mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:07 
Cytuj  
Cześć,

jakie macie taktyki na Murkain Temple? U mnie na Axe Bite Pass na lvlu do 21 masakrycznie leje nas order. Wygrana zdaża się sporadycznie a przegrane do 50-100 są częste.

Macie jakiś pomysł dlaczego tak się może dziać?
Czy to z tą mapą coś jest nie w porządku? A może na tym capie lvlowym Destro ssie?

Co ciekawe chyba nie jest to wina słabych graczy bo pozostałe scenario raczej wygrywamy więc jako takie rozumienie jest.

Będę wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia i przemyślenia.
Pozdro!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:23 
Cytuj  
Wydawalo mi sie, ze zwykle to destro szybciej kulke zabiera.
Taktyki jak zawsze, focus na healerow, potem squishy dpsy, tanki na koniec. Broncie wlasnych szmaciarzy etc.
Jesli bijecie sie na srodku i oni maja kulke mozecie zajsc ich grupka od tylu.

Nie wiem co jest problemem. Order nie moze sie z kilka schowac w chatce (chyba ze was pod spawnem campuja). Nie napadajcie bezmyslnie na 'kulkarriera' jak jakies lemmingi, tylko h-e-a-l-e-r-s--f-i-r-s-t; najlepiej zrob sobie takie macro i spamuj na /sc


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 09:54 
Cytuj  
dokładnie , a jak macie Marudy w zestawie to niech stosują szybsze bieganie, bo maruda ma dwie umiejętności szybszego biegania ; jak jedna się skończy włącza druga :) Najlepiej jest także podbiec mountem :) A podstawa to dobrzy heal, bo zdarzyło mi się że koleś stał obok mnie jak miałem czaszkę nie leczył mnie , podbiegło 2 czy 3 od tyłu dobili mnie i zarąbali jego. Ale jak to wszędzie , są ludzie i taborety :)


edit : i tak jak kolega pisał brońcie własnych - często jak mi taki wh wpadnie i chce zarąbać szmaciarzy to normalnie chwila moment i leży martwy -marudą kładę praktycznie każdego, tylko muszę uważać na magów ognia :)
Choć jak wiadomo przegrane też mi się zdarzają :)
Ale lubię bardzo ładne walki 1vs1 :)
pozdrawiam serdecznie


_________________
no more wow...


Posty: 33
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:27 
Cytuj  
Wydawało mi się, że chatka jest super bezpieczna dla destro i, że jak zastawią wejście tankami to scenariusz przegrany ale okazuje się, że SW mogą strzelać do ludzi w środku przez dach jeżeli widzą swój cel przez drzwi. Jest to oczywiście nieelegancki sposób ale campienia domku też eleganckim bym nie nazwał. Jeżeli jest ze 3-4 SW na scenariuszu to w domku zostaje kupka trupów i artefakt... powiadomiłem o tym GMa ale wątpie żeby coś z tym zrobili.

Co do taktyki to moim zdaniem najlepiej jest żeby artefakt trzymał healer, przynajmniej statystycznie wyszło mi na to, że takie scenariusze wygrywaliśmy.

Najśmieszniejsze co widziałem na tej mapce to koleś z artefaktem został potraktowany knockbackiem w trakcie skakania i wleciał na swój respawn point na skarpie - scenariusz automatycznie wygrany :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:37 
Cytuj  
Na camp w domku przez destro jest bardzo prosty sposób BW + doty + detonate + aoe fireball ( zapomniałem nazwy ;) ) i po sprawie.

U nas większość randomów Orderu leci bić tanków , całkiem fajnie się patrzy jak 10 chłopa bije jednego Bo którego leczy 3 hilerów ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:38 
Cytuj  
prosty sposob to miec 2 tankow w grupie i dobrego healera.
jeden trzyma artefakt do momentu az zaczyna pizgac po 1500, ginie, podnosi drugi tank. poza tym guardy i inne pierdolki ;-p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:41 
Cytuj  
A czasami zdarzają się miłe niespodzianki typu trzymacie destro w ich spawn poincie i wygrana 500 - 0:)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:44 
Cytuj  
A czasami odwrotnie :)


_________________
no more wow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 10:45 
Cytuj  
mnie zastanawia tylko, jesli ktos moglby mi wyjasnic, w jaki sposob orki sa w stanie dotrzec do artefaktu jako pierwsze? biorac pod uwage, ze udaje sie po niego jadac na koniku.


Posty: 33
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:08 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
mnie zastanawia tylko, jesli ktos moglby mi wyjasnic, w jaki sposob orki sa w stanie dotrzec do artefaktu jako pierwsze? biorac pod uwage, ze udaje sie po niego jadac na koniku.


