mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 13:02 
Cytuj  
October 6, 2008 - Mark Jacobs, general manager of Mythic Entertainment, has revealed next week's Warhammer Online: Age of Reckoning patch plans through IGN's Warhammer Online Vault message boards. Not counting hot fixes, here's a list of highlights fans can expect to see out the best-selling MMO:

"1) Another round of CTD, general memory usage improvements and lag improvements.

2) A foray into the whole "AFKers in scenarios suck!" issue with some changes to the scenario code.

3) Introduction of exp. bonuses to people who create toons on population-challenged servers. This is the first of many steps to help keep the populations more balanced. As always, baby steps.

4) Another round of anti-spammer code going in. This should greatly limit their ability to bother you, that's my job.

5) We're looking at changing how the need/greed looting options work in scenarios only. We are thinking about disallowing the need option for people who can't use the item. Again, this is for scenarios only and I already know the argument "I need it for my alt" etc. and we are still thinking about it.

6) Correct the bug that prevent the correct number of guilds from joining an alliance."


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 13:06 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
6) Correct the bug that prevent the correct number of guilds from joining an alliance."
ta, obecnie mogą być tylko 2 bo lidera trzeciej nie znajduje - pisze Player Not Found


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 13:07 
Cytuj  
Punkt.5 w końcu bo już mam tego serdecznie dość.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 13:09 
Cytuj  
Generalnie pozytywnie :D

Wreszcie bedziemy mogli miec sojusz z gildia altow.
Przydalaby sie tez mozliwosc pisania na chacie alliance przez zwyklych memberow, bo z tego co mnie dochodza sluchy, nie dziala to.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 13:11 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
Generalnie pozytywnie :D

Wreszcie bedziemy mogli miec sojusz z gildia altow.
Przydalaby sie tez mozliwosc pisania na chacie alliance przez zwyklych memberow, bo z tego co mnie dochodza sluchy, nie dziala to.
działa tylko trzeba im zwiekszyć rank - po przyłaczeniu do alliansu masz w oknie alliansu możliwość. działa na 100% ale musisz kazdego kliknąć i promote do membera


_________________
psn

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 13:24 
Cytuj  
ok dzieki :) sproboje dzis jak wroce.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2008, 16:48 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):

"1) Another round of CTD, general memory usage improvements and lag improvements.

2) A foray into the whole "AFKers in scenarios suck!" issue with some changes to the scenario code.
"


At last :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach


Posty: 32
Dołączył(a): 26.08.2008
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 14:28 
Cytuj  
"AFKers in scenarios suck!" o co biega?? nie znam skrótu.

Inna kwestia to jak odpadną przedmioty których nie możesz używać to muszą gdzieś zwiększyć wypadanie, bo jak np robie talizmany to na prawde żadko wypadają jakieś itemy które moge rozwalić, a potrzebuje fragmentów. Myśle że raczej problem tkwi w tym że cholernie je ciężko dostać i jak na to znajdą rozwiązanie to problem się skończy. Nie potrzebuje złota, ani przedmiotów z innych klas, ale potrzebuje fragmentów.
Przy okazji to samo jest z curio, pojemnikiem i golden essence. Do tej pory ani razu nie wypadło mi żaden (już nawet nie mówie inny)

I niech zrobią coś z Tier3 doszły mnie mocno niepokojące słuchy o skopanych scenariuszach, ciężkich questach + mało exp itd, a jutro już powinienem być w nim na pewno więc mam obawy. Słyszałem że T3 to męczarnia.


_________________
Karag Orrud
Warrior Priest

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 14:43 
Cytuj  
o ile kojarze to curio-scav
gold essence - scav, ciltivating, alcha

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 8 paź 2008, 15:43 
Cytuj  
PatentMC napisał(a):
Inna kwestia to jak odpadną przedmioty których nie możesz używać to muszą gdzieś zwiększyć wypadanie, bo jak np robie talizmany to na prawde żadko wypadają jakieś itemy które moge rozwalić, a potrzebuje fragmentów.


Probowales kupowac i rozwalac itemy za RvR? Polecam


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 07:59 
Cytuj  
1.0.2 - byc moze jutro.

MarkJacobsEA
Folks,

Once again into the white lion's mouth we boldly go with another patch. As such, here are some highlights from the next patch. The full patch notes will be posted later today with all the goodness from this patch. We're currently *hoping* to get the patch up and running tomorrow but after last week's patch, we'll hold it up if necessary.

1) We have added a 'Join All' button to the scenario window which now allows players to join all scenario queues in their current tier at once.

2) In order to promote realm and population balance, some realms on some servers will now award their players with a +20% bonus to renown points and experience. This is not a permanent bonus, but rather a temporary incentive to promote balance. Realms currently offering this bonus are marked on the server list with a colored icon; blue for Order and Red for Destruction - Check the Herald for the latest list!

