mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 13
Dołączył(a): 11.09.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2005, 23:33 
Cytuj  
Jakimi programami mam się posłużyć aby postawć server do mmorpg. Możemy powypisywać. Więc ja zaczne:

World of Warcraft:
*Musimy posiadać conajmniej 1.2.4
*WowEmu (ściągamy program ten, nazywa sie WowEmu)
*ściągamy Bazę Danych
*ściagamu patha i też nakładamy po nałożeniu bazy daych
*Otwieramy plik o nazwie Emu.conf w katalogu ,,scripts'' i tam wpisujemy nazwę servera i swoje Ip zamiast tego co tam jest w paru miejscach
*włączamy server plikiem TrayLanServ.exe
*wchodzimy w katalog wowa i plik Realmlist
*wpisujemy tam nasze ip (uwaga musi pozostać komenda np. set realmlist 192.159.3.6
*wracamy do katalogu z serverem i tworzymy konto poprzez plik Account Creator
* tera wchodzimy w Wowa i się nim cieszymy na SINGLA, LANa, lub jak ktośchce może ten server udostępnić do internetu :D

Tera wasza kolej aby napisać jak stworzyć np shearda do Ultimy Online, albo server do Lineage II (Lub jakiegośinnego MMorpg)
POZDRO ALL :wink:

***

Posty: 684
Dołączył(a): 24.04.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2005, 23:38 
Cytuj  
fajnieee... a wiesz jak zalozyc serwer do MU? :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 06:44 
Cytuj  
[quote="sn@ke"
Tera wasza kolej aby napisać jak stworzyć np shearda do Ultimy Online, albo server do Lineage II (Lub jakiegośinnego MMorpg)
POZDRO ALL :wink:[/quote]

BUHAHAHA- niemam pojecia poco byl zakladany temat ?? Aby postawic server to info zawsze mozna znalesc w gogle, bazy sie czesto zmieniaja, pliki serverowe tak samo. Wszystkie faq jest zawsze na stronie producenta :D
to ja dam 2 linki
Linegage II oficjal c1:
http://www.pirate-server.com/index.php?showtopic=12
napisany przez CapnMarv admina Ultimaro
i 2 link do l2j:
http://www.pirate-server.com/index.php?showtopic=4


teraz dzieci moga sie bawic w singiel Lineage 2


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 06:55 
Cytuj  
Cytuj:
niemam pojecia poco byl zakladany temat ??

A po co byl zakladany jakikolwiek temat na tym forum? 90% informacji mozna wygooglac.


_________________
Obrazek


Posty: 13
Dołączył(a): 11.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 15:39 
Cytuj  
To proszę was o podanie stron z takimi rzeczami :). Jak to sie nazywać i co wpisać w gogle z góry dziękuję :wink: Bo nie mam pojęcia jak założyć shard :( POZDRO ALL :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 17:19 
Cytuj  
oxidize napisał(a):
fajnieee... a wiesz jak zalozyc serwer do MU? :lol:

tak sie zaklada serv do MU?
http://www.pirate-server.com/index.php?showtopic=54 - niesprawdzalem :(
sn@ke napisał(a):
To proszę was o podanie stron z takimi rzeczami

te linki co podawalem sa do forum i tam szukaj :D


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

***

Posty: 684
Dołączył(a): 24.04.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 21:14 
Cytuj  
Gdzies czytalem ze serwery l2 c1 sa legalne <-- ponoc ncsoft chce w ten sposob zachecic graczy do gry w c2 na ich serwach. Wiecie cos na ten temat?


Posty: 13
Dołączył(a): 11.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 21:38 
Cytuj  
Hej założyłem ten temat aby opisac założenie serverów, bo napewno przyda sie to wielu osobą. A to że na goglach jest to wiadomo :)
A może się przynajmniej pochwalicei co wpisać, albo instrukcje napiszcie :wink: Ja napisałem :] Proszę was 8) Dzięks Pozdro All

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 06:30 
Cytuj  
sn@ke napisał(a):
A może się przynajmniej pochwalicei co wpisać, albo instrukcje napiszcie :wink: Ja napisałem :] Proszę was 8) Dzięks Pozdro All

slowa: how to run server(name server),Guide On Making A (name server) Server, datapack (name server)server itp.
ps. czy informacje zawarte na pirate-server niewystarczaja?


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/


Posty: 13
Dołączył(a): 11.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 16:51 
Cytuj  
Proszę o napisanie unstrukcji bo wiadomo że można poszukać sobie w goglach. A zwykły użytkownik sobie nie poradzi. Napewno dużo osób tak chce a wy z tego tematu zrobiliście 8) . A szkoda :cry: spróbujcie napisać instrukcje do czegoś prostego. Pozdro :wink:

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 17:21 
Cytuj  
sn@ke napisał(a):
spróbujcie napisać instrukcje do czegoś prostego. Pozdro :wink:

moze byc wordpad??


_________________
retired...

**

Posty: 296
Dołączył(a): 25.05.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 20:09 
Cytuj  
Cytuj:
Proszę o napisanie unstrukcji bo wiadomo że można poszukać sobie w goglach. A zwykły użytkownik sobie nie poradzi.

Jeżeli "zwykły" użytkownik ma problemy z google to taki osobnik nie powinien w ogóle serwera zakładać.

Cytuj:
spróbujcie napisać instrukcje do czegoś prostego

Zajebista instrukcja...
http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=11311"


_________________
http://www.netykieta.prv.pl/


Posty: 13
Dołączył(a): 11.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 21:22 
Cytuj  
Wy po prostu tego nie umiecie i się wymądrzacie :evil: MOże zazdrościcie tym co umieją :wtf: Weźcie nie piszcie takich głupot tylko pokarzcie na co was stać ( byba żę na nic to :o ).

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 23:36 
Cytuj  
omg ale mi po ambicji pojechales :(


_________________
retired...


Posty: 13
Dołączył(a): 11.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 18:22 
Cytuj  
I jak będzie ? Razem napiszemy instrukcje do MU ? :D Przynajmniej mi pomożecie :) Dziękuję :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 19:59 
Cytuj  
A malo ich?
Zreszta jesli stac kogos na zakladanie pirackiego serwa i utrzymanie go, to stac go tym bardziej na gre na porzadnym serwerze.
Jesli ma to byc pirat w domowych warunkach majacy pasc po tygodniu, to po co sie w ogole za takie cos zabierac?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 13
Dołączył(a): 11.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 21:54 
Cytuj  
no dobra wkurzyliście mnie porządnie :evil:
Oto instrukcja do MU:
Zmiana wielkosci pliku stronicowania

CYTAT (kbum_pL @ Nov 26 2004, 00:31)
Wchodzisz do Moj Komputer >Wlasciwosci >Zawanosowane >Wydajnosc >Ustawienia >Zawanosowane >Pamiec Wirtualna. I tam ustawiasz wartosc pliku stronnicowania np 1000-2000mb

=====
Stawianie serwera

CYTAT (WizarD[PL)
Paczki niezbedne :
1. MSSQL - http://www.microsoft.com/sql/evaluation ... rivacy.asp
>bezposredni link do pliku<
2. 0.97 server - http://www.rzpatches.com/Mu97Server.exe

Instalowanie M$ SQL 2000 Server ( jesli masz XP to pojdzie kazda wersja, jesli 2000Pro to tylko ten trial (120-dniowy) z linka, na 2000Server tez kazda wersja. Przez kazda rozumiem Enterprise ;] ).

