mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 59
Dołączył(a): 13.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2002, 23:48 
Cytuj  
Shard jest naprawde dobry, wszystko zostalo dopracowane, swietne polaczenie z serwerem, widac ze wlozono w niego wiele pracy. Jedyne co mnie martwi to szybkosc rosniecia skilli podczas gry. Jak dla jednak za wolno. Nawet od 0 nie jest tak latwo podniesc, szczegolnie umiejetnosci rzemieslnicze takie jak blacksmith, mining, tailor itp. Przy wyzszych wartosciach jest nieproporcjonalnie trudniej. Niestety, jezeli dalej tak bedzie to nawet przez tydzien intensywnego grania nie zrobie zbyt widocznych postepow, a takie stanie w miejscu nie sprawia mi radosci i nie przyspaza ochoty do gry. W sumie to cala zabawa zaczyna sie juz po uksztaltowaniu postaci, a przy obecnym systemie wzrostu skillow na takie postacie pozostanie nam jeszcze dluugo czekac. Takie sa moje odczucia i bardzo jestem ciekaw co sadzicie na ten temat.

Pozdrawiam :smile:

*

Posty: 75
Dołączył(a): 6.03.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2002, 23:53 
Cytuj  
Marudzisz. Skile nie sa najwazniejsze.


_________________
Trzeba ludzi znosić, jeśli nie umie się ich poprawić.


Posty: 4
Dołączył(a): 22.03.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 00:22 
Cytuj  
Zgadzam sie - skille nie sa najwazniejsze - ale bardzo pomagaja przezyc. Ale uwazam ze zakup ich u vendorow to tez nie zadobry pomysl - a moze tak nie u wszystkich moznaby kupic do 33?? U jednych mniej, na skille bojowe u kowala do powiedzmy 15 a w wiezy cwiczen (gdzie ona jest????) np. do 35 ??
I moglybybyc odrobine drozsze - tak abyy wiedziec za co placimy..


_________________
Dar

*

Posty: 59
Dołączył(a): 13.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 11:47 
Cytuj  
A ja ponownie apeluje o zwiekszenie predkosi rosniecia skilli! To co teraz jest to paranoja! Przez pol godziny lowilem ryby i z 49.0% fishing nie podroslo mi nawet o 0.1!! Pozniej upieklem (spalilem w sumie :grin: )200 filetow rybnych i cooking z 10% tez ani troche sie nie wzrosl. Taka gra nie ma najmniejszego sensu, bo podstawowa rzecza w niej jest rozwijanie postaci, wiec nie mowcie mi ze skille i staty nie sa wazne.

Pozdrawiam :smile:


Posty: 2
Dołączył(a): 24.03.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 14:10 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-23 23:48, Devotus napisał:
W sumie to cala zabawa zaczyna sie juz po uksztaltowaniu postaci

tu sie niestety baaaaardzo mylisz

a co do skili to anatomia rosnie zdecydowanie za szybko, przy 50% w jakas godzine moznaby zrobic moze z 5% (nie wiem dokladnie bo tego nie sprawdzilem, ale rosnie naprawde bardzo szybko)

pozdrawiam

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: krikk dnia 2002-03-24 14:14 ]</font>

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 14:35 
Cytuj  
Ale za to kowalstwo rośnie prawie niezauważalnie...

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 14:37 
Cytuj  
predkosc wzrostu zostanie poprawiona, tak wiec wszelkie sugestie mile widziane :smile:

*

Posty: 59
Dołączył(a): 13.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 14:56 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-24 14:10, krikk napisał:
Cytuj:
2002-03-23 23:48, Devotus napisał:
W sumie to cala zabawa zaczyna sie juz po uksztaltowaniu postaci

tu sie niestety baaaaardzo mylisz


Dlaczego tak uwazasz? Czy postaciami novice w walce mozna organizowac wyprawy? Czy poczatkujacy kowal moze stworzyc cos naprawde fajnego i byc dumnym ze swojej pracy? Czy sprawia ci przyjemnosc kierownaie swoje postaci - np. maga - ktory po calych tygodniach gry ledwo rzuca troche lepsze czary? Owszem, element rozwoju tez jest bardzo wazny ale traci on sens jezeli jest dluugi i nuzacy tak jak jest niestety teraz. I nie jest prawda ze szybki rozwoj postaci psuje gre, popatrz chociazby na OSI, tam postac mozna uksztaltowac bardzo szybko, niektorzy w jeden weekend robia pare grandmasterow, mimo to ludzie graja calymi latami (AFIK sa tacy co sa tam ponad piec lat) i co wiecej jeszcze za to placa!
Nie mowie ze ma byc na ZS tak jak na OSI, ba nawet jestem temu zdecydowanie przeciwny, ale predkosc rosniecia skilli powinna zostac poprostu podniesiona.