Tez mnie to dziwi, ale to ten sam problem co WL na TA, szczerze mówiąc wisi mi to, scenariusze nie są esencją tej gry i wolałbym żeby Mythic doszlifował open RvR i keepy zamiast łatać nudne instancjonowane battlegroundy. A jak już na siłę ulepszać Murkain Temple to zamiast artefaktu luzem wsadził bym tam herosa który dzierży ten artefakt dopóki ktoś go nie zabije, dzięki temu nie było by durnych wyścigów, lepiej było by wjechać przeciwnikowi w momencie jak dobija herosa i ninja-steal artefakcik :P

*

Posty: 58
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:23 
Cytuj  
Czy mozna upuscic jakos artefakt, np by przejal go ktos inny od nas?

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:23 
Cytuj  
Dzięki za info wszelakie!

Generalnie mnie nie podoba się ten sc - może większa część graczy tak ma i dlatego efekty na nim są słabe?

Szkoda tylko że order "nie lubi" pozostałych sc (tam właśnie biorą oklep zazwyczaj) i kolejki na stonetroll np są godzinne.

Z tym pomysłem zeby bić heal najpierw... najpierw heal czy może rdps? Healera ciężej ubić, taki BW wydaje się być bardziej fragile. Jeszcze gdyby nie rootsy...

*

Posty: 107
Dołączył(a): 23.09.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:24 
Cytuj  
Chybcik napisał(a):
Czy mozna upuscic jakos artefakt, np by przejal go ktos inny od nas?


Wydaje mi się (99%) że nie ma takiej opcji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:29 
Cytuj  
Cytuj:
nudne instancjonowane battlegroundy.

Nie zgodze sie, jesli chodzi np. o wczorajszy wieczor to Keep > Temple of Isha > Open RvR o pietruszke.
Keepa i jego obrony komentowac nie musze (wiadomo ze 1 miejsce), natomiast temple of isha ma swietnie zaprojektowana mapke, duzo sie dzieje i mozna zaskoczyc wroga. W open rvr zone u elfow jest jakos plasko (pomimo drzew), brakuje zaulkow jak np. w praag czy t2 elfow. Probowalismy na sporym lagu zaatakowac destro z boku, konczylo sie na wybijaniu pojedynczych owieczek lub budzeniu sie mala grupka z 1 healerem w srodku zerga.
Duzo przyjemniej bylo na temple of isha, gdzie rozwalalimy grupy ~30lvl z "podobno pr0pvp gildii" wynikami okolo 500-10, widac bylo ze maja jakas taktyke i sie staraja etc, duza satysfakcja.
Sam uklad swiatyni i konkretny punkt walki (flaga) powoduje spore natezenie walki, w powyzszej rvr ominelismy zerg i zajelismy BO liczac na pojawienie sie jakiegos wrogiego party obroncow. Pokazaly sie 2 zablakane duszyczki, reszta zergowala sie radosnie na moscie minute jazdy konno od nas.

Jasne, to dosc jaskrawy przyklad bo porownalem najlepiej imho zrobione scenario z badziewnym zergiem w lagujacej akurat zone, ale wszystko jest kwestia gustu. I ludzi z ktorymi sie gra.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 33
Dołączył(a): 8.10.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:51 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Cytuj:
nudne instancjonowane battlegroundy.

Nie zgodze sie [...]


Źle się zrozumieliśmy, mówiąc open RvR mam na myśli wszystko co się odbywa w zonie RvR czyli keepy przede wszystkim :]

Jak wprowadza GvG Scenario to wtedy zmienię zdanie, póki co random sieczka służy mi tylko za xp farm (narazie jestem na T2 więc nie wykluczam, że scenario z t3 mnie czymś zaskoczą, choć szczerze wątpie). Renown zdobywam na keepach, ostatnio 3000 z samych fragow i prawie drugie tyle za przejecie keepa i obozow.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:53 
Cytuj  
Niestety ludzie po obu stronach grają najszybsze sc ergo MT , bo to im daje najwyższy xp/hour i tyle nawet jak przegrywają , mapka z Isha ma świetny design imo bardzo dopracowane te ruinki są i można zagrać naprawdę taktycznie zamiast typowy zerg vs zerg vs lava kick w TA.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 11:53 
Cytuj  
chybcik mozna - wystarczy, ze cie nikt nie healuje przez chwile ;-p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 12:01 
Cytuj  
tarranth napisał(a):
Jak wprowadza GvG Scenario to wtedy zmienię zdanie

Czy ja wiem. Udalo nam sie wejsc w 12 osob na temple, steamroll straszliwy.
Dopuszczenie full premade scenario oznacza jedno GvG raz na 3-4 scenario a tak to zmiatanie randomow. Rownie nudne dla zmiatanych co zmiatajacych.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 12:26 
Cytuj  
tak tez tak mysle. Mogli by wprowadzic dla funu druga kolejke dla GvG ale to raczej marzenie.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2008, 12:33 
Cytuj  
i jakies lepsze wynagrodzenie za gvg zeby to napedzalo gvg, moze trzeba bylo by powhinowac , to by sie spodobalo napewno

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.