Xiver napisal :
============================================
taaak ale na POLu latwiej dojechac do 100 str niz na NOXie (nie wiem jak w przypadku SC, ale na kazdym innym shardzie z POLem str leci jak cholera...) takze z str bedzie troche nie fair, ale zato moja postac miala gm anatomy, swordmanship, macefight, tactics a to na POLu troszke trudniej wycwiczyc
=============================================
//Bo Szerszen podkrecil skill gain na Pol
//zeby szybciej rosly skille.
//Gdyby na NoX poprawic spadanie skili i
//ustawic gain tak jak jest na PoL ze
//pierwsze 10%-12% robi sie kilka minut to
//statcap by sierobilo JEDEN DZIEN - tak jak
//na osi zeby daleko nie szukac <- co jest
//bardzo wygodne bo nietrzeba zapychac
//celowo jakis skilli np gornictwa dla
//statgainow
a mozna uczciwie grac.
//Pozatym tego typu uklad eliminuje tzw
//makrownictwo bo kazdy musial by pilnowac
//zeby w odpowiednim czasie zmienic
//terenowany skill
=============================================
Raistlin napisal :
Latwo CI mowic. Naprawde latwo. A szkoda. Moze Ci sprawia przyjemnosc syzyfowa praca ale mi nie. Za duzo w zyciu przezylem kasacji postaci. A na Noxie magia rosnie o WIELE wolniej niz na POLU. A jesli chcesz byc naprawde fair powinnas isc za glosem wiekszosci nieprawdaz ?
=============================================
//To jest tylko kwestia odpowiedniego
//oskryptowania skillgaina i tyle. Latwo
//bylo zrobic np GM Warior w porownaniu do
//GM Mage bo po 1 wystarczylo machac bronia
//a po drugie wystarczylo wyszukac
//odpowiedniego przeciwnika i juz szlo<-
//stad nie wystarczylo walic mieczem tylko
//np pieski
//To samo tyczy sie magery - odpowiednio
//przemyslane skrypty elimnuja np
//koniecznosc dlugotrwalych (kilka miesiecy)
//treningow magii
=============================================
Moje wlasne uwagi co do NOX :
1) trafienie toporkiem (postac nie posiada umiejetnosc drwal) odbiera mane - ewidentny bug wg kogos - moim skromnym zdaniem jest to troszke przegiete bo za duoz tej many zabieral i za czesto ale tak powinno byc
2) Trucizna - ewidentnie zjebany system liczenia czasu przyobrazeniach od in nox czy zatrutej broni. Poprostu trucizna czy to DP, czy GP czy LP dzialal tak samo szybko i czesto (roznila sie tylko skutecznoscia)
30 skill poisoning - ewodentnie zjebany skill gain bo nawet przy minimalej wartosci tego skilla dostac gain to byl wyczyn - i tak znam aplegat, ja mu dostarczalem trucizne i sam tez robilem poisoning.
4) alchemia - kazdy doslownie kazdy mogl probowac robic dowolna trucizne, czy potionek
. Powiem wiecej generator na NOX jest zejbany bo przy niskich wartosciach skilla czesciej udaje sie wykonac DP niz przy wiecej niz adepcie alchemi. BtW generator jest przewidywalny np mozna robic powiedzmy 5 prob i zazwyczaj co ktoras kolejna jest udana - ale to sa serie - np 2 -5 - 8 - 6 - 2. To akurat jest podejrzewam do zrobienia odpowiednimi skryptami
5) Armor - zparwde przedziwny sposob - mozna bylo nosic kilka pancerzy - ewidentny BABOL
6) Fencing - robil frezing - i slusznie
Podsumowujac :
Moge jeszcze dlugo pisac o bugach na NOX czy zjebanym emu jakim jest POL tylko po co.
Sprawa wyglada tak ze bez zwzgledu na emu jaki bedzie beda na nim bugi, BABOLE i syf.
Gracze beda kozystac z ukrytch mozliwosci a GM beda szukac tych furtek do fortuny.
Tak czy siak jak by ten emu nie byl nalezy dac admince i obecnym gm czas - nawet kilka miesiecy na usowanie poszczegolnych "kwiatkow" a nie ciagle jachc z morda na nich ze cos nie dziala. Chcecie zeby wam dzialo - poszli won grac na OSI, a nie to dajcie czas ludziom na prace i DOCENCIE ICH ZA TO ZE PSWIECAJA WAM SWUJ PRYWATNY CZAS otrzymujac w zamian bluzgi, wiachy i ciagle najazdy .
I jeszcze jedno - jaki by emu nie byl bedzie mial bugi !!!!! BO TO EMU !!!!
zreszta po co ja to pisze