mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 09:20 
Cytuj  
Kod:
Ozzie - jak czytalem w poprzednim poscie grasz w DnL. Troche w necie mozna znalesc na ten temat, chociaz niezbyt duzo. Mozesz opisac jakos w srkocie swoje wrazenia?


Przy okazji sprawdzalem czy code tutaj dziala;-)


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 12:37 
Cytuj  
Na razie w grze nie ma craftingu, klas, wszystkich ras, polityki, walka jest zmieniana co jakis czas zgodnie z sugestiami testerow. Wiec to jest naprawde testowanie a nie gra :>

juz.

**

Posty: 224
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 12:57 
Cytuj  
No i dodatkowo mając GF 5900xt moge zapomnieć o włączaniu shaderów bo ilość klatek spada mi do pięciu.

W sumie w grze jest teraz latanie no i walka z mobkami... ale tez ostatnio devsi zaczęli nawet wypuszczać patche, z tego co czytałem to przez pare miesięcy wcześniej nie zrobili prawie nic, jednak w obecnym tempie to na gwiazdke może zdążą.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 13:53 
Cytuj  
Wszelkie GF FXy (5xxx) maja skopana obsluge DX9, wiec i nie dziwne, ze klatki spadaja ;)

X.


_________________
http://zaginiony.net

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 14:10 
Cytuj  
na moim x800xt juz sie gra calkiem spoko.
A co do patchy to tak, jestem w becie juz prawie 3 lata :P i przez poprzednie 2 niewiele sie zmienilo :>

juz.

**

Posty: 224
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 15:20 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Wszelkie GF FXy (5xxx) maja skopana obsluge DX9, wiec i nie dziwne, ze klatki spadaja ;)

X.


Sądze jednak, że największy wpływ na to ma niedopracowany silnik. Takie HL2, Doom 3 czy Thief 3 śmigają mi bez problemów na maksymalnych detalach przy włączonym DX9.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 15:30 
Cytuj  
Ozz silnik w dnl jest moim zdaniem dopracowany, po prostu potrzeba dobrego kompa zeby uniesc caly ciezar tego co gra soba prezentuje :>

juz.

**

Posty: 224
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 15:36 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
Ozz silnik w dnl jest moim zdaniem dopracowany, po prostu potrzeba dobrego kompa zeby uniesc caly ciezar tego co gra soba prezentuje :>

juz.


Moim zdaniem mogliby jeszcze sporo nad nim popracować, rozumiem duże wymagania ze względu na jakość grafiki i ten otwarty teren, jednak jeśli nie jestem w stanie uzyskać w pełni płynnego działania nawet na najmniejszych(!) detalach, mając Athlona 2.2 GHz, 1GB ramu 400 MHz i 5900xt 128MB.

Owszem komp jest dosyć przestarzały ale jednak powinienem mieć jakieś 30 FPS przy najniższych detalach i mówię o sytuacji kiedy nie ma wokół mnie innych graczy, tylko parę mobków!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 15:52 
Cytuj  
Ozzie niekoniecznie. Moze gra po prostu nie jest dla niskich detali i tyle, moze dewsi zrezygnowali z takiego engine ktory umozliwi plynne granie na low middle specu. Ja nie wiem, zmienilem kompa, gra sie plynnie :>

juz.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 19:06 
Cytuj  
No jak wiadomo gra w wersji gold bedzie i tak szybciej chodzic. Tylko pytanie na jakim kompie dokladnie ci krzyk to teraz chodzi?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 19:09 
Cytuj  
amd64 3000+, 1giga ram, radeon x800xt 256.

na moim poprzednim lowspecu nie dawalo sie grac :>

:>

juz.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 10:36 
Cytuj  
Zrezygnowalem z bety dnl, zamknalem swoje konto na boardach i ingame; ta gra nigdy nie ujrzy swiatla dziennego nietety. Piekny engine pozbawiony gameplayu sie nie sprawdza :/

juz.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 16:32 
Cytuj  
Eh, widac, ze wszystkie nowatorskie projekty bez wsparcia takich gigantow jak NCSoft czy SOE tak (s)koncza. Szkoda :\

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 sie 2005, 16:50 
Cytuj  
Panowie na maxa ruszyli z paczami i nowymi zeczami ale i tak dalego grze do grywalnosci na razie. A release ma byc za 3 miesiace.

juz.

PS. Ze smieszniejszych akcji i "profesjonalismu" crafting i walke i klasy wprowadzaja tydzien przed release bo uwazaja ze nie trzeba tego balanstowac tak bardzo.....

**
Avatar użytkownika

Posty: 427
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2005, 17:56 
Cytuj  
to co oni chca balansowac do tej pory? kolory? :]


_________________
__________________________
putting the 'F' back in freedom

neocron - ao - coh - cov - aa - ddo - pe - eq2 - gw - hgl - rfo - vo - swg - ps - tr - mxo - fom - fe - ga - eve - vg - lotro - aoc - war - aion - star trek - perpetum - gw2 - wot - skyforge

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 13 sie 2005, 14:42 
Cytuj  
okienka czatroomu :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 lis 2005, 17:06 
Cytuj  
No i sprzedali prawie 9k preorderow po 60$ kazdy.
Wspolczuje ludziom ktorzy przejrza na oczy jak sie pierwszy raz zaloguja do gry (badz nie zaloguja jak serwer nie bedzie dzialal :P).
Dla reszty jest przygotowane 10k kont dostepnych 8mego.

juz.

**

Posty: 224
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 lis 2005, 17:54 
Cytuj  
Heheh założyłem się ze znajomym któremu pokazałem betę, że uda im się sprzedać 9-10K preorderów, znajomy powiedział więcej niż 1K nie nie dadzą rady.

A jednak frajerów na tym świecie nie ubywa. :roll:

Gromy jakie się posypią na devsów mogą całkowicie zatopić DnL już na starcie, zresztą za wypuszczanie takiego g**** im się to należy.

Mi wciąż kompletnie nie działa w DnL dźwięk! mam Soundblastera Live! i od dwóch miesięcy nie mogę go zmusić do współpracy z grą, a to tylko wierzchołek góry lodowej...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 gru 2005, 09:10 
Cytuj  
Zeby nie bylo, serwery sog zostana otwarte dopiero 11, devsi podaja przyczyne otwarcia za 3 dni - "chca zeby wszyscy mieli mozliwosc sciagniecia klienta przed zalogowaniem sie".

juz.

PS> Na razie nie podali tej wiadomosci do publicznej informacji

**

Posty: 224
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 gru 2005, 21:27 
Cytuj  
Heh, zapomniałem zapisać się do SoG... z drugiej strony odpaliłem dzisiaj najnowszego klienta 88.08, załamałem ręce i wywaliłem z dysku.

Ja do DnL przed czerwcem nie wracam. :x

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.