mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 23:19 
Cytuj  
Czy da sie stworzyc wlasna gildie. Xanth mi powiedzial ze kamienie w sklepach sa uszkodzone. Podobno dobre moga dac tylko duchy. Wiec chcialem sie dowiedziec w jaki sposob mozna taki uzuskac. Czy czeba jakis specjalny quest wykonac czy moze cos innego. Bo nie wiemy czy kase zbierac na siedzibe i kamien czy nie. Nawet historia jest juz napisana i dostosowana do naszego charakteru gry.

Link do niej.
http://www.rute23.republika.pl/

Prosze o odpowiedz GM.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 12:01 
Cytuj  
Cytuj:
Oto co musicie zrobic by zapewnic sobie wszystko co potrzeba.
Stworzcie legalne Bractwo Galow, ktore bedzie akceptowane przez
inne organizacje. Starajcie sie zalatwiac sprawy pokojowo, a tylko
w ostatecznosci droga silowa ale tylko w walce, ktora bedzie zalegalizowana.
Wybierzcie rade trzech, ktora bedzie odzwierciedlac trzy rozne postawy
ludzkie, lecz jej czlonkowie bede przyjaciolmi na smierc i zycie. Powinni
oni zawsze umiec miedzy soba dogadac by nie bylo rozlamow. Przyjmujcie
swoje szeregi tylko ludzi zaufanych i takich co nie beda lamac waszych
ustalen gidliowych. Realizujcie zlecenia rzadu, ale tylko takie co nie
sa sprzeczne z waszym sumieniem i rozsadkiem. Wspomagajcie rzadzacych
innych organizacji rada, mieczem i innymi srodkami jakie uznacie za stosowne.
Miejcie sie zawsze na bacznosci bo nawet najlepszy przyjaciel moze was
zdradzic jak go zawiedziecie, a wrog bedzie w poblizu i go skusi w chwili
slabosci. Wiecej rad nie musicie miec bo sami z czasem je odkryjecie.


Brakuje mi celu istnienia gildi.. wywnioskowałem na razie, że jest ona bardzo pokojowo i przyjacielsko nastawiona ale wygląda mi na bractwo ludzi którzy są ze sobą ponieważ chcą.. po co w takim razie gildia, struktury organizacyjne itp ? po cóż utrudniać sobie życie ?

Aby otrzymać zezwolenie na gildie GMowie muszą zadecydować, że ma ona miejsce w świecie i coś do niego wniesie. Pozatym trzeba musi mieć siedzibe (odpowiednią a nie budynek 2x2 pola). Można kupić jakiś budynek w mieście ale to może kosztować.. reszta to drobiazgi.. najważniejszy jest punkt pierwszy.

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 12:30 
Cytuj  
Tam byla historia, a cele bede takie.
1) Wykonywanie questow wspolnym wysilkiem.
2) Wspieranie sie nawzajem.
3) Stworzenie elitarnego oddzialu wojownikow, ktory bedzie wstanie wykonac nawet najbardziej trudne zadania.
4) Stworzyc miasto gdziec na dziczy od nowa. Byla by to osada prawie bez vendorkow (tylko healer i mag co teleportuje).
5) Ukazywaniu innym ludzi podstepkow i chaniebnych czynow ludzi co sa w innych gidliach. Tak ze jak same nie moge tego zrobic to my im w tym pomozemy.
6) Zebrac osoby, ktore nie moge sie odnalezc w zadnej gildi i pomoc im sie ukierunkowac.
7) Stworzyc karna kapanie wojska, w ktorej bede ludzi majacy czasem odchyly. Bede oni mogli sie wyrzyc na samobujczych wyprawach jak i tez w oddzialach bersekerow.

Na razie ta sa glowne postulaty gildi. Moga sie one nie znacznie zmienic. Ale raczej malo.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 12:33 
Cytuj  
Acha. Dla ogolnego wyjasnienia. Powstal nie dawno nie potrzebny chalas na temat Chosu. Ta gidlia powstala po to by go wyeliminowac poprzez ukierunkowanie ludzi o takim myslemi w innym kierunku. Jedym slowek PK to nasz wrog.

