mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 12:19 
Cytuj  
Niektorych z was na pewno interesuja FPS-y, wiec z innego forum, by me, o performance w multiplayer becie:

ja gram od paru dni i rzeczywiscie trzeba raczej mocniejszego sprzeciora... fear przy crysis to mala popierdolka, jesli chodzi o wymagania sprzetowe. o ile w pomieszczeniach fpsow jest pod dostatkiem to na zewnatrz, gdzie tez duzo sie dzieje, osiagniecie przystepnego framerate'u graniczy z cudem nawet przy sprzetach typu c2d 6600 + 8800gtx. ale trudno sie dziwic, bo crysis graficznie miazdzy wszystko, co do tej pory widzielismy jesli chodzi o gry fps. maja jeszcze troche czasu, zeby popracowac nad optymalizacja silnika, nie bede wnikal szczegoly, ale w pelnej wersji moze rzeczywiscie byc troche lepiej. anyways, to chyba taka przypadlosc wszystkich wychodzacych ostatnio gier, ze wymagaja monster kompow i komfortowo bedzie sie dalo w nie grac na sprzecie uwazanym za przecietny dopiero za pare ladnych miesiecy. mysle tu o crysis i etqw (pomijajac to, ze etqw jest w ogole zjebane i nigdy na zadnym kompie nie bedzie chodzilo dobrze, bo ma animacje lockniete na 30fps). oczywiscie dyskwalifikuje to na starcie owe gry jako platformy do competitive gamingu z prawdziwego zdarzenia, bo nikt nie bedzie sie bawil w granie na powaznie ze srednio 35 fpsami na kompie za kilka k $$$.

Jak chcecie cos konkretnego sie dowiedziec, to pytajcie. Najkrocej jak sie da o Crysis MP - Battlefield 3 z niezjebana fizyka i zakupami z CS-a.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 13:00 
Cytuj  
jak oceniasz ilosc fps w outdoorowych lokacjach z srednia liczba przeciwnikow 2-4? , grasz w dx 10 czy tylko dx 9 na max ? , sa duze roznice w renderingu i grafice na dx 10?

dla tej gry zmieniam vga wiec czekam niecierpliwie na ver finalna i oczywiscie optymalizacje ciut lepsza


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 13:13 
Cytuj  
jak duze beda mapy ? 24, 32, 64 graczy?

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 13:38 
Cytuj  
Liczbe fpsow w outdoorowych lokacjach oceniam na iscie chujowa. W pomieszczeniach podczas walki paru kolesi moge miec 80fps stale, a po wyjsciu na zew. mam 30-40fps i mniej podczas ostrzejszej walki. To wszystko na e4400 + 8800gts 320 + 2gb ramu, ale na slaby framerate na zewnatrz narzekaja kolesie z naprawde wyjebanymi setupami, wiec nie jest to problem dotyczacy tylko mojego zestawu. I o ile w single player nie bedzie to mialo wiekszego znaczenia, bo zawszej jest quick save/load, to w mp moze "lekko" przeszkadzac, ale tbh watpie, zeby ta gra osiagnela jakis spektakularny sukces jako platforma do mp, z w/w powodow.

Gram w DX9, nie na max. Auto optimization dostosowuje mi wszystko na med z lekkimi akcentami hi tu i owdzie. Nie wiem jak wyglada DX10, nie uzywam Visty atm i nie zamierzam.

Jedyna mapa, ktora jest w mp becie dostepna to shore. Wyglada bardzo fajnie, akcja dzieje sie ofc nad morzem, allies spawnuja sie na jakims lotniskowcu or smth, koreanz na ladzie. Powiedzialbym, ze 24 graczy to max, bo mapa nie jest jakos specjalnie duza - "w praniu" wydaje sie, ze jest wieksza niz te z ETQW i mniejsza od tych z BF.

tbh troche sie zdziwilem i zawiodlem jak pierwszy raz odpalilem gre, bo zobaczylem pojazdy. Wczesniej jakos specjalnie sie nie hypowalem tym tytulem i nie czytalem zadnych doniesien/previews, wiec nie wiedzialem czego sie spodziewac. Ale mialem nadzieje na jakies fajne infantry combat, a nie kolejna odslone battlefielda z czolgami i innym talatajstwem:{

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 14:14 
Cytuj  
hm mp beta jest na fp ciagle ale nie wiem czy chce mi sie wydawac 15$.
testuje team fortress 2 i jest nawet fun.
jaki jest wybor broni w crysis? jest collision detection?
jakie sa pojazdy?