Pliki serwera koniecznie rozpakowujemy do "d:/muserver" zreszta ten rar samorozpakowujacy sie wlasnie taka sciezke poda jako domyslna i zgodzmy sie na to !
Select "SQL Server 2000 Components"
1. "Install Database Server"
2. Next
3. Local Computer (zaznaczamy)
4. Next
5."Create a new instance of SQL Server,or install Client Tools" (zaznaczamy)
6. Next
7. Jakis name, jakas company i Next
8. Yes
9. Server and Client Tools (zaznaczamy)
10. Next
11. wybieramy Default
12. Next
13. Typical (zaznaczamy)
14. Next
14. "Use the same account for each service.Auto start SQL Server Service" (zaznaczamy)
15. "Use the Local System account"(zaznaczamy)
16. Next
17. "Windows Authenticatication Mode."(zaznaczamy)
18. Next
19. Next
20. Install
U mnie nie potrzebowalo reboota, lecz bardzo prawdopodobne ze bedzie potrzebny.


Tworzenie baz danych serwera MU :
1. Odpalamy : Start -> Programs -> Microsoft SQL Server -> Enterprise Manager, 2. Rozwijamy te "katalogi" w treeview po lewej, az dojdziemy do -> Databases.
3. Prawy przycisk -> Create a new database i nazywamy ja -> MuOnline.
4. Prawy przycisk -> Create a new database i nazywamy ja -> Ranking.
5. Klikamy na ikonke dopiero co stworzonej bazy MuOnline, prawy przycisk -> Wszystkie zadania -> Restare Database...
6. Wybieramy "From Device" i potem klikamy "Select Devices", klikamy na Add i idziemy do katalogu "d:/muserver/db baks" i wybieramy plik "MuOnline", OK, OK, az wrocimy do okienka gdzie dokonalismy wyboru "From Device". Klikamy na zakladke "Options" zaznaczamy "Force restore over existing database" i klikamy OK.
7. 5 i 6 punkt powtarzamy rowniez dla bazy Ranking, ale wybieram plikiem z katalogu "db baks" bedzie tym razem "Ranking".
8. Bazy juz sa OK.

Konfigurowanie ODBC:
1. Odpalamy : Start -> Panel sterowania -> Narz. Admini. -> Zrodla danych (ODBC))
2. Wybieramy zakladke "System DSN" i klikamy Add.
3. Na samym koncu listy wybieramy "SQL Server", klikamy dwa razy na nia. Teraz jako nazwa wpisujemy -> MuOnline, description pozostawaimy bez zmian, jako Server wybieramy nie (local) lecz ten drugi, ktory jest nazwa naszego kompa ( ta nazwa to nazwa servera sql ktora widnieje w "Enterprise Manager" - opisanym powyzej). Next. nic nie zmieniamy. Next. Klikamy "Change the default database to" i wybieramy -> MuOnline. Next. Zakoncz. OK.
4. Teraz tworzymy kolejne zrodla danych (tak jak to opisalem w punkcie 3) ktore nazywamy -> MuOnlineJoinDB, USELOG, Event? ( je tworzymy dokladnie tak samo jak w punkcie 3 tylko nazwe wpisujemy inna).
5. Tworzymy ostatnie zrodlo danych -> Ranking tak samo jak w punkcie 3 oprocz nazwy oraz tego ze w "Change the default database to" wybieramy -> Ranking a nie MuOnline.


Konfiguracja plikow serwera: (z moja niewielka zmiana)


CYTAT (WizarD[PL)
1. Zmien w plikach ponizej pozostawiamy wszelkie wystapienia ciagu 127.0.0.1 badz tez zmieniamy wpisane adresy IP na 127.0.0.1:
D:\MuServer\CS\Connectserverlist.dat
D:\MuServer\CS\data\Connectserverlist.dat
D:\MuServer\CS\data\ServerList.dat <-Tu wpisujemy swoj adres IP lub domene
D:\MuServer\data\commonserver.cfg
D:\MuServer\data\IpList.dat
2. W katalogu z serwerem w katalogu Links zmien w linkach 4.lnk i 8.lnk zmieniamy tam wpisane IP na 127.0.0.1 . Zaznaczamy, prawy przycisk myszki, wlasciwosci w polu element docelowy. W linku 8 sa dwa IP i oba nalezy zmienic.
3. W plikach :
- "D:\MuServer\MU2003_EVENT_SERVER\DATA\svconfig.ini" zmieniamy z? "mu2003_dsn = DEVILSQURE_RANKING" na "mu2003_dsn = Ranking"
- "D:\MuServer\RankingServer\svconfig.ini" z "odbc_dsn=DEVILSQURE_RANKING" na "odbc_dsn=Ranking".


Tworzymy pierwsze konto na serwerze :
1. Start-> Programs -> MS SQL Server -> SQL Analyzer( albo Query Analizer).
2. Wybieramy nasz serwer SQL ( jego nazwe jak znalezc napisalem jzu wyzej !), wybieramy "Windows Authentyfication" i OK.
3. Na gorze mamy Combobox w ktorym wybieramy "MuOnline"
4. W to duze pole tekstowe wklejamy :

SET IDENTITY_INSERT MEMB_INFO ON
INSERT INTO MEMB_INFO (memb_guid,memb___id,memb__pwd,memb_name,sno__numb
,post_code,addr_info,addr_deta,tel__numb,mail_addr
,phon_numb,fpas_ques,fpas_answ,job__code,appl_days
,modi_days,out__days,true_days,mail_chek,bloc_code
,ctl1_code)
VALUES ('1','admin','admin','admin', '1','1234','11111','personalid','12343','email','t
[email protected]','question','answer','1','2004-1-1','2004-1-1','2004-1-1','2004-1-1','1','0','1')

te trzy wyrazy -> admin mozemy zamienic na wlasne.
6. Klikamy "F5" i mamy usera.
7. Czyscimy powyzsze, wklejamy to :

INSERT INTO VI_CURR_INFO (ends_days,chek_code,used_time,memb___id,memb_name
,memb_guid,sno__numb,Bill_Section,Bill_value,Bill_Hour,Surplus_Point,Surplus_Minute,Increase_Days )
VALUES ('2005','1',1234,'admin','admin',1,'7','6','3','6','6','2004-1-1 10:36:00','0' )

klikamy "F5" i baza zostala skonfigurowana dla pierwszego usera.
8. Wychodzimy z prograu i nie zachowujemy Untitled1 ;]


Odpalanie serwera:
1. Idziemy do katalogu Links i odpalamy wszystkie linki po kolei w jakiej sa ponumerowane, za kazdym razem czekajac az odpali sie dany programik do konca. Po odpaleniu 8.lnk w okienku ktore sie pojawi nie powinno byc zadnych slowek "failed" itp ;] wtedy mamy pewnosc ze serwerek chodzi jak trzeba.