Za to planujemy zrobic jakis plac obok gildi gdzie bedzie mozna odbywac pojedynki jak by sie tacy ludzie znalezli co by inaczej tego nie mogli sie dogadac jak tylko dac sobie w morde.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 178
Dołączył(a): 15.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 17:28 
Cytuj  
Ruter Ciekawy pomysl...
Pozd.


_________________
Here is the Door and there is the Way!

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2002, 21:50 
Cytuj  
Hmm... well wygląda obiecująco. Zobaczymy jak będzie w praniu....


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 01:41 
Cytuj  
Ruter..

Przypominam o terenie i sytuacji w jakiej się obecnie znajdujecie.. w Nuielm rządzą Pretorianie i Magowie.. w Delucji zresztą też ich nie mało.. stwory przychodzące z bagien wypierają ludzi z Papui.. król zastanawia się czy nie poddać na razie tej osady i nie wycofać z niej strażników.

Brama do Occlo cały czas się chwieje.. nie wiadomo czy magowie zdołają ją ustabilizować.. tak na dobrą sprawe to niewiadomo napewno co czycha po drugiej stronie. Wygląda spokojnie, ale pozory czesto mylą.. Nowe miasto ? gdzie ? może uda nam się umieścić gdzieś budynek.. ale i to nie będzie łatwe nie wspominając już o kosztach :wink:.. koncepcja nie jest zła.. ale sporóbuj ją bardziej zżyć z tym co już jest..znaleść dla niej miejsce w epoce kolonizacji.. gdy zaawansowana cywilizacja podbija nowy świat i mieszkających tam 'dzikusów'.. skąd wywodzą się "galowie" ? po której stronie stoją.. ? myśle, że usłyszysz jeszcze wiele pytań..

btw koncepcje gildi 'Berserkerów' mam na tapecia i myśle, że byłaby całkiem ciekawa.. -> patrz historia - niedźwiedzioludzie..

Życze powodzenia i szczęścia w tworzeniu "bractwa Galów" :smile:


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 17:41 
Cytuj  
Mam juz reszte chodz jest to wersja prawie ostatecza to ejst jeszcze pare bledow formalnych. Ale za nieglugo je poprawie. To kwesta znalezienia chwili czasu.

A oto reszta hitorii :wink:
W niej jest to jest dalej opowiedziane jak to sie stalo, ze gidlie ma powstac na ZS i jak do tego doszlo. Mam nadzieje, ze sie spodoba. Wszelkie uwagi z checia przyjme. W koncu nikt nie jest doskonaly.

http://www.rute23.republika.pl/


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 18:58 
Cytuj  
uff
Ale sie zmachalem. Nie wiedzialem ze tyle bledow ort w calej historii zrobilem. Ale juz sa poprawione.
Pod linkiem nizej sa obydwie czesci.
http://www.rute23.republika.pl/

P.S. Zamiescic tez nasze podzial na grupy?


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 21:45 
Cytuj  
moze sie zajmijcie wlasnie obrona Papui... moze w zamian za bohaterstwo krol nada jakies przywileje wam w tym miescie... :smile:
Ja sie mam tam zamiar czesciej pokazywac jak tylko sobie lodke zakupie :smile:


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 22:45 
Cytuj  
No w drugiej czescie histori jest to opisane :wink: Jest tam tez opisane dlaczego Galowie i jak polaczyc to z fabula ZS.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 23:23 
Cytuj  
:smile:

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 00:54 
Cytuj  
widac ze Rutera niesplawicie tak latwo :grin:

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 23:38 
Cytuj  
Wiemy, ze gildie nie mozemy od tak sobie zalozyc tylko rozmawiajac o tym na forum. Dlatego z godnie z histora obecnie ludzie bede przybywac do Papui i tam sie urzadzac okolo tygodnia. jak juz sie dogramy i wszytko ustalimy to zaczniemy wysylac patrole na zwiady wokol Papui, a w tedy sie zobaczy co w krzakach czycha na mieszkancow tego miasta.

Acha najprawdopdobnioj za najwazniejszy obiekt w miescie uznamy bank z racji jego wartosci rynkowej i kulturalnej (wszyscy tam przychodza zero kultury nawet z konmi wlaza).

