forum dla was
)
1.Vagrant - jest to podstawowa postać jaką rozpoczynamy gre. Na lvl 15 zmieniamy klase na Mercenary, Assist, Magican. Kolejna zmiana postaci jest na lvl 60.
Vagrant:
Mercenary
-Knight
-Blade
Assist
-Ringmaster
-Billposter
Magican
-Elementer
-Psykeeper
2.Mercenary - typowy wojownik służący do walki wręcz. Przydatnymi statsami dla niego są:
strength - zwiększa obrażenia
stamina - zwiększa ilość HP
dex - niektórzy dają niewielką ilość ( lecz jeśli planujemy iść na Blade to to powinno być głównym statsem).
Mercenary używa broni takich jak miecze lub topory + tarcza.
Miecze - szybszy atak - mniejszy dmg
Topory - wolniejszy atak - wiekszy dmg.
Mercenary podobnie jak assist może siedzieć na potworkach z wyższym lvl od swojego, co za tym idzie większy exp( mag niestety nie gdyż kończy to się szybką śmiercią). Jest to dość łatwa postać do prowadzenia.
3. Assist - jest to nietypowa postać - można ją budować na 2 sposoby.
a/ Support - leczy, rzuca buffy na party ( tworzona jest w taki sposób jeśli mamy zamiar potem zostać Ringmasterem). Głównym statsem jest Int w tym wypadku
(zwiększa ilość many)
b/ Attack - tworzona pod kątem bliskiej walki wręcz ( w tym wypadku rozwijamy ją jeśli planujemy zostać Billposterem). Zaś tu opłaca dodawać się statystyki w Stm i Str, są jednak ludzie co dają tylko w Stm.
Jak widać z jednej postaci można zarazem zrobić bardzo dobrą postać do walki lub do pomocy w party. Assist swoimi skillami może np. zwiększyć szybkość ataku ( bardzo przydatny skill), leczyć pojedyńczo lub masowo, wskrzeszać, dodawać dex, stm, int, str itd. Jeśli zamierzamy zrobić attack assist to należy także rozwijać skille do buffów, gdyż przed walką rzucamy je na siebie i wtedy można zacząć zabawe. Ten rodzaj assista jako jednyny przed kolejną zmianą klasy ma skill raniący wielu przeciwników.
4. Magican - wg mnie najcięższa postać do prowadzenia. Na początku cierpi na dość duże braki many co wiąże się z dość długimi regenami ( przykładowo tracisz mane w ciągu minuty a potem regenerujesz się około 2, potem nawet i więcej). Wielu myśli: są przecież potiony, i co z tego jest to na początku spory wydatek. Nie należy zapominać także, że jako mag mamy mały def, mało HP więc także z dodatkowym kosztem na potiony zwracające HP. U tej klasy postaci musimy wyćwiczyć wszystkie skille ( a to będzie sporo many kosztować), gdyż każdy potwór ma odporności na inne żywioły, np. atakując skillem wodnym dajemy większy dmg na potwory ogniowe, zaś jeśli zaatakujemy potwory z lightingiem ten dmg jest dość bardzo zredukowany, dlatego ćwiczymy skill Earth który jest efektywniejszy na ten rodzaj potworów itd. Mag przede wszystkim idzie w Int, potem można dodawać troche do Stm aby dłużej przeżyć. Mag używa 2 rodzajów broni:
staff - większy dmg,
wand + tarcza - mniejszy dmg, większy def.
Mogą tam gdzieś być małe błędy gdyż nie grałem nigdy nikim oprócz maga. Napisałem to o doświadczenie z gry + troche tłumaczenia ze stronki. Będe miał ochotem to może opisze klasy od 60 lvlu.
Jak biecałem klasy od lvl 60. W kilku zdaniach, tak żeby wiedzieć z czym się będzie miało do czynienia.
Elementer: skille masowe, potężny dmg od żywiołów, tylko jedno małe ale, Elementer ma mało Hp i małe uniki, więc jeśli idziesz na full inta, śmierć gwarantowana, gdyż jak pojedziesz kilku potworków z twego lvlu i wszystko na ciebie się rzuci, to wiesz co się stanie. Jednym zdaniem - Ele są najbardziej destruktywną jednostką w tej grze. I nalezy pamietać jesli idziesz na niego pamietaj dawać w Stm żeby dłużej przeżyć. Broń - staff.
Psykeeper: wiele ludzi do niego ciągnie z jednego powodu zamiast biegać, lata. Ma silne czary na 1 przeciwnika, zaś obszarówki są o wiele słabsze od Elementara. W przeciwieństwie od Elementara jego skille nie są żywiołami tylko atakami psychicznymi, co oznacza że dla każdego potworka czy też ogniowego, wodnego itp bedzie ten sam dmg, a nie jak Ele zmniejszy się lub zwiększy. Jest to chyba najpotężniejsza postać na pvp. Broń - wand + shield
Knight - postać dla osób lubiących bliską walkę. Posiada dobry def, dobry dmg. W party przyjmuje role postaci biorącej ciosy na siebie. Knight posiada także skille masowe raniące wokół siebie wielu przeciwników. Broń: dwuręczny miecz lub topór
Blade - odpowiednik assina, ma bardzo ładny atak i bardzo dobrą szybkość ataku. W przeciwieństwie do knighta ich def i Hp jest znacznie niższy. Jednak w/w szybkość pozwala wykończyć przeciwnika w moment. Ma bardzo dobre uniki. Jeśli idzie się na Blade głównym statsem w jaki dodajemy będąc Mercenary jest Dex. Bronie: podwójne miecze lub topory
Ringmaster - ulepszona wersja Assista idącego na buffy - nic więcej nie trzeba dodawać. Broń: stick
Billposter - bardzo silna postać, ma dobry def i posiada jeden potężny skill. Dodając do tego buffy jakie może na siebie rzucić naprawde dobra postać. Dobrze rozwinięta będzie miotać na arenie nawet tych z wyższym lvl od tej postaci. Broń - knuckle + tarcza
to na tyle
ok teraz z innej beczki hehehe
powie mi ktos jak zrobic questa na merca (no wiecie co mam zrobic u kogo i gdzie co mam zabic lub zrobic dla danej osoby zeby myc tym zaje... mercem
)