senti napisał(a):
Nestor napisał(a):
Fajny artykul.
(...) Trzeba bedzie podniesc ram z 2gb na 3.5 i zobaczyc czy to cos da. To ze gra potrafi klatkowac w tak strasznie rozleglym scenario jakim jest Gates of Erkund to jakas paranoja(...)
Jesli masz Viste to dołożenie ramu rozwiąże problem. 2GB to ciutkę maławo.
Dokładnie. Jeśli to XP to problemu nie powinno być.
Wg. Riva Tunera podczas gry ram zajęty jest w ok 1.8GB (to już razem z systemem) Tak więc 2GB spokojnie wystarcza. Przycinki mogą się pojawiać, jeśli na karcie graficznej masz mniej niz 512MB ramu a suwak Texture Cache dałeś na max. W takim ustawieniu Vram zajęty jest od 500 do 550MB.
Wiadomo zależy też od rozdzielczości. Ale mówie jak jest u mnie. Rozdzielczość 1280x1024, na grafice 768MB ramu, 2GB pamięci podręcznej oraz cpu C2D @ 3.7Ghz. Wszystko śmiga bardzo ładnie.
Jedyne co zauważyłem to to, iż gra lubi zwalniać z czasem jak się długo gra. Miałem sytuacje, kiedy ilość generowanych klatek spadała do 20-25 klatek, bez względu na ilość poligonów na monitorze. Wtedy pomaga tylko restart gry.