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 14:57 
Cytuj  
Defaultowo jest pistol. Shotgun i SMG mozna dokupic + ammo do tego i modyfikacje typu zwiekszenie celnosci, wirtualno-laserowy celownik, tlumik itp. Po zdobyciu jakichs punktow dostaje sie dostep do kolejnych broni. Sa jakies machineguny i sniperka. Uzywalem tylko machinegunow, smg i sniperki. Oprocz tego widzialem, ze sa jeszcze jakies rocket launchery i bron energetyczna po przejeciu specjalnych control pointow dajacych dostep do alien technology.

Collision detection ofc jest.

Pojazdy na poczatku sa glownie do dojezdzania i przejezdzania. Cos na ksztalt hummerow (4 osobowy), jakies dwuosobowe pickupy i poduszkowce do doplywania do brzegu (dla allies). Potem, po przejeciu (afaik) fabryki dostaje sie dostep do roznych ciezarowek z mg na dachu, czolgow itp. Z tym ze niektorzy juz mowia, ze pojazdy sa troche nieprzydatne i w sumie maja racje, bo przejmowanie wszystkich (przynajmniej na tej mapie, ktora udostepnili) punktow kontrolnych odbywa sie w srodku pomieszczen, gdzie nie wjada pojazdy, lub na platformach, na ktore pojazdy tez nie wjada. Takze vehicles to w sumie takie taxi i moim zdaniem niepotrzebny dodatek do - co najwyzej - przechwytywania ludzi, ktorzy poruszaja sie pomiedzy punktami w celu ich przejecia.

ps. napisz cos o Team Fortress 2, bo jestem zainteresowany przeskoczeniem na jakiegos nowego fpsa, ale szkoda mi kasy na caly pack w ciemno, bo hl2 w ogole mnie nie interesuje.

ps2. jak bedziesz sie decydowal na sub na fp, to nie zapewni Ci to klucza. Klucze rozdawane sa w godzinach poznopopoludniowych-wieczornych - od paru dni wypuszczaja kolejne wave'y z okreslona liczba kluczykow i jest ffa - kto pierwszy, ten lepszy. I uwaga: cd-key, ktory sie od nich dostaje dziala tylko na jednym komputerze (tak samo bylo z beta bf2142).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 15:24 
Cytuj  
performance bety martwi, jakiś dev mówił o dobrych fpsach na singlecore i 6800 także trzymam go za słowo

są jakieś air vehicles?

i co to za gadżet (widziałem na jakimś filmiku z bety) że odpala sie jakieś camosuit or smt (predator stealth?)


_________________
you are already dead

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 15:41 
Cytuj  
Air vehs maja byc, ale na tej mapie ich obecnosci do tej pory nie stwierdzilem...

Sa jakies suity i jest jakis predator suicik, dzieki ktoremu jestes niewidoczny jak stoisz w miejscu i lekko widoczny w trakcie poruszania sie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 17:07 
Cytuj  
tf2 - max graczy 24, wyglad jak z kreskowki, sprawia takie wesole pozytywne wrazenie. klasy sa podzielone na 3 typy, attack, defence, support (zgaduje).
jest scout z lekkim shotgunem, soldier z wyrzutnia rakiet, pyro z miotaczem plomieni (rox). potem heavy machine gun, grenadier, engineer (moze stawiac turrety), sniper, spy, medic.
sa mapy ctf, stealing documents. gralem w sumie z 30min (potem konflikt karty muzycznej wywalil mi kompa). taki cs w innej oprawie.

ale jakos hicior to nie bedzie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2007, 21:39 
Cytuj  
skoro grafike defaultowo ci ustawia na medium i ciagle byles pod wrazeniem to musi byc naprawde wyjebana

mysle ze dopala fpsy w outdoor lokacjach :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2007, 11:01 
Cytuj  
bum mam keya do crysisa dzisiaj moze potestuje. (tx kon)

pojazdy faktycznie sa ale w tej chwili zakupienie takowych nie jest mozliwe na poczatku rozgrywki. punkty nie przechodza po zakonczeniu/restarcie mapie wiec za kazdym razem zaczynamy ze 100p (czolg kosztuje 800).
jest od zajebania samochodow roznych ale sluza glownie do szybkiego poruszania sie pomiedzy lokacjami (i czasami rozjezdzania przeciwnikow).
bronie niby standardowe ale dziwne jakies takie...
no i power upy calkiem cool sa, o ile potrafi sie ich szybko i sensownie uzywac ;-) (mozna zrobic headshota z piesci)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.