=====
Boxy, petardy, gwiazdeczki, serducha i pozosta?e wodotryski:

CYTAT (lewy313 @ May 8 2004, 14:41)
eventitembag.txt = box lof luck , box of heaven
eventitembag2.txt = skeleton king
eventitembag3.txt = Fire Dragon ?
eventitembag4.txt = star of chrismtas
eventitembag5.txt = Firecracker , Heart of love
eventitembag6.txt = Gold Medal - moja korekta
eventitembag7.txt = Silver Metal - moja korekta
eventitembag8.txt = +1 Kundun
eventitembag9.txt = +2 Kundun
eventitembag10.txt = +3 Kundun
eventitembag11.txt = +4 Kundun
eventitembag12.txt = +5 Kundun

Sack of magic jest zwana petarda a wiec fire cracker i ma tak jak hearth of love itembag 5 to samo bedzie lecialo z zniego jak z serca

=====
zmiana dropow z boxow

CYTAT
Kazdy z tych boxow, gwiazdek i innych wodotryskow moze dropic tym co chcecie, w granicach rozsadku i mozliwosci gameservera.
I tak np, chcemy aby z box of heaven lecialy same jewele. Otwieramy eventitembag.txt, usuwamy wszystkie wpisy i dodajemy wlasne czyli kody sklepowe towarow bez duratybility.
Tak wyglada bless z bugiem do sklepu: 14 13 0 255 0 0 0 a tak do boxa: 14 13 0 0 0 0 (nie ma 255 i zadnej innej cyfry, kod do boxa ma o jedna cyfre mniej).

Itemy mozemy dawac praktycznie dowolne, jedynym ograniczeniem jest generowanie opcje przez gameserver. Polecam nie dawac wiecej niz +8 +luck +skill +8, serwer sam generuje ustawienia i potrafi z takiego itema zrobic inny np +8 +skill +12, lub +11 +luck lub w ekstremalnych warunkach +12 (raz mi sie zdazyzo) a taki item jest niewidoczny dla oka i po przelogowaniu postaci zmienia sie w zwykly +1.

Pozbycie sie ren z dropow: w commonserver.cfg wyszukujemy linijke EventChipDropRateForBoxOfGold = i tu wstawiamy 0

Nieco inaczej jest z boxami kundunowymi. Tu mamy dwa rodzaje itemow, zwykle i exelenty. Zwykle itemy konfigurujemy jak w przykladzie powyzej, natomiast exelenty sa inaczej traktowane przez gameserver i tu nie bardzo mamy mozliwosc wyboru, jedyne co mozemy zmienic to dodac luck. U mnie wszelakie inne modyfikacje konczyly sie kraszem serweram w momencie dropa.
Sa dwa sposoby na ustawienie tylko exelentnych dropow, niezaleznie od tego czy zmieniamy zawartosc boxow czy tez nie.
1. zaluzmy ze nie zmieniamy zawartosci boxow, w commonserver.cfg wyszukujemy wpis dotycz?cy danego boxa, przyklad box +1.
Szukamy EledoradoGoldGoblenItemDropRate =100? <- to odpowiada za szanse dropa itemem
EledoradoGoldGoblenExItemDropRate = 100 <- to za dropa exelentem
2. jesli usuwamy wszystkie wpisy i chcemy dopisa? w?asne itemy do drop?w bez dropienia zwyk?ymi itemami to MUSIMY ZOSTAWI? LINIJK? //???????? (serwer w wer 97), wszystko poni?ej tej linijki serwer interpretuje jako exelenty.
Nast?pnie dopisujemy to czym box ma dropi? w wersji 0 +luck +0, nast?pnie w commonserver.cfg zmieniamy jak w przykladzie powyrzej. W tym przypadku pozostawienie EledoradoGoldGoblenItemDropRate =60 EledoradoGoldGoblenExItemDropRate = 40 czy innej wersji ni? 100/100 powoduje krasz serwera kiedy ma wypa?? zwyk?y item.

=====
wystawienie serwera dla uzytkownik?w z netu:

CYTAT
Je?li masz modem podl?czony bezpo?rednio do komputera z serwerem muonline to pomi? cz??? opisu dotycz?ca przekierowania port?w.
Do prawidlowego dzialania serwera gdzie wszystko mamy zainstalowane na jednym komputerze potrzebujemy dwuch port?w 44405 oraz 55901.
Na porcie 44405 klient nawi?zuje po?aczenie z serweram po czy prze?ancza si?na port 55901 i na nim pozostaje a? do samego ko?ca.
Je?li kozystasz z rutera sprz?towego proponuj? zapoznac si? z instrukcj? do niego, ja na tym polu nie mam do?wiadczenia.
Je?li masz LINUXa i kozystasz z iptables poni?sza informacja jest dla Ciebie:
# otwieramy te powyzej 1025
$ip -A INPUT -p tcp --destination-port 44405 -j ACCEPT
$ip -A INPUT -p tcp --destination-port 55901 -j ACCEPT
#pozwalamy forwardowa? porty
$ip -A FORWARD -p tcp --dport 44405 -j ACCEPT
$ip -A FORWARD -p tcp --dport 55901 -j ACCEPT
# muonline - przekierowanie
$ip -t nat -A PREROUTING -p tcp --destination-port 44405 -j DNAT? --to-destination 192.168.0.2
$ip -t nat -A PREROUTING -p tcp --destination-port 55901 -j DNAT? --to-destination 192.168.0.2
oczywiscie adres IP wpisujecie w?asny, nie ten podany w przkladzie.

Plikiem kt?ry b?dzie trzeba podda? edycji jest: muserver/cs/data/serverlist.dat
W tym pliku nale?y zamieni? wpisany adres IP na adres IP zewn?trzny (lub domen? je?li takow? posiadacie).

Tak skonfigurowany serwer jest otwarty dla ?wiata zewn?trznego, aby mo?na by?o gra? z LANu trzeba nieco "przerobi?" komputery w sieci lokalnej.

Edytujemy plik hosts kt?ry w WIN2000 jest w katalogu winnt\system32\drivers\etc\
(notepad %systemroot%\system32\drivers\etc\hosts, wklej do uruchom i uruchom) i dopisujemy pod istniej?cym wpisem:
127.0.0.1 localhost <- istniej?cy wpis
adres_IP_naszego_kompa_w_LAN adres_IP_zewn?trzny lub nasza_domena
(wiem wygl?da do?? niedorzecznie ale dzia?a, to jest po to aby komputerowi w lanie wydawa?o si? ?e jest na zewn?trz)
Jeszcze wpis w partition: nazwa_serwera adres_IP_zewn?trzny lub nasza_domena 44405
lub przer?bka skr?tu do main.exe: main.exe connect /uadres_IP_zewn?trzny lub nasza_domena /p44405
To ju? wszystko co jest potrzebne do po??czenia ?wiata zewn?trznego z wewn?trznym na serwerze muonline.

