mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 185
Dołączył(a): 9.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 19:15 
 
Mam nadzieje ze nie jest to zly dzial.

Poszukuje gier w stylu UO i Ashen Empires, tzn z rozwinietym systemem skilli niebojowych i z widokiem izometrycznym na swiat.
Najlepiej jesli sa to betatesty lub darmowki.

Dziekii.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 19:25 
 
Sprawdz tutaj:
viewtopic.php?t=11068

Chyba jest cos w tym stylu.


_________________
Obrazek

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 19:50 
 
http://www.runescape.com


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 19:54 
 
http://www.runescape.com upppsss........ sorry za tego drugiego posta :oops: - dopiero dzisiaj zauważyłem - Prosiłbym Zychoo'a o usunięcie tego niepotrzebnego.


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.


Ostatnio edytowano 10 lut 2005, 08:15 przez khoga, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 31
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 20:56 
 
runse scape niejest z widokiem izometrycznym tylko 3D ( jak dobrze pamientam :D)


_________________
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
cos wam niepasuje ??
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 21:57 
 
filipyo napisał(a):
runse scape niejest z widokiem izometrycznym tylko 3D ( jak dobrze pamientam :D)


Obrazek

Jaki to wedlug Ciebie jest rzut? 3d? :lol:


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER


Posty: 31
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 22:30 
 
TAKI ZE NIGDY SIE NIEDOWIESZ


_________________
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
cos wam niepasuje ??
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 23:23 
 
Bez komentarza. Przed wydaniem neostrady powinni sprawdzac wykrywaczem glupo... A w ogole po co ja sie bede produkowac to i tak nic nie da.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2005, 23:51 
 
Asmax napisał(a):
Bez komentarza


i to na takich ludzi powinno wystarczyc... a tak na marginesie, to niech (pls) ktos zmieni mu ten podpis :o

*

Posty: 185
Dołączył(a): 9.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 12:05 
 
Dzieki za odpowiedzi.
A tak wogole rozstrzygajac wasz spor:
rzut izometryczny moze byc i 3D i 2D bo jest to troche odmienne pojecie, tak wedlug mnie to jest podzial na:
izometryczny, fpp, tpp
i kazdy z powyzszych moze byc 3D lub 2D.

(to tylko moja wlasna opinia jesli ktos chce polemizowac do zapraszam do zalozenia watku w odpowiednim miejscu)

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 13:38 
 
... O widze, ze Fizyka/Technika rozwija sie preznie w naszym kraju. Prawie tak jak ortografia :oops:


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 15:21 
 
Agron napisał(a):
Dzieki za odpowiedzi.
A tak wogole rozstrzygajac wasz spor:
rzut izometryczny moze byc i 3D i 2D bo jest to troche odmienne pojecie, tak wedlug mnie to jest podzial na:
izometryczny, fpp, tpp
i kazdy z powyzszych moze byc 3D lub 2D.



fpp w 2d? :har: - Nie moge sobie wyobrazić jakoś.


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 16:37 
 
fpp - first person shotter, kto powiedział, że musi być 3d?
tpp - third person shotter, tu tez na chama można zrobić w 2d
rzut izometryczny - to zalezy od silnika gry, są gry 2.5D gdyby ktoś nie wiedział, np taki Crash Bandicoot na PSX.
generalnie gry w rzucie izometrycznym nie mają mozliwości swobodnego poruszania kamerą.
Mogą być postacie 3D na tle izometrycznym 2d, może być też na odwrót jak np Harvest Moon: BTN, tyle, że tam są poszczególne elementy tła trójwymiarowe.
Ale tak jak już mówiłem, czy to jest gra o rzucie izometrycznym zależy od tego czy jest swoboda w poruszaniu kamerą, no i oczywiście jeśli nie ma to jeszcze grafika musi być oparta na trzech osiach (x,y,z)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 16:38 
 
Quetzacotl napisał(a):
fpp - first person shotter, kto powiedział, że musi być 3d?
tpp - third person shotter, tu tez na chama można zrobić w 2d

Chyba first/third person player, co? ;)

Bo jak shooter, to obowiazuje skrot FPS/TPS ;)

X.

PS. A teraz powiedz, jak mialoby wygladac fpp w 2d? Szczegolnie, ze idea fpp przeczy tego rodzaju grafice (z zaznaczeniem, 3d w fpp nie znaczy, ze gra musi byc akcelerowana, proponuje przypomniec sobie starego Wolfsteina sprzed lat, to tez bylo 3d) ;)


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 17:02 
 
Cytuj:
Chyba first/third person player, co?


Raczej first/third person perspective.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 17:59 
 
Xanth napisał(a):
PS. A teraz powiedz, jak mialoby wygladac fpp w 2d? Szczegolnie, ze idea fpp przeczy tego rodzaju grafice (z zaznaczeniem, 3d w fpp nie znaczy, ze gra musi byc akcelerowana, proponuje przypomniec sobie starego Wolfsteina sprzed lat, to tez bylo 3d) ;)


To zależy, co rozumiesz przez 3d? Bo, w Wolfie nic nie było tak naprawdę trójwymiarowym modelem, wszystko to były "sprity" (tzn przeciwnicy mieli tylko 2 strony ;p) nawet ściany.

W sumie dawało to złudzenie trójwymiarowości, ale jeżeli by definiować 3d jako środowisko, w którym występują obiekty, które mają trzy wymiary to wolf nie był 3d. Natomiast, jeżeli przez trójwymiarowość rozumiesz 3 współrzędne to i owszem wolfa można do 3d spokojnie zaliczyć.

Pozdrawiam

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 18:57 
 
Shadhun napisał(a):
Raczej first/third person perspective.

Fakt, zreszta bardzo ladnie jest to tu opisane:
http://pl.wikipedia.org/wiki/FPP

Goatus napisał(a):
W sumie dawało to złudzenie trójwymiarowości

Coz, prawde mowiac, to gry typu Wolfenstein czy Doom mozna zaliczyc, jak to ladnie okresla wikipedia, do gier 2.5D ;)
http://pl.wikipedia.org/wiki/2.5D

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 20:45 
 
doom i wolfenstein opierają się rzeczywiscie na sprite'ach, jednak sprity nie mają dwóch stron ;]
Co do fpp - to prawda, first person perspective, pomylka, analogicznie z tpp

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 20:51 
 
Quetzacotl napisał(a):
doom i wolfenstein opierają się rzeczywiscie na sprite'ach, jednak sprity nie mają dwóch stron ;]


Zgadza się moja pomyłka :)

Pozdrawiam

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2005, 20:52 
 
tresci tutaj zmierzaja chyba w strone podforum techboard :D


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.