mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 18:36 
Cytuj  
Cytuj:
Greetings all travelers and adventurers,

As the nights grow colder and the days run shorter the shadows become longer. The night is no longer claimed by the living and for the next few days the dead will rule the dark!

Join us as we tip-toe into the twilight and explore the mysteries of Witching Night. Slay foul beasts, complete epic Public Quests and receive the gifts of the damned.


Witching Night comes Wednesday, October 29, 2008 with the arrival of Game Update 1.0.4 and will run until November 2nd.

Take advantage of all the great activities and special events occurring throughout the world for players of any level. Check out the Live Events page for all the info:

Welcome To Witching Night

Reclaim the darkness...if you dare!


http://herald.warhammeronline.com/liveevents/2008WitchingNight.php

Miodzio !

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 18:43 
Cytuj  
Z niecieprliowscia czekam na wojne jaka sie rozpeta o dostep do PQ ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 20:33 
Cytuj  
ludzie wylegna z scenario :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 28 paź 2008, 20:57 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
ludzie wylegna z scenario :)


Wylegna i zaraz wroca ;p

Also, because of the special nature of these Public Quests and the rewards that players can earn by participating in them, the quests will reset less frequently than you might be used to. Expect a few hours to pass after a Witching Night Public Quest is completed before you'll be able to try it again.


Czerwona maska z rogami najlepsza. Ciekawe pod jakim slotem je podepna. Mam nadzieje, ze trophy i bedzie mozna razem z helmem nosic.


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 22:21 
Cytuj  
Gdzie ten event? Nie mowcie ze tylko US


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2008, 22:36 
Cytuj  
Jutro jak wejdzie patch 1.04


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 14:28 
Cytuj  
ktos juz wie gdzie spawnuja sie te mobki do zabicia ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 15:01 
Cytuj  
Black Fire Pass i Shadowlands. Lordy spawnują się w 2 stage PQ z RvR lakes.

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 15:31 
Cytuj  
nie chodzi mi o pq tylko o moby z tome of knowledge :
restless spirit
whitered crones
witching lords

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 15:56 
Cytuj  
Cytuj:
Black Fire Pass i Shadowlands. Lordy spawnują się w 2 stage PQ z RvR lakes.

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 16:45 
Cytuj  
tylko lordowie spawnuja sie w 2-giej fazie pq - a samo pq jest slabe
reszte mobow znalazlem

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2008, 16:53 
Cytuj  
kociol z 3 wiedzmami spawnuje sie praktycznie w kazdej zonie (np. w T4 Etaine, Dragonwake etc). Zabij je, nacisnij na kociol, wyskoczy 10 duchow. Respawn kociola 5 min.

Przejrzyj sobie fora na vnboards/warhammeralliance - sa topicy w ktorych masz loc podany.

Za zabicie wszystkich wiedzm/lordow/duchow jest tytul Witch King. No i 3 nagrody ofc za pelny influence bar.

Co do masek - Gobbo maska wypada od tych duchow, kolejna to random drop za zabicie playera w pq area, trzecie za gold bag po skonczeniu PQ a czwarta to z influence.


_________________
afk for quite a while

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 08:12 
Cytuj  
sam evencik wymyslony nawet fajnie.
natomiast realizacja beznadziejna.
step 1 - zabicie 100 graczy frakcji przeciwnej. no zajebiscie. szkoda tylko, ze spot pq w zonie rvr jest kurwa wielkosci pudelka do zapalek.
w zwiazku z czym nie ma znaczenia strategia, podejscie, spryt - tylko jebana ilosc. stoja 2 grupy naprzeciwko siebie i napierdalaja. kto ma wiecej healerow - wygrywa. ruszysz sie poza spot - przestajesz dostawac influence za kille. debilizm jakis. jakby nie mozna zrobic calej zony rvr jako pq, wtedy moze mialoby to rece i nogi.
druga sprawa rewardy - no maska goblina fajna jest i w ogole. ale gdzie ja mam zakladac? w altdorfie zeby na rynku poszpanowac? zero statow, zajmuje slot czapki. mogli zrobic to jakos sensowniej zeby mozna bylo nosic maske i miec jakies bonusy z tego (ale fakt wyglada zajebiscie, to musze przyznac).
anyway w skali od 1-10 daje 5.
pomysl zajebisty, widac, ze sie staraja ale nad kurwa caloscia mogliby popracowac.

a a teraz jako fanboj oczywiscie musze niestety stwierdzic, ze biorac pod uwage ilosc orderu/destro w t3 w trakcie eventu wydajnosc war'a jest powalajaca. kilkadziesiat osob castujacych, biegajacych, skaczacych dookola - i zero laga czy spadku fpsow.
to mi sie podobalo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 08:19 
Cytuj  
Po godzenie napierdalania sie w t2 mialem pokaz slajdow. To obala twoja teorie o wydajnosci :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 08:22 
Cytuj  
ja nie.
a to ze ty miales to raczej nic nie obala. biorac pod uwage jakies 60 osob grajacych po stronie orderu, narzekajace 2 = daje calkiem niezly wynik.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 08:27 
Cytuj  
event moglby byc ok gdyby nie
1) idiotyczny range (trzeba podciagac destro pod gorke , na mostku caledor gdzie mozna by sie fajnie napierdalac juz nie dostajesz inf za kille)
2) idiotyczny restart timer (wtf mythic event trwa marne 3 dni , daj sie ludziom pobawic )

pomijajac to : buffneli performance , a na moim sprzecie widac kazda klatke wiecej , w caledor gdzie w peak time bylo po kilkadziesiat ludzi moglem od biedy biegac :) , i nawet mnie nie wypieprzylo z gry co jest cudem samym w sobie


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 08:33 
Cytuj  
Event super ale jak pisali inni:

- range fail
- reset, po co?

A zamiast masek/capow mozna dac trofea unikatowe. Przeciez jest 5 slotow na ozdobne pierdoly.

**

Posty: 338
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 09:52 
Cytuj  
Niech dadza mozliwosc noszenia masek ze slotow trophy i bedzie dobrze:)
Btw.takiej ilosci ludzi w RvR zone to nie widzialem od czasow bety:D

Mam nadzieje ze naucza sie na tym pomysle i dadza stale RvR PQ, RvR Inf ...
Marza mi sie takze RvR questy/PQsy gdzie dwie strony dostaja zadanie keep take/defende (w zaleznosci od posiadania/nieposiadania keepa) przy jednoczesnym zalozeniu ze aby dostac duza ilosc Inf/Rp/Exp na koniec TRZEBA miec jednoczesnie zdobyte obydwa punkty objectives.
Czemu wg. mnie mialoby to sluzyc - rozrzucenie ludzi po calej RvR zone i mozliwosc operowania grup pomiedzy punktami walk, a nie tylko walke pod samym keepem/Warcampem.


_________________
------

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 11:00 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
druga sprawa rewardy - no maska goblina fajna jest i w ogole. ale gdzie ja mam zakladac? w altdorfie zeby na rynku poszpanowac? zero statow, zajmuje slot czapki. mogli zrobic to jakos sensowniej zeby mozna bylo nosic maske i miec jakies bonusy z tego (ale fakt wyglada zajebiscie, to musze przyznac).


a wg mnie jest dobrze jak jest. do dupy by to wygladalo gdyby 1/2 graczy walczyla w czyms smiesznym na twarzy-to wojna czy bar przebierancow?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2008, 11:51 
Cytuj  
Wystarczy na stale postawic co godzine na srodku RvR skrzynke z epaxami i bedzie walka, jak widac ludzie wola proste rzeczy :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.