Spos?b z wpisywaniem adres?w IP nadawanych dynamicznie daje jednak pewien dyskomfort. Co jaki? czas trzeba przeedytowa? dwa konfigi (serverlist.dat i hosts) i poinformowa? naszych user?w o aktualnym adresie IP a nie zawsze zauwa?ymy moment zmiany adresu IP.
Tu przychodzi nam z pomoc? domena.
Nie wypowiem si? odno?nie no.ip poniewa? nie mia?em z t? stron? i ich us?ugami kontaktu.
Korzystam z darmowej opcji us?ug oferowanych przez dyndns.org i tu jest sprawa do?? prosta.
Wchodzimy na www.dyndns.org, zak?adka Account, wype?niamy co trzeba i w dalszej kolejno?ci ju? mo?emy za?o?y? sobie domen? na dynamiczny lub statyczny IP. Pozostaje jeszcze ?ci?gn?? pod sw?j OS (kilent jest do ?ci?gni?cia w dziale download) i skonfigurowa? klienta od?wie?aj?cego nasz adres IP na serwerach DNS.
Jak by?cie mieli problem ze zlokalizowaniem dzia?u download to programy s? pod tym adresem: http://www.dyndns.org/services/dyndns/clients.html

=====
uruchomienie serwera IIS z instalki M$

CYTAT
1.Na poczatek sprawdzamy czy mamy dodan? do ODBC "reg??k?"? MuOnlineReg, jesli nie dodajemy j? do ODBC i ??czymy z baz? danych MuOnline (instrukcja WizarD[PL] Konfiguracja ODBC punkt od 1 do 3)
2. potrzebne b?d? sprawny komputer i p?yta instalacyjna z systemem w nap?dzie cd
3. menu start->ustawienia->panel sterowania->dodaj/usu? programy->dodaj/usu? sk?adniki systemu windows
4. wybierasz szczeg??y "internetowych us?ug informacyjnych (IIS)" (je?li wskarzesz do zainstalowania wszystko co jest w IIS to zainstaluje serwery mail, ftp, http i ca?e mrowie zb?dnych pami?ciorzernych ?mieci)
5. wskazujesz na serwer www, system dobierze sobie jeszcze jedn? czy dwie dodatkowe opcje, dajesz OK i czekasz na zainstalowanie IISa.
6. menu start->ustawienia->panel sterowania->narz?dzia administracyjne->menad?er us?ug internetowych
7. lewa strona okna, klikasz a? zobaczysz "Domy?lna witryna sieci web" czy jako? tak, prawy klik na tym i wybierasz w?a?ciwo?ci.
8. zak?adka "witryna sieci web", je?li jestes za jakim? natem, ruterem zmieniasz port na inny ni? domy?lny (niekoniecznie ale mo?e si? pogry?? z innym serwerem www je?li taki istnieje w sieci) np na 8090 i nie zapomnij przekierowa? portu, je?li ??cze masz bezpo?rednio po??czone z kompem pomi? ten punkt
9. zak?adka "katalog macierzysty", tu wskazujesz miejsce na dysku gdzie le?? sobie htm-ele twojej stronki o muonline czy tez inne.
10. zak?adka "dokumenty", klikasz na dodaj, dopisujesz "index.htm, OK, wskazujesz na dodany wpis i strza?kami windujesz go do samej g?ry.
11.nast?pnie musimy doda? login SQLa. Uruchamiamy: Start -> Programy -> Microsoft SQL Server -> Enterprise Manager, rozwijamy te "katalogi" w treeview po lewej, az dojdziemy do -> Security. Tam znajdujemy Logins, klikamy na nic PPM i wybieramy New Logins. Nast?pnie w zak?adce GENERAL w oknie Name: klikamy na button i wyszukujemy IUSR_(nazwa kompa w sieci) (Konto Internet Quest), dodajemy i zatwierdzamy dodanie OK. Nat?pnie w dolnej cz???i okna mamy Defaults, tu wskazujemy na baze MuOnline i wskazujemy j?zyk angielski. Zak?adka Server Roles, tu stawiamy "ptaszka" przy System Administrators. Kolej na Database Access, tu w g?rnej cz??ci powinni?my mie?baz? danych MuOnline z wskazanym u?ytkownikiem IUSR_, stawiamy przy tym "ptaszka", po tej czynno?ci w dolniej cz??ci okna powinien nam si? pojawi? Permit in Database Role z odznaczon? opcj? "public". Zatwierdzamy zmiany OK i zamykamy Enterprise Manager.
W teorii ju? dzia?a? powinien Tw?j serwer IIS. Aby to sprawdzi? uruchamiamy przegl?dark? i wpisujemy w pasek adresu http://127.0.0.1:port (je?li zmienia?e? port)
12 >Pliki do ?ci?gni?cia ze stron? w asp<

Je?li nie masz ochoty u?ywac serwera IIS dolaczonego do instalki winzgrozy polecam tre?? zaczepionego topica Haxorka: http://icomp.dmkproject.pl/solo/mu/inde ... topic=8092
=====

CYTAT (Haxorek @ Jul 12 2004, 22:20)
Spis tre?ci

Server Settings
-Ustaw Exp
-Ustaw ?ycie Potwor?w
-Ustaw Drop Item?w
-Kasowanie postaci
Pomocne ustawienia
-Jak zrobi? GM
-Edytowanie statystyk psotaci
-Reset Postaci
-Edycja stat?w potwor?
-Bless (Jewel) Bug
GM
-Komendy GM


T?umaczenie z j?zyka angielskiego z forum ragezone.

===========[Ustawienia Servera]==============================

Wszysktie ni?ej opisane zmiany dokonywane s? w pliku D:\muserver\data\commonserver.cfg

Ustaw Exp

Znajd? t? linie jest na samym pocz?tku configa.

AddExperience = 100 ; % of xp per mob

Zmie? liczb? 100 na jak? chcesz, np na? 20000.

AddExperience = 20000 ; % of xp per mob

Ustaw ?ycie Potwor?w

Znajd? t? linie jest prawie na samej g?rze:

MonsterHp = 0 ; Je?eli wpiszem 0 potowry maj? 100% Hp, Je?eli wpiszemy 20 potwory maj? 80% Hp

Ustaw Drop Item?w

Znajd? t? linie

ItemDropPer = 50 ; % of Item drops

Zmie? 50 na jak? wartos? chcesz, ja mam 65% (Drop tylko item?w nie zen?w!)

ItemDropPer = 65 ; % of Item drops

Kasowanie postaci

Znajd? t? linie

CharacterDeleteMinLevel = 40 ; level 41 cant delete char

Zmie? 40 na jaki level ci ise podoba, ja mam 350.

