mozna by takie info podwiesic w dziale sp... albo nawet tutaj ewentualnie wprowadzic jakies poprawki
tak wiec info o sp :O
-nie ma tutaj takiego czegos jak trammel.. tak wiec jedynymi teoretycznie bezpiecznymi miejscami sa miasta
-nie ma stat-loss (oprocz 20-minutowego dla graczy zapisanych do frakcji)
-w ilshenar panuja zasady z felucca(sp), nie dzialaja frakcje
-nie mozna sprzedawac u npc vendorow, oprocz deedow na domki
-ceny domkow i lodek sa 10x wyzsze niz na zwyklych shardach
-nie dziala recall
-nie mozna uzywac zaklec mark, czy gate travel w dungeonach
-o wiele trudniej oswaja sie stworzonka typu smok, white wyrm, nightmare...
-newbied przedmioty niszcza sie
-dziala rot - system przyrostu umiejetnosc:/ - dla wszystkich umiejetnosci powyzej 70.0 base skill
w zalozeniu mialo to wygladac tak ze co 30 minut dostaje sie gwarantowanego gaina przy uzyciu danego skilla
tak jest do 79.9 potem gaina dostaje sie co 40 minut, od 99.0 co godzine
jest limit 2.0 na wszystkie skille rot (?) dzienny
do tego jest limit na przyrost statsow dzienny - w sumie tylko 6 mozna dostac
tylko z tymi gainami skilli i statsow roznie bywa.. mialo dzialac dobrze a dziala tak jak chce
i przez to... populacja jest raczej mala
niewielu osobom podoba sie to ze wszedzie za miastem moga dostac w dupe a calego dnia nie moga spedzic w super bezpiecznym dungeonie z trzema white wyrmami co chwile wynoszac kilkanascie tysiecy zlotych monet do banku :/
nie przylaza tu ludzie ktorzy w bezpiecznym tramiel lubia duzo gadac jacy to sa fajni w pvp :<
wszystkie super pvp gildie z trammel shardow wynajduja sobie setki wymowek dlaczego nie grac na sp chodz prawdziwym powodem jest brak umiejetnosci
itd.. ;o
bardzo dokladny opis tego czym rozni sie sp od innych carebear shardow znajdziesz
tutaj