Cytuj:
a co do skili to anatomia rosnie zdecydowanie za szybko, przy 50% w jakas godzine moznaby zrobic moze z 5% (nie wiem dokladnie bo tego nie sprawdzilem, ale rosnie naprawde bardzo szybko)


IMHO to nie jest za szybko, akurat w sam raz, moze nawet troche za wolno bo przeciez trzeba przyjac ze predkosc rosniecia bedzie spadac wraz ze wzrostem umiejetnosci. Wydaje mi sie ze do tych 70-80% kazdy powinien dochodzic bez problemu, bez godzin bezsesownego makrowania itp. Dopiero dojscie do statusu grandmastera powinno byc trudniejsze i dostepne dla wytrwalych graczy ale tez bez przesady, powiedzmy w miesac gry srednio po 2-3 godziny dziennie (i to nie samego kopania czy rzucania czarow non-stop, ) powinno dac sie zdobyc upragniony gm balcksmith czy gm magery.

Pozdrawiam :smile:

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 18:32 
Cytuj  
Moim zdaniem wolny przyrost skilli zapobiega megalomanii. ( Choc moglyby rosnac nieco szybciej np. Bowcraft, choc jesli moge robic crossbowy narazie nie jest zle ) Teraz jesli ktos dojdzie do 80% bedzie kims. A tak spotykalo by sie ludzi ze statami bardzo podobnymi do siebie jesli do 80% byloby latwo, a dopiero pozniej trudniej. Jak ktos ma czas na granie to bedzie lepszym hardcorowcem niz ten co nie gra. Ja i tak nadal uwazam, ze nie o staty tu chodzi Panowie i Panie, a wyprawy mozna robic nawet jako NB. Wystarczy zebrac grupe przyjaciol. Kto powiedzial, ze zaraz trzeba startowac na smoki. Wyprawa dla nowych graczy moze byc nawet ubicie jednego zablakanego orka. ( Nie wiem jaki jest silny ork to tylko przyklad ) I mysle, ze z wykonania tego questu beda sie cieszyc tak jak starzy wyjadacze z zabicia demona. Pozdrawiam

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 18:42 
Cytuj  
Dokladnie. Poczatkujacy musza sie trzymac w kupie by przezyc, ale w kupie tez jest fajnie :smile:

Wiecie jaka mialem radoche jak wykopalem pierwsza rude? Hehe, a na dodatek cos sie pojawilo i mi pogratulowalo :smile: O malo co zawalu nie dostalem :smile: :smile:


_________________
"Life's for my own to live my own way"

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:21 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-23 23:53, Bazyli napisał:
Marudzisz. Skile nie sa najwazniejsze.



Skoro nie sa wazne to wykasuj wszystko do zera ;P

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:27 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-24 14:10, krikk napisał:
Cytuj:
2002-03-23 23:48, Devotus napisał:
W sumie to cala zabawa zaczyna sie juz po uksztaltowaniu postaci

tu sie niestety baaaaardzo mylisz

a co do skili to anatomia rosnie zdecydowanie za szybko, przy 50% w jakas godzine moznaby zrobic moze z 5% (nie wiem dokladnie bo tego nie sprawdzilem, ale rosnie naprawde bardzo szybko)

pozdrawiam

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: krikk dnia 2002-03-24 14:14 ]</font>


Ludzie nie kazdy moze w to grac 10h dziennie.Nie jestem za ekspresowym wzrostem skilli bo to co przychodzi trudniej bardziej cieszy.Jednak skille musza byc tak wywazone zeby po jakims czasie mozna bylo wyjsc chociaz troche w las bo siedzenie na dupie w miescie to nic przyjemnego a ta gra ma byc chyba przyjemna?

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:29 
Cytuj  
Cytuj:

IMHO to nie jest za szybko, akurat w sam raz, moze nawet troche za wolno bo przeciez trzeba przyjac ze predkosc rosniecia bedzie spadac wraz ze wzrostem umiejetnosci. Wydaje mi sie ze do tych 70-80% kazdy powinien dochodzic bez problemu, bez godzin bezsesownego makrowania itp. Dopiero dojscie do statusu grandmastera powinno byc trudniejsze i dostepne dla wytrwalych graczy ale tez bez przesady, powiedzmy w miesac gry srednio po 2-3 godziny dziennie (i to nie samego kopania czy rzucania czarow non-stop, ) powinno dac sie zdobyc upragniony gm balcksmith czy gm magery.