3) In an ongoing effort to deter players from going AFK while in scenario starting areas, we have made the following changes:

a. Players who join a scenario and remain in their realm's spawn area for two minutes will be automatically removed from that scenario.

b. Upon entering the spawn area of a scenario, players will receive a debuff that prevents them from earning renown, renown points and experience. This debuff will be removed when the player leaves the spawn area.

4) In response to player feedback, we’ve added RvR and NPC chat tabs for new players. These tabs filter scenario chat and NPC chat respectively. In order to minimize frustration to users who have already customized their chat window, we will not be overwriting any current settings, so this change will affect only new players. Players who wish to add these tabs may do so through the normal chat configuration options. While in scenarios, players will no longer be able to select "Need" in their loot windows unless their character can use the item being offered according to his/her race and career. In other words, if you are a level 5 WL, you can "Need" on a level 7 WL item.

5) Fixed a bug that prevented players from creating an alliance with more than two guilds. Now that this issue is resolved, alliances can grow to great numbers to crush their enemies!

6) Fixed an issue that was causing the chat window to reset to its default position at logout.

7) In order to deter players from spam-mailing, WAR continues to enforce a 5-second delay between sending mail messages. However, we have reduced this delay to 1 second for mails being sent to alts or guildmates

8) The war against the gold spammers continues. We’ve added new code that will hinder the spammers as they seek to carry out their nefarious deeds! No details, for obvious reasons. This is only the next step, not the final one, in our continued battle against them.

9) All game logging to files will be disabled by default. This should help those with lower-end machines in heavy congestion areas like scenarios, open RvR, etc. It might even help some higher end machines depending on other programs that are running on the user's machine during these events.

Okay, those are the highlights. We have some important hot fixes as well that we are working on as well that affect open RvR. We'll talk about them as soon as they are ready to go. They will bring a smile to the face of the many people who have been asking what steps we are going to take to help make open RvR more inviting to people. And no, we didn't nerf scenario exp, rp, ASAP, ok?


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:07 
Cytuj  
Nie no zajebiaszczo :), jak tak dalej pójdzie to kupie drugiego prepaida bo już jednego kupiłem i zapewne na nim się nie skoczy .Wszystko idzie w dobrą stronę .Czekamy tylko na kolejnego patcha jakiegoś "dużego" co by relacje klient-serwer poprawił :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:09 
Cytuj  
No wyjebany patch. Poprawiaja chat -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:23 
Cytuj  
Mnostwo bugow poprawiaja w hotfixach, ktore opisywane sa w US War Heraldzie tez... wiec nie jest tak ze nic nie robia.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:29 
Cytuj  
mogliby jednak popracowac nad naprawa hm server lag'a i ogolnej wydajnosci w keepach.
wszystko ladnie pieknie ale przy 80 osobach w keepie ciezko sie gra.

no i dzialajace collision detection zdecydowanie zwiekszyloby fun z gry.
niestety w tej chwili nie dziala.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:35 
Cytuj  
widac ze chlopaki sie staraja i nie olewaja ani nie obiecuja złotych gor jak Failcom, mam nadzieje ze im sie uda zbalansowac ratio order-destro w niedalekiej przyszlosci.

@iniside
ty chyb na sile szukasz dziury w calym ,szukasz powodow by siebie samego przekonac ze WAR i jego support to jednak kupa

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:38 
Cytuj  
QFC napisał(a):
widac ze chlopaki sie staraja i nie olewaja ani nie obiecuja złotych gor jak Failcom, mam nadzieje ze im sie uda zbalansowac ratio order-destro w niedalekiej przyszlosci.

@iniside
ty chyb na sile szukasz dziury w calym ,szukasz powodow by siebie samego przekonac ze WAR i jego support to jednak kupa

Nie szukam. Ale byloby milo jakby przy kazdym patchy pisali ze pracuja nad eleminacja lagow, ale narazie nie maja pojecia wtf is going on :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:42 
Cytuj  
Cytuj:
Ale byloby milo jakby przy kazdym patchy pisali ze pracuja nad eleminacja lagow


A co im szkodzi napisać ? :)

Miło to by było gdyby naprawde pracowali nad tą eliminacją ;)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:42 
Cytuj  
lagi wystepuja w obiektach zamknietych/przy bramach.
przy bo praktycznie wcale.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 08:44 
Cytuj  
poprawiliby roster, niestety doświadczam takiego podobno znanego buga że ranki w gildi moge zmieniać tylko z konsoli /guildpromote nick

ogólnie to dziwne, bo w jednej gildi menu rostera zawsze działa, a w drugiej nigdy.


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 394 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.