mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 lut 2005, 12:52 
Cytuj  
Wow powstaje polsko-wloski mmorpg . Gra ma sie rozgrywac na planecie przypominajacej Arrakis :O .
tu macie linka do recenzji (przy okazji widac ze autor nie bywa na mmorpg.pl :P ) http://www.gry.imro.pl/?exec=game,9972,2,172

a tu do samej gry http://www.sigonyth.com/?lang=pl

pytanie jest jedno kiedy to ruszy :D


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 lut 2005, 13:21 
Cytuj  
Z tego co wyczytałem to pracują oni nad dwoma MMORPG'ami jednocześnie, do tego ciągle tworzą engine. Spodziewajmy się tego za 2-3 lata conajmniej :P

Przy okazji, jako, że tamten mmorpg będzie zapewne płatny, to podaję wam linka do również tworzonego w tej chwili mmorpga w klimatach SF i również Polskiego - www.exitium.org. Tyle, że ten będzie darmowy, miałem przy nim pracować jakos level designer, ale czas nie pozwala, w każdym bądź razie zapowiada sie dobrze, ale tez nie spodziewajcie się go szybko ;]


Posty: 8
Dołączył(a): 14.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2005, 10:20 
Cytuj  
Kiedys w faq bylo napisane ze gra bedzie darmowa, teraz nie wiadomo. Na stronie tworcow gry jest napisane ze to projekt niekomercyjny. Slyszalem tez ze placic bedzie sie tylko za koszty serwow. Beta zaczna sie chyba na poczatku 2006. Najwiecej informacji znajdziecie na forum gry, gdyz na stronie newsy pojawiawjwa sie niezbyt czesto :(


http://www.ndesert.com/forum/


Posty: 2
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 11:40 
Cytuj  
Obecnie grupa New Desert Team pracuje nad jedną grą - Sigonyth, prace nad Zolthrią zostały zawieszone prawie rok temu. Silnik gry jest niemal ukończony i obecne prace dążą do ustabilizowania jego działania.

apropo ceny/opłaty miesięcnej itd dotyczącej sigonyth, projekt obecnie jest niekomercyjny rzeczywiście ale... powyższe opłaty są narzucone zwykle przez wyawce i to tylko od niego zależą jej wysokości, my jako grupa amatorów mając nawer gotowy porodukt nic z nim nie damy rady zrobić (od wydania po koszty zakupu i utrzymania serwerów).

Prace natomiaszt trwają nonstop i gra jest już w zaawansowanym stadium.

zainteesowanych odsyłam :
www.sigonyth.com
oraz
http://www.ndesert.com/forum/

plus jako najnowsza wieść z frontu:

Od soboty 4 czerwca 2005 r. w kwaterze głównej Massive Multiplayer Online Role-Playing Games MMORPG.COM New Desert Team rozpocznie cykl artykułów pod nazwą Developer Journal. Będą to comiesięczne publikacje, mające za zadanie odpowiedzieć na jedno pytanie zadane przez redakcję MMORPG.COM. W pierwszym artykule odpowiedź na pytanie "Jaka jest podstawowa cecha Sigonyth ? Prosimy wyjaśnić, jak ona wyróżni grę spośród innych gier MMORPG ?"

Zapraszamy w najbliższą sobotę.

pozdrawiam
Kefir
[/url]

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2005, 16:43 
Cytuj  
a ja dodam tylko linka do galerii z No Mutants Allowed:
http://www.nma-fallout.com/forum/album_ ... ?cat_id=37

ps. Piszpan: dlaczego w darmowych temat, gra ma byc platna.


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/


Posty: 2
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 08:36 
Cytuj  
oto bezpośredni link do wspomnianego wyżej dziennika twórców http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... eature/123 zainteresowani zapewno znajdą tam kilka ciekawych, nowych i nigzie dotąd niepublikowanych informacji dotyczących Sigonyth.

Oczywiście wszelkie pytania można zadawać na (wspomnianym wyżej) nazym forum lub tutaj.

kefir

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2005, 10:49 
Cytuj  
Dodaje link do wywiadu z Panem Davidem Makowskim: http://www.mmhell.com/articles/040605/i ... rnity.html

pytanie1: W jaki sposob chcecie przyciagnac do swojego projektu ludzi czekajacych na Fallen Earth?
pytanie2: Jest oficjalna data premiery i czy bedzie to w 2006 roku?


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/


Posty: 31
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2005, 21:53 
Cytuj  
Witam wszystkich, jestem Project Managerem w New Desert, nazywam się Dawid Makowski.

Chciałbym odpowiedzieć na zadane nam pytania.

Ad 1)

Fallen Earth jest bardzo dobrze zapowiadającą się grą, z tego co widać na zrzutach z ekranów i faktycznie ciężko będzie z nią konkurować ale wg mnie na to pytanie nie ma jasnej o precyzyjnej odpowiedzi z jednego powodu. Otóż to są dwa różne rodzaje gier, FE to gra single playerowa, to znaczy chciałbym wyjaśnić nie mam na myśli, że nie ma ona trybu miltiplayer ale, że to gra tzw z półki, kupujemy pogramy trochę i po niedługim czasie względnym (do tego dojdę później) zostaje nam smak i oczekiwanie na następną grę, sam długo zagrywałem się we wszystkie części Falloutów i w pełni rozumiem obecny głód na te klimaty w tym na kolejną edycję F3.

