mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 11:38 
Cytuj  
Jak oni działają? Chodzi mi o ich zasoby gotówki. Bo Carpenterowi w Delucjii nie udało m się nic sprzedać, bo wypisuje, ze nie stać go... Co jaki czas mogą ponownie skupywać? I czy nie dało by się tego jakoś zmienić, bo teraz sprzedać coś Carpenterowi w Delucjii to graniczy z cudem...


_________________
"Life's for my own to live my own way"

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 23:38 
Cytuj  
CO do Vendorków to jest to chyba jakis efekt uboczny pewnych planów o ożywienie handlu między graczami... w rzeczywistości.. hmm wprowadzone ograniczenia promują pujście na łatwiznę. Sprzedaje się szybko póki vendor ma kasę i najczęściej przedmioty wymagające najmniejszego wysiłku (patrz przykład carpentera w delucji) Podobnie z innymi rzadko występującymi wendorkami. Nie opłaca się np wykonywać wysokiej jakości trudnych do zrobienia ubranek bo robi sie je dłużej (często się psuje) a w tym czasie vendorek traci kase na kupowanie tzw ochłapów które mu się podrzuca niskim nakładem pracy. Sprzedaż graczom w tej dziedzinie jest akurat ograniczona i klops...

Moim zdaniem Vendorkowie może i powinni miec ograniczoną liczbe kasy ale nie powinni setkami kupować najtańszych rzeczy co uniemożliwia im kupienie potem rzeczy bardziej wartościowych (co za handlarz pozbywa się kasy na duże ilości małowartościowego sprzętu jeżeli może poczekać na lepszy towar, który trudniej dostać i wyrobić) Taka sytuacja powinna zmusić graczy do wyrobów bardziej konkurencyjnych a nie mass production i gogogogo do vendora póki ma kase.


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 23:53 
Cytuj  
Tak tylko nie wiem czy mozna zrobic wysokiej jakosci luk czy kusze. Moze mi ktos powiedziec???

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 23:54 
Cytuj  
Ta, z tym Carpenterem to niezla jatka, bo gosciu ma zawsze kilkaset desek na składzie... A jak sie człek namęczy i coś wyprodukuje to zalega w banku :sad:


_________________
"Life's for my own to live my own way"

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 14:20 
Cytuj  
Ponoć liczba wendorków ma z czasem wzrosnąć. To przypuszczenie czy fakt? Poza tym nadal uważam że coś w tym kierunku trzeba by zrobić od zaraz bo mamy trochę wywrotną sytuację ekonomiczna na rynku :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 18:41 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-25 23:38, Daimonion napisał:
CO do Vendorków to jest to chyba jakis efekt uboczny pewnych planów o ożywienie handlu między graczami... w rzeczywistości.. hmm wprowadzone ograniczenia promują pujście na łatwiznę. Sprzedaje się szybko póki vendor ma kasę i najczęściej przedmioty wymagające najmniejszego wysiłku (patrz przykład carpentera w delucji) Podobnie z innymi rzadko występującymi wendorkami. Nie opłaca się np wykonywać wysokiej jakości trudnych do zrobienia ubranek bo robi sie je dłużej (często się psuje) a w tym czasie vendorek traci kase na kupowanie tzw ochłapów które mu się podrzuca niskim nakładem pracy. Sprzedaż graczom w tej dziedzinie jest akurat ograniczona i klops...

Moim zdaniem Vendorkowie może i powinni miec ograniczoną liczbe kasy ale nie powinni setkami kupować najtańszych rzeczy co uniemożliwia im kupienie potem rzeczy bardziej wartościowych (co za handlarz pozbywa się kasy na duże ilości małowartościowego sprzętu jeżeli może poczekać na lepszy towar, który trudniej dostać i wyrobić) Taka sytuacja powinna zmusić graczy do wyrobów bardziej konkurencyjnych a nie mass production i gogogogo do vendora póki ma kase.



Ludzie pomyslcie rowniez o nowych graczach ktorzy na poczatku robia to "badziewie".Zreszta sa towary ktorymi nie ma sensu handlowac miedzy graczami jak np. steki rybne czy buty, rowniez czarnych perel nikt nie chce kupowac bo ponoc "nie oplaca sie z nich robic mikstur".

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.