Dzieki mrynar ze ekwi - jest pr0
i robię już własne amo do tej rifli. Masz możliwość scraftowania cavalry horse? czy jakoś tak 45 nature skilla wymaga ,wersja bojowa(materialy wysle).Jakas rifla na light amo by sie zdala 70 skilla, bo lepsza bedzie do PvP , ten na medium rifle amo kosi swoje ale na 1vs xx ma zaduzy delay miedzy strzalami a zamaly dmg;]
-Mam jakieś 385 tokenów za tego survivala co grałem , wiecie na jakiej zasadzie sa one przyznawane?
- mimo ze typowego open pvp nie ma jest /pvp i sa duele( robisz sie red dla jednego goscia i walczycie) , na brak pvp nie narzekam , campuje pvp zony i zawsze ktos sie napatoczy , i oczywiscie bedzie wracal kilka razy:D bo przeciez jestem luckerem .
-Definitywnie FE ma najlepszy crafting jaki widzialem w MMO (tylko ustawienia gainow sa easy, i dostepnosc surowcow tez lduza )
BTW : co ten server tak dlugo lezy? teraz mi newet autoryzacji nie przechodzi i strona padaka
http://fallenearth.gamersfirst.com/2011 ... html#links
Thursday, June 30, 2011
na dev blogu pojawilo sie info o wlasnie wprowadzonych zmianach
Zmiany maja porzadkowac skille i tworzyc razem ze statami tree lines - drzewka skilli.
Cytuj:
In the new system, skill and mutation lines are each designed around filling a purpose........making more specialized build types ...we assigned base statistics to those roles..For example, Endurance is defensive, and won't have a role in offensive skills - it will only increase maximums of defensive or mixed lines
Chyba dodali tez nowe skille , przebudowa systemu jest dosc radykalna.
Podobno postacie utworzone przed tym patchem dostana 2 respec injector'y aby mogly poprzestawiac sobie skille ( dobrze ze dzis zrobilem max postaci na koncie \o/)
link do character plannera z nowymi skillami
https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Am9FjCSMXgLwdGVpVXFMSFJwN1RINXRqdHlTY216UlE&hl=en_US&authkey=COuB2p8B#gid=0