Mark24 napisał(a):
1. te public questy wydają mi się chujnią, jak to jestem w okolicy w której ktoś piżga moby i mi je zalicza?
2. 98% toonów wygląda identycznie, czyli uboga itemizacja - prawda?
3. crowd controlu nie będzie? Fajnie, napisałbym że to duży plus gdybym był fanboyem tak jak embe, ale daleko mi do tego :<
1. PQ dziala tak ze masz zazwyczaj 3-4 czesci tego questa, w pierwszej zazwyczaj to wymordowanie ~50 mobkow, potem jakies wysadzanie wozow lub palenie domow lub inne mniej lub bardziej ciekawe rzeczy, na koncu jakis boss zazwyczaj, ale urozmaicenie spore.
Jesli pojawisz sie w takiej np wiosce to wlacza ci sie quest i jesli ktos w tym czasie lub wczesniej juz zrobil czesc tego questa to ci zalicza, ale nie zyskujesz nic do expa czy "repy", natomiast jesli ktos wykonuje tego questa to tak jakbys byl z nim w party, dzieli ci wszytsko miedzy graczy.
Ogolnie PQ to spora nowosc gdzie mozna zdobyc naprawde dobre itemy i duzo expa, a ze jest to grind to sie zgodze jednak robi sie to szybko i nawet dosc przyjemnie.
2. Narazie to wyglada tak ze gracze 1-10 maj aidentyczne armory w swoich klasach, 11-20, 21-30 itd, jednak narazie nie ma nic do customizacji gdzie zapowidzieli ze bedzie tego bardzo duzo i chca isc w strone unikalnosci wygladu, tzn gracz ma decydowac o tym jak bedzie wygladal jego armor, ma to polegac na mozliwosci mocowania skalpow, zebow i innych czesci, zdobywac ma sie to w pve i pvp.
Do tego ma dojsc mozliwosc zmiany w craftingu juz gotowego itemu i mozliwosci kolorowania.
3. CC jest i bedzie, jest tego bardzo duzo, spowalnianie, oszolamianie, rootowanie i wiel einnych dziwnych rzeczy, jednak nie jest tak bardzo "agresywne" jak np w WoW, ma mniejszy wplyw na walke i zazwyczaj mozna sie go pozbyc.
Ogolnie na tych pierwszych lvlach jest bardzo duzo mozliwosci "budowy" postaci, trzy grupy spelli i setki itemow daja wieksze mozliwosci niz np WoW, a to dopiero poczatek rozwijania postaci.