CharacterDeleteMinLevel = 350 ; level 350 cant delete char

===========[Pomocne ustawienia]================================

Jak zrobi? GM

Wejd? do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character nast?pnei klikni prawy przycisk myszy na tabeli characters wyskoczy ci menu wybierz z niego open table nsat?pnie return all rows. Znajd? osobe kt?rej chcesz zrobi? gm'a klikni w rubryce na jej nick po lewej pojawi si? ma?a strza?eczka nast?pnie przesu? psaek a? dojedizesz do ctl code tma bedize pisa?o <NULL> wpsiz w miejsce <NULL> 8 i ju?.

Edytowanie statystyk psotaci

Wejd? do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character nast?pnei klikni prawy przycisk myszy na tabeli characters wyskoczy ci menu wybierz z niego open table nsat?pnie return all rows. Znajd? osobe kt?rej chcesz wyedytowa? statsy.

Reset Postaci

Wejd? do Enterprise Manager > Database> Muonline> Tables> Character nast?pnei klikni prawy przycisk myszy na tabeli characters wyskoczy ci menu wybierz z niego open table nsat?pnie return all rows. Znajd? osobe kt?rej chcesz zrobi? reset i w polu cLevel wpisz 1 a w polu Experience wpisz 0.

Edycja stat?w potwor?

Wejd? do D:\MuServer\data and open Monster.txt
Wybierz moba kt?remu chcesz wyedytowac statystyki.
np: 82 1 "Golden Some" 400 150000 0 2300 3300 4300 0 450 185 3 150 2 7 4 00 1400 70 2 180 30 3 0 9 7 9 9

82 - index
1 - rate
"Golden Some" - Nazwa ( W grze - Golden Tantaros )
400 - level
150000 - HP
0 - MP Wskaznik mana
2300 - 3300 - Minimalny Damage
4300 - 0 - Maxymalny Damage
450 - Obrona
185 - 3 - obran przed magi?
150 - 2 - Atk Rating ?
2 - 7 - Miss Rate
400 - 1400 - Moving Range
70 - 2 Typ ataku ?
180 - 30 - Atk Range ?
3 - 0 - View Range ?
9 - 7 - Szybko?c poruszania ?
9 - 9 - Szybkosc uderzania ?

Bless Bug

Dodaje blessa do sklepu z du?ym durbality. Nim wi?kszy durbality tym wie?ej kasy dostaniesz za jewel, maxymalnie 255.

===========[Komendy GM]================================

/move (nick psotaci) numer mapy pozycjaX pozycjaY

map numbers :

0 = lorencia 125/125 (7-140 secret)
1 = dungeon Level 2: 233/126 Level 3: 3/85 (bullroom:119/46)
2 = devias 222/62
3 = noria 176/110
4 = losttower LT1: 208/78 LT3: 86/166 LT5: 130/53 LT7: 8/85
5 = unknown (move makes error)
6 = Arena 63/160
7 = Atlans 24/19
8 = Tarkan 187/58
9 = Devil Square
10 = Icarus (skycity) Start: 15/13 DPH: 47/205
11 = Blood Castle I Start: 15/13 End: 15/94
12 = Blood Castle II
13 = Blood Castle III
14 = Blood Castle IV
15 = Blood Castle V
16 = Blood Castle VI

Np: /move Haxor 0 125 125

Inne Comendy

/Trace (imie postaci) = teleportacja usera
/SetBlock = ?
/UnsetBlock = ?
/disconnect (imie postaci) = disconnects dla danego usera
/disablechat (imie postaci) = chatban
/enablechat (imie postacie) = usuniencie chatban'u
/GuildMove = ?
/GuildDisconnect = ?
/GuildWarEnd = /GuildWarEnd GuildName
/GuildWarStart = /GuildWarStart GUildName
/GuildWarStop = /GuildWarStop GuildName
/Make = Unknown.
/RemainTime = ?

=====
awienia mob?w i NPCk?w

CYTAT (Hoodys @ Jun 2 2004, 00:58)
jesli chodzi o dodanie nowych npc to plik monstersetbase.txt

dziala to na zasadzie takiej

?? 249? ? ?? 8 2 206 100 3 //pk guard

249 - kod potwora/npc kody sa w pliku monster
8 - numer mapy tak jak przy move dla GM
2 - zakres ruchu dla mobow np 30 dla npc 0
206 100 - lokalizacja na mapie
3- ustawienie twarza na zachod wschod itd? zakres od 1-9 podajrze w przypadku mobow -1

sa jeszcze skrypty
0
xxx
end

zaczynajace sie od 0 to npc

reszta to mobt

wiec np
150 2 30 161 41 -1 // bali davias
67 10 30 66 33 -1? //metal icarus

CYTAT
bazuj?c na opisie Hoodysa dodam od siebie ?e mamy pi?? sposob?w dodawania mob?w ale dwa z nich s? na monstery na mapach,jeden zarezerwowany na NPCki i pu?apki, z?ote moby maj? sw?j skrypt oraz zarezewowany skrypt dla mob?w z BC.
Ale po kolei, pod skryptem
0
255 8?? 0? 185? 62 1
103? ? 4 0? ? 5? 175? ? 3
end
NPCki i pu?apki
255 - barmanka z lorencji na wakacjach w tarkanie
103 - pu?apka w Lost Tower, tu kierunek patrzenia NPCka jest kierunkiem ataku pu?apki

1
3? ? 0? 30? 180? 90?? 226? 244? -1 85
end
pod tym skryptem dodajemy monstery wyst?puj?ce masowo, np paj?czki w lorencji gdzie:
3 - numer monstera z monster.txt
0 - numer mapy
30 - zakres ruchu moba
180 90 - punkt przekatnej na mapie od kt?rego wyst?puj? moby
226 244 - punkt przekatnej na mapie do kt?rego wyst?puj? moby
-1 - kierunek patrzenia mobka po pojawieniu si?, zbedne ale obowi?zkowe
85 - ilo?c mob?w wystepuj?cych na obszarze wytyczonym przez wsp??rz?dne

2
61? ? 8 30? ? 7? 205 -1
end
Tak dodamy jednego Vim Knighta w tarkanie kt?ry b?dzie si? pojawia? w konkretnym punkcie (7 205)

3
78? ? 0? 30? 10?? 10?? 240? 240? -1?? 30
end
pod tym znakiem dodajemy z?ote moby jako EVENT, one wystepuj? tylko w wersji masowej

4
85?? 11 30?? 13?? 45? 0
end
pod tym skryptem s? tylko moby w BC

=====
kierunki patrzenia NPC:

CYTAT (RAGEZONE)