Kuznia gildi powstaje powoli ale nie dlugo bedzie juz cala tylko jak zabezpieczymy pzreprawe do Fire gdzie ma stanac straznica jak sie uda tam domek postawic. Wszelkie relacje bedzie mozna znalazc w dalszych postach i w historii gildi. Na razie ma ona dwa rozdzialy, ale potem podzielimy to na dni lub wydarzenia zeby bylo latwiej czytac.

Acha Uprasza sie o nie atakowanie ludzi powolanych do naszej sluzby. W innym wypadku bedziemy zmuszeni bronic czlokow na teretorium Papui. Po za nim nie odpowiadamy za nich. Uwagi co do zachowania poszczegulnych osobnikow chetenie przyjmiemy i skonfratujemy z winowajac. Potem zostana wyciagniete odpowiednie konsekwencje. Ale nie ma sie co martwic misji samobujczych jest pod dostatkiem :smile:


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2002, 02:11 
Cytuj  
coraz bardziej zaczynam się przekownywać do waszej koncepcji.. jak będziecie mieli kłopot z postawieniem straznicy - daj mi znać :wink:


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 00:46 
Cytuj  
*ziew* Jutro (dzisiaj?) dopisze historie i troche ja podziele inaczej. Bedze opisane pierwszy dni i jak charujemy na straznice. Hmm A tak wogule to ile ona kosztuje? Bo chcielismy do piatku postawic przez zebraniem. *ziew* *ziew* Poyem to napisze. *ziew*


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

**

Posty: 219
Dołączył(a): 2.03.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 00:53 
Cytuj  
ta charujemy charujemy wlasnie zgona zaliczylem ale byl pad potem cofka udalo mi sie zwiac ale wlasnie znowu padlu i wlansie nie wiem czy znowu bede uciekal prze 4 koscianymi rycezami 2 lichcami i 3 klonami czy nie czy save byl ehhh Renn te ciuchy na ta mijse dobrze nazwales samobujcze bylo wszystko pieknie poki padu nie bylo teraz spadam ze schodow :sad:

**

Posty: 222
Dołączył(a): 31.03.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 01:21 
Cytuj  
No wlasnie, na cmenatarzu w Nujen nigdy nie bylo dopplerow, kosciany rycerz siedzial w zamknieciu, dopoki sie go nie wypuscilo, standardowo 2 Wrighty + 4 "bezglowe", a dzis idziemy i eeee... ciezko to opisac, jak sie tam nie bylo :smile: zwlaszcza, jak sie stoi kolo Westa, a ze wschodu zblizaja sie 3 "szare" Westy z wiadomymi statsami.. i pad :smile:


_________________
Nie ma ludzi niewinnych. Sa tylko tacy, ktorzy jeszcze nie zgrzeszyli..

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 01:51 
Cytuj  
a ja patrzyłem sobie dzis przez chwile na waszą grupke i miałem na Journalu ciągłego flooda..

a
wiecie
ze
to
strasznie
brzydko
wyglada
?
moze sie
czepiam
ale mozna
chwile sie
zastanowić
co się chce
przekazać
a nie
klepać
jak popadnie
i potem
jeszcze
jakieś
"Qwa" wychodzą
zreszta
słownictwo
eh :sad:

jak tacy beda "Galowie" to..mhm.. szkodaby było..


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

**

Posty: 219
Dołączył(a): 2.03.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2002, 03:45 
Cytuj  
Robercik pan W za qwa juz dostal po glowce od nas :smile: lubimy sami to zalatwic poza tym to chba ty byles z nim sam na sam w cztrech scianach i to tez go troszke podbudowalo za nastepne qwa dostnie ode mnie w leb bo mi tez to dziala na nerwy . A poza tym ide spac udalo mi sie wydostac z cmetarza jak sadze te niespodzianki to od ciebi zebysmy nie pozasypiali nad kompami dobranocka Roberto ehh dzis 10k tyllko kaski nastukalem na straznice buuuu ide spac bo juz nie widze co mowie hehe

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.