Pozdrawiam :smile:


Miesiac to troche za szybko ale generalnie zgadzam sie z toba :smile:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:30 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-24 18:32, Templair napisał:
Moim zdaniem wolny przyrost skilli zapobiega megalomanii. ( Choc moglyby rosnac nieco szybciej np. Bowcraft, choc jesli moge robic crossbowy narazie nie jest zle ) Teraz jesli ktos dojdzie do 80% bedzie kims. A tak spotykalo by sie ludzi ze statami bardzo podobnymi do siebie jesli do 80% byloby latwo, a dopiero pozniej trudniej. Jak ktos ma czas na granie to bedzie lepszym hardcorowcem niz ten co nie gra. Ja i tak nadal uwazam, ze nie o staty tu chodzi Panowie i Panie, a wyprawy mozna robic nawet jako NB. Wystarczy zebrac grupe przyjaciol. Kto powiedzial, ze zaraz trzeba startowac na smoki. Wyprawa dla nowych graczy moze byc nawet ubicie jednego zablakanego orka. ( Nie wiem jaki jest silny ork to tylko przyklad ) I mysle, ze z wykonania tego questu beda sie cieszyc tak jak starzy wyjadacze z zabicia demona. Pozdrawiam


Szczegolnie sie uciesza jak padna od pierwszego ciosu i po wyprawie :smile:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:32 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-24 18:42, Thomas napisał:
Dokladnie. Poczatkujacy musza sie trzymac w kupie by przezyc, ale w kupie tez jest fajnie :smile:

Wiecie jaka mialem radoche jak wykopalem pierwsza rude? Hehe, a na dodatek cos sie pojawilo i mi pogratulowalo :smile: O malo co zawalu nie dostalem :smile: :smile:



"sila w kupie rozum w dupie" ;P Jak najbardziej jestem za zespolowa gra chociaz adzmy szczerzy: za malo jest graczy na tym serwie i zebranie jakies kompani powyzej 5 osob nie jest latwe.

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:36 
Cytuj  
LICHU to po co startowac od goscia co kosi jednym strzalem??? Zaczyna sie od leszczy, zeby pozniej kosic bossow. Grunt to wybranie odpowiedniego przeciwnika. Pozdrawiam

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:45 
Cytuj  
Hmm, na moje 5 osob to juz tlum... Po prostu idzie sie na cos slabego a nie od razu na smoka:) Ja pamietam jak kiedys z kolega zabieralismy sie za wilka. Ale bylo fajnie :smile: A wcale nie jest to jakis super przeciwnik, ale z nim tez mielismy problemy...
Pozatymjakby kazda wyprawa konczyla sie 100% powodzeniem i 0% stratami to tez by nieciekawie bylo... Po prostu jak sie szybko jest wymiataczem to nudno sie robi...


_________________
"Life's for my own to live my own way"

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:54 
Cytuj  
Ja zbieralem sie na niedzwiedzia grizzly z kilkoma znajomymi kiedy bylismy, ze tak powiem nienajlepsi :smile: 2 razy wracalismy zimni do miasta ale w koncu padl :smile:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 23:26 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-24 20:36, Templair napisał:
LICHU to po co startowac od goscia co kosi jednym strzalem??? Zaczyna sie od leszczy, zeby pozniej kosic bossow. Grunt to wybranie odpowiedniego przeciwnika. Pozdrawiam


Z poczatku bedzie cie zabijal nawet wilk czy grizzli a tego w lesie pelno i twoje wyprawy bardziej beda przypominaly maratony :wink:

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 23:27 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-24 20:45, Thomas napisał:
Hmm, na moje 5 osob to juz tlum... Po prostu idzie sie na cos slabego a nie od razu na smoka:) Ja pamietam jak kiedys z kolega zabieralismy sie za wilka. Ale bylo fajnie :smile: A wcale nie jest to jakis super przeciwnik, ale z nim tez mielismy problemy...
Pozatymjakby kazda wyprawa konczyla sie 100% powodzeniem i 0% stratami to tez by nieciekawie bylo... Po prostu jak sie szybko jest wymiataczem to nudno sie robi...



No nie wiem czy ktoremus z wymiataczy na Dz bylo nudno :smile: Jak sie ktos chce sprawdzic to zawsze moze samemu na smoka pojsc :wink:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.