7? 6? 5? ...? NW? N? NE
8? ? ? 4? ...? W? ? ? ?? E
9? 2? 3? ...? SW? S? SE

=====
/move icarus

CYTAT

Po?wi?ci?em do tego celu stadium. Mam ma?? ilo?c graczy na serwerze i raczej nikt z nich nie b?dzie chcial gra? w pi?k?. B?d? si? martwi? jak zechc?.
Przejdzmy do g??wnej tresci popartej przyk?adami.
Otwieramy plik gate.txt i szukamy sobie takiego wpisu:
//Arena Spawn Point
50? 0 6 72 140 73 181 0 0 0 //Arena Spawn
i zmieniamy na
//Icarus Spawn Point
50? 0 10 11 12 18 19 0 0 180 //Icarus Spawn
Z czego poszczeg?lne numerki odpowiadaj? za:
50 - numerek wr?t
0 - nie mam pojecia - w opisie jest flag
10 - numer mapy
11 12 - pierwszy punkt przekatnej naszego miejsca l?dowania
12 18 - drugi punkt przekatnej naszego miejsca l?dowania
0 - nie mam pojecia
0 - nie jestem pewny ale to jest bodajrze kierunek w kt?r? stron? patrzy posta? po wyl?dowaniu
180 - min lvl jaki przejdzie przez dany gate.

Dodatkowo u mnie to dzia?a nawet z dinorantem, bez skrzyde? czy te? dinusia lub posta? z ni?szym lvelem ni?180 na chwil? znika ale wraca do miejsca z kt?rego pr?bowa?a si? m?wn??.
W tej wersji dzia?a tylko opcja /move stadium.
Je?li chcemy mie? mo?liwo?? wpisania /move icarus (lub cokolwiek innego) musimy podda? obr?bce plik message_kor.wtf.
Do tego b?dzie nam potrzebny wtfedit.
Uruchamiamy wtfedit.exe (do dzia?ania potrzebuje mchset.dll, nie zawsze jest wraz z exekiem), w dolnym lewym rogu jest przycisk z literk? "( R )", tym przyciskiem otwieramy message_kor.wtf i szukamy po poszczeg?lnych krateczkach linijki 214 07 00 7 stadium. Wskazujemy te linijk? myszk?, w dolnym oknie pojawi nam si? opis stadium i w to miejsce wpisujemy icarus (lub to co ma by? tym hokus-pokus do przeniesienia do icarusa). Z prawej strony na wysoko?ci okienka w kt?rym wpisalismy nasze hokus-pokus mamy 3 klawisze. Nie mam poj?cia do czego one wszystki s?u??, wiem natomiast ?e akceptujemy zmin? klawiszem "( C )". Je?li nazwa wskoczy?a nam w miejsce stadium, pozostaje zapisa? plik, do tego celu s?uzy klawisz "(S)". Wtfedit zmieniony plik zapisuje jako kopie dodaj?c przed nazw? pliku 1, czyli szukamy sobie pliku 1message_kor.wtf, podmieniamy nazwami z instniej?cym, restartujemy ustawienia serwera i mo?emy si? cieszyc /move hokus-pokus. Ta metoda ma jednak pewn? wad?. Przypuszczam ?e problem jej tkwi w linijce 234 07 00 7 Stadium. Mianowicie, mimo ?e zmienili?my nazw? stadium na inn? to i tak /move stadium przeniesie nas do icarusa.
Dla Tych co nie bardzo chc? si? w to bawi? >zamieszczam gotowe pliki< do ?ci?gni?cia.
Pliki z serwera w wersji 97

=====
Usuniecie z drop?w np Mana Shielda

CYTAT
W pliku \muserver\data\lang\kor\item(Kor).txt (wersja 97 bo 97d ma chyba inny lang) na samym ko?cu jest Defense Up i ma takie numerki:
15 1 2 1 0 1 "Defense Up" 72 0 17 320433 1 0 0 0
15 1 2 1 0 0 "Defense Up" 72 0 17 320433 1 0 0 0
zmieniasz 1 przed nazw? na 0 i ju? monstary tym nie b?da dropi?.
???ty numerek odpowiada za lvl dropa monstera. Zmiejszaj?c lub zwi?kszaj?c t? cyfr? otrzymujemy dropa tego itema z monstera s?abszego lub mocniejszego.

=====
Ograniczenie ilo?ci graczy na serwerze:

CYTAT (korall @ May 19 2004, 23:53)
poszukaj ciagu znakow 01 00 FF FF 00 00
wartosc za tymi znakami to F4 01 (500 dec)jesli plik exe niemodyfikowany jesli po modyfikacji moze byc co innego

wpisujesz za f4 01 po?adana liczbe graczy
64 00 -100 ppl
46 00 -70 ppl
32 00 - 50 ppl
1E 00 - 30 ppl
E8 03 - 1000ppl

PAMIETAJ: kopia zapasowa execa przed edycja ......... do edycji polecam dos navigatora

=====
usuniecie pot buga i zen party buga:

CYTAT (VeGo @ Jul 12 2004, 22:32)
MALA DOPISKA MOZE MNIE NIE ZABIJESZ HAXOREK A TO MOZE SIE PRZYCZYNI TO POLEPSZENIA SERWOW JAK SIE NIE PRZYDA POST MOZNA USUNAC

Wiec wiekszosc serwerow ma kilka powaznych bugow np. te opisane ponizej czyli potion but i party zen bug. Radze te 2 naprawic kazdemu poniewaz bardzo umilaja gre np. jesli kupisz sobie 255 potow i dostaniesz dc na spocie i nie bede sie chcialo isc po poty dalej bedzie 255 (jesli nie ?ykniesz w miedzyczasie ) Wi?c potrzebny nam bedzie HEX EDITOR ktorym otworzymy plik gameserver.exe PAMI?TAJCIE ZROBCIE ZAWSZE KOPIE ZAPASOW? GAMESERVERA !!! Wi?c zaczynamy:



1. Potion Bug:
Otwieramy hexeditor i szukamy
c7459400004040
i zamieniamy na
90909090909090


2. Party Zen Bug:
Znow otwieramy hexeditor i wyszukujemy (ignorujcie 00068xxx, to adres kodu hexowego)

000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 5F 5E 5B 8B ; .???.???_^[?
000680e0h: E5 5D C3 CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????
000680f0h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????
00068100h: CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC CC ; ????????

I zamieniamy je na:

000680d0h: 1A 9C F9 FF 83 C4 14 E9 6B FE FF FF 8B 4D 0C 33 ; .???.????.3
000680e0h: C0 8A 41 5C 83 F8 02 75 20 8B 91 94 00 00 00 89 ; ?A\?.u ??..?
000680f0h: 55 F8 DB 45 F8 D8 0D 74 36 51 00 E8 40 54 03 00 ; U?E?.t6Q.?T..
00068100h: 8B 4D 0C 89 81 94 00 00 00 5F 5E 5B 8B E5 5D C3 ; ?.??.._^[?]

