mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 19:12 
 
Jedno slowo: NDA.
Ale gierka jest bardzo fajna, wciaga i ma to "cos" dzieki czemu chce sie grac dalej mimo wad. Jestem na "tak". :>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 19:29 
 
- mass pvp w outdoor polegajace na walkach o stolice wszystkich dostepnych na serwerze graczy

Jest - walka o stolice odbywa sie na wszystkich poziomach dokladnie tak jak to bylo tlumaczone, czyli punkty leca z kazdej aktywnosci w kazdej zonie, sa przeliczane i na tej podstawie leci kampania ktora konczy sie walka o miasto w duzej zonie t4 (samo miasto jest zinstancjonowane - walka w nim = walka w instancji).
Trzeba to zagrac zeby zrozumiec cel, sens i jakosc.

- zmieniajacy sie wyglad postaci razem z lvl

Tego nie ma albo nie zauwazylem

- skalpy i inne rzeczy z graczy, ktore mozna mocowac do armoru

Sa trofea ktore mozna wrzucic

- crafting zintegrowany z klasa

Nie wiem co masz na mysli, na razie niemniej crafting jest dosc ubogi.

- outdoor pvp na serwerach pvp

Znowu nie wiem co masz na mysli, sa 2 rodzaje serwerow zapowiedziane - core i pvp. Core setting polega na tym ze z zalozenia konflikt istnieje tylko w obrebie miejsca do tego przeznaczonego chyba ze bedzie eskalowal sie poza granice - teoretycznie moze byc nawet tak w pewnym momencie ze pvp dzieje sie w calej zonie

- 6 stolic

Jest - niemniej final kampani to walka o 2 z nich (w planach mialo byc mozliwosc walki o kazde z 6ciu, zostalo to zmniejszone do 2 co w niczym nie ujmuje grze).

- po 12 klas na strone konfliktu

Jest po 10.

- mozliwosc przerabiania wygladu i farbowania armorow

Jest.


juz.

PS. Embe nie mowie niczego co nie zostaloby juz powiedziane przez devsow w wywiadach. Mythic ma to do siebie ze mowi o tym co JEST a nie o tym co MOGLOBY byc. O kazdym cieciu zawsze informuja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 19:33 
 
krzyk napisał(a):

- mozliwosc przerabiania wygladu i farbowania armorow

Jest.


Na czym polega te "przerabianie wyglądu"?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 19:42 
 
Na umieszczaniu wybranego przez gildie symbolu na plaszczyku :>
Nie przypominam sobie zeby zapowiadali jakas inna mozliwosc przerabiania wygladu armorow.

juz.

*

Posty: 71
Dołączył(a): 1.03.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:00 
 
WAR PRE-ORDER BENEFITS INCLUDE:


OPEN BETA ACCESS
Experience the glory of battle and the thrill of WAR before the game goes live.

The Open Beta will be level capped and content restricted. You will be allowed to choose any of the game's 20 unique careers and advance through rank 20. You will also be free to explore and battle across Tiers 1 and 2 of each army's homeland. Please note that any characters created during the Open Beta will NOT carry over into the live game as they will be wiped from the servers.

To register for Open Beta:
After August 15, 2008 visit the Mythic Entertainment Account Management website.
Create a new Warhammer Online game account.
When prompted, enter your Open Beta code.
Your Open Beta code can be found on the card in your pre-order box or in your pre-order confirmation email. Open Beta files will be available for download on August 15th. PLEASE NOTE: The start date for Open Beta is still to be determined. Check back here for updates!

a Tutaj całość
http://www.warhammeronline.com/preorder/

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:16 
 
To jest info dla US.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:18 
 
można jeszcze gdzieś dopaść preordera eu ????

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:19 
 
Ta, można. Na allegro. ;)

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:19 
 
Razoth napisał(a):
dark_lord napisał(a):

linka proszę bo nie chce mi się wierzyć :) i pewnie widziałem stare zdjęcia :)


Pewnie tak. Linka nie dam bo NDA dalej obowiązuje.


na gamespot zdjęcia nie są aktualne ?


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:23 
 
inside i akurat w twoim przypadku bardzo sie to chwali.
nie kupuj, nie graj, nie komentuj skoro nie masz pojecia o grze.

powiem moze tylko tyle, ze 90% tego co mowi mythic jest zgodne z prawda.
outdoor pvp jest tyle, ze mozna siedziec praktycznie codziennie i sie klepac, i to nie jeden na jeden.

walka wolna raggnarok? nawet w przypadku pve tego nie zauwazylem.
a to, ze nie ma opcji killowania w ciagu 1sec jest jak najbardziej ok.
i nie zauwazylem zeby moj bohater stal 3-4sec.
po to sa skille, zeby nie stac bezczynnie.