Dlaczego użyłem słowa względny otóż Sigonyth jak sami wiecie bo na tym forum jesteście to gra MMORPG a w tego rodzaju gry można grać dużo dłużej niż w zwykłą grę chociażby dlatego, że nigdy nie wiadomo kogo spotka się tym razem, a nóż widelec wyjdzie dodatek i znowu jest co robić. Sigonyth został tak zaprojektowany aby dać możliwość gry nawet wtedy gdy rozwiniecie postać na tzw maxa wtedy tak naprawdę zaczyna się tutaj zabawa w elementy taktyczne, które tak bardzo docenialiście w Falloutach. Jeżeli czytaliście developer journal na mmorpg.com to powiem tylko tyle, że to tylko ramowe założenia napisane w skrócie ponieważ nie chcieliśmy dawać 4 stron elaboratu oraz aby nie zdradzać za dużo z tego co planujemy.

Ale reasumując naszym celem jest zbudowanie gry, w którą grać będziecie dłużej niż w inne, a w tym właśnie mają pomóc stworzone mechanizmy dla gildii i inne systemy jak chociażby okresowe mistrzostwa.

Ad2) Niestety nie ma na razie takiej daty

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 19:05 
Cytuj  
Cytuj:
Otóż to są dwa różne rodzaje gier, FE to gra single playerowa, to znaczy chciałbym wyjaśnić nie mam na myśli, że nie ma ona trybu miltiplayer ale, że to gra tzw z półki, kupujemy pogramy trochę i po niedługim czasie względnym (do tego dojdę później) zostaje nam smak i oczekiwanie na następną grę

no niestety to ma byc mmorpg
http://www.mmhell.com/articles/031704/f ... _mmog.html
http://www.gamebunny.com/fallen_earth_int.htm
sa to stare wywiady ale prawdziwy maniak fallouta jest cierpliwy i czeka na swoj Post-Apocalyptic MMOG.
Mam tylko skromna nadzieje o szybkim zagraniu w mmorpg w swiecie po zagladzie atomowej.
powodzenia w tworzeniu swiata Sigonyth


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/


Posty: 31
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2005, 20:17 
Cytuj  
Przyznam, że zaskoczyłeś mnie tą wieścią nie wyczytałem tego na www ale może dlatego, że niewczytywałem się w to aż tak bardzo.

Postaram się więc napisac coś więcej jak poczytam o FE ciut więcej.

[Edit]

Ok poczytałem wywiady i to co mogę powiedzieć, że pytanie powinno być właściwie zadane inaczej, mniej więcej co odróżnia FE od innych gier mmorpg, z tego co czytałem będzie dokładnie to co mają inne tylko w bardzo ładnej postapokaliptycznej oprawie z elementami strategii, sam krafting czy skill based system istnieje nie od wczoraj, w naszym developer journalu w miarę dokładnie opisałem podstawowe systemy , na które należy zwrócić uwagę. Poza tym co zostało opisane w journal'u, zbudowaliśmy unikalny system zasobów występujący w świecie a w połączeniu z cratfingiem dający nieskończenie wiele możliwości lecz niestety przykro mi ale nie mogę tego w tej chwili dokładniej opisać gdyż nie chciałbym aby pomysł został sklonowany.

Jest jednak coś co mogę napisać, tak jak FE u nas również jest element taktyczny, który w połączeniu ze wspomnianym systemem zasobów w świecie oraz z możliwością budowania placówek gilli daje możliwość zdobywania miast/fortec co zapewni rozgrywkę na wyższych poziomach gry gdy gracze będą bardziej rozwinięci.

Również zapowiadaliśmy możliwość mutacji (zresztą cały system opiera się na implantach oraz możliwych mutacjach ciała) w inne formy życia po osiągnięciu wysokich poziomów.

Naprawdę chciałbym opisać więcej rzeczy ale niestety nie mogę, proszę zatem o cierpliwość i oczekiwać na kolejne screenshoty oraz materiały i nowe journal'e.

Pozdrawiam


Posty: 1
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2005, 21:32 
Cytuj  
Ja myślę że Sigonyth jest najbardziej ciekawą polską produkcją, ma nadzwyczajny potencjał NOWEGO! świata tworzonego od zera. Nie jest to następna wersja jakiegoś tam sławnego tytułu po przeróbkach... choć na początku się to wszystko zapowiadało dość diunowato to jednak autorzy się wybronili.
Pozatym docenić nalezy również "profesjonalność" wykonania,od tworzenia nowego silnika po stronę graficzną projektu, biorąc pod uwagę, że jest to zaspół amatorski!!

Naprawde najciekawiej zapowiadający się polski tytuł

:D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.