To tyle zapisujemy zmieniony GAMESERVER , uruchamiamy i testujemy

=====
100% na soula ale item bez LUCKa

CYTAT (topek @ Jun 15 2004, 09:33)
1) Otw?rz gameserver.exe hexeditorem [taki program-_-]
2) Dla Jewel of Life :
A. Poszukaj: 83 7D FC 32, musi by? w offsecie: 0007A378
B. Zmie? 32 na 0
3) Dla soula :
A. Poszukaj: 83 7D FC 46, w takim offsecie: 00079C8A
B. Zmie? 46 na 0
C. Chyba wiesz co: 83 7D FC 37, i tu te?: 00079D69
D. Zmie? 37 na 0

Dla +luck pewnie te? si? da to zrobi?... jak wszystko.

=====
Autoreset

CYTAT (fiszol @ Jul 10 2004, 21:00)
rozwijasz drzewko w enterpirse manager do momentu a? znajdziesz service manager (managment > SQL Server agent)

klikasz prrawym na "jobs" i wybierasz newjob, wpisz nazwe (bez znaczenia w sumie co) "autoreset"

teraz klikasz zak?adk? "steps" , klikasz "new", nazywasz go autoreset, type zostawiasz bez zmian, baze danych ustawiasz na "MuOnline" w polu command dajesz :

UPDATE Character
SET experience = ('0') , CLevel = ('1')
WHERE Clevel>349?? <-- je?li masz max lvl 1000 na serwie, to wpisz tu 999 -->

teraz klikasz zak?adke "scheudles", nazwe wspisujesz "autoreset" ( te? w zasadzie bez znaczenia ta nazwa ), zaznaczasz "recurring" i klikasz "change".

ustawiasz "Occures > Daily "
? ? ? ? ? ? ?? "Daily frequency > 1 > Hours"
? ? ? ? ? ? ?? "Duration > no end date"

klikasz ok.

dzi?anie wyg?ada tak : skrpyt co godzine sprawdza czy kto? ma powy?ej 349 (999) lvlu, je?li ma ustawia mu lvl 1 i 0 expa.

?eby to dzia?a?o musisz w??czy? "SQL Server Agent" ( start -> msqsql -> service manager -> w kobo box ustawiasz "SQL Server Agent" i klikasz guziczek "play", mo?esz odrazu zaznaczy? auto start przy starcie systemu )
Tylko tyle.

=====
Domena na zmienne ip w www.no-ip.com - czyli co? dla posiadaczy NEO+

CYTAT (deksio @ Aug 28 2004, 01:15)
nie zadziala jak dziala ???? to zart
zaraz wam napisze jak wszystko zrobic

1.Uruchamianie domeny:
1.Rejestrujemy sie na stronie tutaj
2.logujemy sie
4.po zalogowaniu mamy w menu >Hosts/Redirects / naciskamy add
5.mamy nastepne menu Hostsname: wymyslacie jakos nazwe najlepiej 4 litery nie wiecej ( server tylko prawidlowo takie odczytuje)
6.nizej sa domeny polecam :no-ip.com , no-ip.org lub no-ip.info
7.host type:zaznaczacie DNS Host(A)
8.nic juz wiecej nierobicie po prostu uruchamiacie domene (Create Host) moze sie zdazyc ze domena jest zajeta wtedy wymyslacie inna az do skutku
9.next:teraz sciogamy
windows- Download
Linux- Download
2.Instacja:
1.uruchamiacie go , jesli nie ma usmiechu pod -------Hosts------ klikacie na Edit i logujecie sie powina byc mina
2.przy minie jest kwadrat zaznaczcie go (domena uruchomiona )
3.kilkacie na options/Standard/ zaznaczacie Run on start up ( tylko to)
4.Connection/ na samym dole jest pasek , przesuwacie pasek do poczatku ip bedzie sprawdzane co 5 min
5.Wten sposob ip jesli sie zmieni zostanie uruchomiony inny w ciogu 5 min na wasza domene
6.to juz koniec
3.server (Dla uzytkownikuw co maja lana na neo+)wpisujecie tylko do? D:\muserver\CS\data\ServerList.dat swoja domene, reszta to ip wew takze link 4 i link 8 wew
Wygloda to tak (0 "Mu97" "sase.no-ip.com" 55901 "SHOW")
Pozdro all

=====
Domena na zmienne ip w www.dyndns.org - czyli co? dla posiadaczy NEO+ ale gdzie indziej ni? to wy?ej.

CYTAT
Wchodzimy na http://www.dyndns.org/account/create.html, wype?niamy co trzeba i w dalszej kolejno?ci ju? mo?emy za?o?y? sobie domen? na dynamiczny lub statyczny IP. Pozostaje jeszcze ?ci?gn?? pod sw?j OS, kilent jest do ?ci?gni?cia pod tym adresem: http://www.dyndns.org/services/dyndns/clients.html i skonfigurowa? klienta od?wie?aj?cego nasz adres IP na serwerach DNS. Niestety nie znam procedury konfiguracji "od?wierzarki" pod windowsa, pod linuxa polecam DDCILENTa, jest prosty ale wymaga zainstalowanego PERLa.

=====
GAMEGUARD

CYTAT
?ci?gacie plik w zale?no?ci od potrezb serwera na kt?rym gracie, kopiujecie go do katalogu z gr? i dzia?a. Jedno wa?ne info, po uruchomieniu wy?wietla informacj? ?e jest to wersja 97b.
main.exe do wersji 97 - http://zir-2.ath.cx/~elias/muonline/main97.rar
main.exe do wersji 97d - http://zir-2.ath.cx/~elias/muonline/main97d.rar

=====
poprawienie succes rate pralki

CYTAT (cycus212 @ Jul 10 2004, 17:52)
do poprawienia sukcess rata znalaz?em co? takiego, potzrebny hexeditor, otwieramy nim plik gameserver i dalej wd?ug wskaz?wek:P

1> Set success rate of Wings Level 2:
try to searchin for 83BA800C00005A and change to 83BA800C000001 then C780800C00005A and change to C780800C000062 so when u make wings u have 98% success (not 90% ). Try to change 62 -> 64 if u want 100%.
2> Set success rate of Items +10 +11:
try to searchin for 750F8B4D08C781800C000032 and EB0D8B5508C782800C00002D. The last 2 digit 32 and 2D mean 50% (when make +10) and 45%(when up +11) so everything is up to u, change to whatever u want (i want to set it lower so people not easy to get +11 set hehehe).

=====
Instrukcja PollNet-a
U?ywanie wszystkich item?w - Gdzie dokona? zmian aby by?o mo?liwe

CYTAT (PollNet @ Oct 14 2004, 08:01)
A wi?c tak:
1. Przed przyst?pieniem do jakichkolwiek zmian wykona? sporz?dzi? kopi? zapasow?:
Po stronie serwera:
- data/lang/kor/item(kor).txt
Po stronie klienta:
- data/local/item.bmd
2. Otwieramy program CrkBmd (edytor plik?w bmd)
3. Otwieramy plik item.bmd



4. Konwertujemy do BIN:



NIE ZAMYKAMY EDYTORA W TYM MIEJSCU!!!