anyway who jest gra dla wszystkich (z wyjatkiem kona i aenimy, nie ma full lootu).
ladnie opisane questy pve, ladne lokacje.
chcesz levelowac przez pve? prosze bardzo.
chcesz levelowac przez pvp? prosze bardzo.
itd itd.
oczywiscie jest wiele rzeczy, ktore nie sa takie jakie bysmy chcieli zeby byly. ale i tak dla mnie nadal przewazaja pozytywy w tej grze, ktora podoba mi sie o niebo bardziej niz aoc, jesli chodzi o grywalnosc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:30 
 
krzyk napisał(a):
Na umieszczaniu wybranego przez gildie symbolu na plaszczyku :>
Nie przypominam sobie zeby zapowiadali jakas inna mozliwosc przerabiania wygladu armorow.

juz.


Mialo byc powiazane z craftingiem i polegac na dodawaniu nowych "skladnikow" do isteniejacego juz armoru i mialy wychodzic z tego z lekkim zmienionym wygladem i dodatkwoym bonusem, czyli takie cos jak polaczenie enchantingu z ze zwyklym craftem.

Krzyk, no to jesli bedzie jakies mass pvp w outdoor to bardzo zachecajace bo instancjowanie dla garstki graczy smierdzi wow-em i nedznym schematem av, wiec tylko sie cieszyc.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:32 
 
rafgate napisał(a):
można jeszcze gdzieś dopaść preordera eu ????


Będą dostępne od 28 sierpnia.

V


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:32 
 
dark_lord napisał(a):

na gamespot zdjęcia nie są aktualne ?


Na gamespocie to wygląda jakoś dziwniej. Niby są tekstury w dobrej rozdziałce ale wygląda to gorzej od tego co jest aktualnie w grze.

WAR wygląda teraz jakoś tak subtelniej, łagodniej, żywiej. Polecam poczekać do zniesienia NDA, wtedy sam zobaczysz o co mi chodzi. Podoba mi się również liczba obiektów - świat nie jest pusty w żadnym wypadku. No chyba, że w grze jest jakaś pustynia. ;) (coś ala stepy jest napewno)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:34 
 
embe odejdz od tego schematu myslowego.
who opiera sie o rvr. a instancjonowane scenariusze maja swoj wplyw na endgame. i jest mass outdoor pvp, i to nawet nie jakies.
bo keepy sieguje sie w outdoor, a nie w instancjach.

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:36 
 
Razoth napisał(a):
dark_lord napisał(a):

na gamespot zdjęcia nie są aktualne ?


Na gamespocie to wygląda jakoś dziwniej. Niby są tekstury w dobrej rozdziałce ale wygląda to gorzej od tego co jest aktualnie w grze.

WAR wygląda teraz jakoś tak subtelniej, łagodniej, żywiej. Polecam poczekać do zniesienia NDA, wtedy sam zobaczysz o co mi chodzi. Podoba mi się również liczba obiektów - świat nie jest pusty w żadnym wypadku. No chyba, że w grze jest jakaś pustynia. ;) (coś ala stepy jest napewno)


to zdradzicie chociaż tylko obiektywnie jaką jakość ma grafika na poziomie jakiej gry :gothic 3, oblivion czy może vangurad albo lotro(lub jakiejkolwiek innej) ??


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:37 
 
A silniczek graficzny jak sobie radzi z takim np 200-300 luda w jednym miejscu, mam nadzieje ze sprzet "conanowy" wystarczy ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:40 
 
200-300 jeszcze nie widzialem :-)
nie chce, nie moge oceniac liczbowo, ale w silnik dawal rade w tym w czym bralismy udzial.
mysle, ze to czy gra wyrobi sie, sprawdzimy dopiero po 18 wrzesnia, kiedy bedzie wystarczajaca liczba osob chetnych do uczestniczenia w rvr w t1.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 20:54 
 
Cytuj:
inside i akurat w twoim przypadku bardzo sie to chwali.
nie kupuj, nie graj, nie komentuj skoro nie masz pojecia o grze.

Kupie i juz.
A to ze animacje gowniane to swoja droga :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 22:41 
 
sprzęt conanowy spokojnie starczy

młotek ma o wiele niższe wymagania sprzętowe, przynajmniej beta

codo jakości grafiki
gorzej niż w aoc
lepiej niż w wow
podobnie do lotro

codo kreski grafików- zbliżona jest do wowa, zbyt bardzo kolorowa

jak narazie zwiedzam początkowe lokacje ale faktycznie prawdą jest to co napisał Razoth,
pełno w lokacjach namiotów beczek i innych pierdółek i MASA npc, widać że ten świat bardziej "żyje" niż np w AoC albo w lotro

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2008, 22:44 
 
zbyt bardzo kolorowa? to co chcialbys czarno biala gre? albo zeby wszyscy chodzili w 3 podstawowych kolorach?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 246  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.