5. Otwieramy edytor hex i otwieramy w nim plik item.bmd.bin
(plik znajduje si? w tym samym katalogu co konwertowany item.bmd)
Dalszy opis na podstawie Katache( inne itemy analogicznie do tego)
Dla u?atwienia wprowadzi?em opisy poszczeg?lnych cz??ci sk?adowych edytora.
I tak:liczby od 0 do f pozycja na kt?rej znajduje si? dana warto??
( przydatne gdy kto? podaje nr offsetu/lini oraz pozycji na kt?rej znajduje si? dana warto??)

6. Po otworzeniu pliku wygl?da to tak:


Zajmiemy si? ostatni? lini? a dok?adnie pozycjami od 8 do 10 czyli 8,9,a,b.

UWAGA! WARTO?CI KT?RE ZMIENIAMY S? ZAWSZE NA TYCH POZYCJACH.
JE?ELI JEST NA INNEJ - TO NIE TO CZEGO SZUKACIE!
Poszczeg?lne miejsca oznaczaj?:
8- DW
9- DK
a- ELF
b- MG
Warto?ci:
0- nie mo?e by? u?ywany ( 00 w hex)
1- mo?e by? uzywany ( 01 w hex)
2- mo?e by? u?ywany przez SM/ BK/MElf (02 w hex- nie dawa? przypadkiem przy MG)

7. Zmieniamy warto?ci na 0,1 lub 2 w interesuj?cych nas itemach.
UWAGA! CZARY, SKILE, ORBY NIE B?D? DZIA?A?!
Wyj?tkiem jest Mana Shield dla MG - nie pyta? dlaczego, poczyta? inne posty.
8. Zapisujemy zmiany w edytowanym w hexie pliku bin.
9. Powracamy do programy CrkBmd? i konwertujemy plik z BIN do BMD:


10. Zamykamy edytory. Plik item bmd dla klienta jest gotowy.

11.Przechodzimy do pliku sererowego item(kor).txt

//Index x y sirial drop Name?? level DamMin DamMax Speed Dur MagDur Str Agil DW DK ELF? ?? MG

3 1 3 1 1 1 "Katache"? 16 16 26 35 27 0 80 40 0 1 0 1


W tym pliku dokonujemy zmian dok?adnie tak samo jak w pliku bmd czyli? podmieniaj?c liczby na 0,1 lub 2.
12.Zapisujemy zmiany robimy reload opcji serwera
13. podmieniamy plik item.bmd w kliencie ( je?eli nie pracowali?my na pliku w katalogu local)
14. GRAMY...................
uff................

EDIT!!!: I jeszcze jedno: odbiegli?my od tematu g??wnego.

P.S. Prosz? kt?rego? z Administartor?w o podczepienie w najodpowiedniejszym dziale.
TEMAT:U?ywanie wszystkich item?w .
OPIS: Gdzie dokona? zmian aby by?o mo?liwe.
Dzi?kuj?

? ?

=====
Edycja pier?cieni przemiany.
ca?y topic ze screenami >pod linkiem<

CYTAT (MikeL @ Nov 8 2004, 00:27)
niechce mi sie pisac szczegolow ani dawac screenow, jutro mam testy, boli mnie glowa i chce spac...
a wiec tak:
szukamy:
C7 45 F0 02 00 00 00 EB 34 C7 45 F0 07 00 00 00 EB 2B C7 45 F0 0E 00 00 00 EB 22 C7 45 F0 08 00 00 00 EB 19 C7 45 F0 09 00 00 00 EB 10 C7 45 F

czerwony hexy to numer monstera/npc'a w monster.txt
dajmy na to chce zmienic zeby budge dragon ring transformowal w bali czyli robie tak:
151(numer bali w monster.txt)[dec] > 96[hex]
szukam:
C7 45 F0 02 00 00 00 EB 34 C7 45 F0
zamieniam na:
C7 45 F0 96 00 00 00 EB 34 C7 45 F0

jesli to zrozumiales to gratuluje, jutro napisze dokladnie krok po kroku co i jak

Dodam dla podnieconych ide? feniksowego pier?cionka ?e edytujemy plik GameServer.exe.
=====
Skrypt php pokazujacy stan serwera

CYTAT (fiszol @ Nov 28 2004, 20:48)
KOD
<?php
is_muserver_online('127.0.0.1');
function is_muserver_online($ip)
{
? ? ?$ports = array("<font color=\"CCCCCC\">Serwer Status</font>" => "55901" );

? ? ?foreach($ports as $server => $port)
? ? ?{
? ? ? ? ? ? ?if($fp = @fsockopen($ip, $port, $errno, $errstr, 1) == false)
? ? ? ? ? ? ?{
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?echo "</b>" . $server . "</b>: <font color=\"FF0033\">Offline</font>";
? ? ? ? ? ? ?}
? ? ? ? ? ? ?else
? ? ? ? ? ? ?{
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?echo "</b>" . $server . "</b>: <font color=\"33FF33\">Online</font>";
? ? ? ? ? ? ?}
? ? ?}
}


?>

w miejscu 127.0.0.1 wpisujesz ip serwera, wystarczy wpakowa? na zwyk?y serwer z obs?ug? php, to nie ma nic wsp?lnego z mixed mode i asp !

=====
Jak zwi?kszy? ilo?? zen przy trade

CYTAT (kori666 @ Dec 8 2004, 16:53)
Otwieracie main.exe poprzez hex edytor i wyszukujecie 80 F0 FA 02 i zamieniacie na 00 CA 9A 3B .
00 CA 9A 3B to jest 1000000000 (1kk = 100 milionow)
Teraz mozecie tradowac po 100 milionow jesli ktos chce wiecej niech zamieni 80 FO FA 02 na swoja warto??.

=====
Zmiana dysku z d:\ czyli hexujemy GSa po raz kolejny

CYTAT (loleks @ Mar 28 2005, 10:18 PM)
O to opis dla tych którzy nie potrafią zmienić w GameServer.exe wartości D:\ na taką jaką sobie chcemy ustawić:

Ściągamy HexEditor
1. Uruchomiamy go i:

2. Wybieramy File>Open>:

3. Gdy już otworzymy GameServer.exe to idziemy do:

4. W Text wpisujemy:

5. Znajdujemy wartość D:\. Po prawej stronie zmieniamy na swoje np. na C:\ zapisujemy i będziemy mieli zmieniony GameServer.exe który dziła na partycji C:\. Oczywiście możemy dawać tam np. F:\, G:\ jakie sobie wymażycie tylko oczywiście nie CD-Rom .
.


Mam nadzieje że wszystko jest zrozumiałe.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 22:09 
Cytuj  
o ja pier....

***

Posty: 684
Dołączył(a): 24.04.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 22:16 
Cytuj  
:o fajnieee...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 01:51 
Cytuj  
Taa, nie ma to jak copy/paste bez podania zrodla...

X.


_________________
http://zaginiony.net

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.