mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 11:17 
Cytuj  
Mam nadzieje ze nie bedzie stalo na poziomie takim jak na SC..checi zawsze byly ale jak wiadomo stworzyc dobry system rzemieslniczy nie jest latwo ,prosilbym GM o dopracowanie tej dziedziny (mi chodzi glownie o tinkering:P,ale takze o carpentry,i krawiectwo,kowalstwo)

W tym topicu mozna umieszczac wszelkie spostrzezenia i pomysly dotyczace rzemiosla(?)

_________________
Whispering souls

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Samael ze Wzgórz dnia 2002-05-08 12:18 ]</font>

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 11:24 
Cytuj  
zeby mozna jeszcze arms lore byloi zwiekszac i wtedy np przy bs 100% i arms lore 70% mogly by wychodzic expy magiczne od kowali ktorzy by kuli i tak samo tinker zeby mogl w przyszlosci magiczne rzeczy wyszyywac jestem za

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 11:28 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 12:24, Testament napisał:zeby Tinker mogl
w przyszlosci magiczne rzeczy wyszyywac jestem za

LOL ja nic nie zamierzam wyszywac:PP nei jestem krawcem ROFL;p

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 11:28 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 12:24, Testament napisał:zeby Tinker mogl
w przyszlosci magiczne rzeczy wyszyywac jestem za

LOL ja nic nie zamierzam wyszywac:PP nei jestem krawcem ROFL;p

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 11:31 
Cytuj  
Czy ja wiem? Magiczne rzeczy z natury byly do znalezienia tylko w co mocniejszych potworkach, ja bym tego niezmienial. Wystarczy ze Kowal kuje Expy.
Acha wlasnie co do expow. Na polu byla taka idiotyczna sytuacja, ze expowa tunika z zela dawala praktycznie tyle samo ar co expowy brest, a expy z kolorku nie wiele sie roznily pod wzgledem ar od zelaznych. Mam nadzieje, ze to zmienicie. Miloby bylo gdyby na przyklad Exp Z golda czy mythrilu dawal o te 5 ar wiecej niz ironowy...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

**

Posty: 278
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 12:01 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 12:31, Psyche napisał:
Czy ja wiem? Magiczne rzeczy z natury byly do znalezienia tylko w co mocniejszych potworkach, ja bym tego niezmienial. Wystarczy ze Kowal kuje Expy.

hmm.. no nie do konca. kowal posiadajacy odpowiednia ilosc magery tez powinien byc w stanie zrobic magiczny przedmiot.


_________________
Diabeł jest optymistą, o ile sądzi, że może to uczynić ludzi gorszymi.

*

Posty: 190
Dołączył(a): 2.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 12:16 
Cytuj  
Bardzo podobnie było na Rosyjskim Shardzie DarkWorld. Tylko tam troszkę inne założenia były :
samo BS - to gościu kuł co najwyżej expy < powiękzone obrażenia, wytrzymałość itd. >
BS + ArmsLore - jak dobrze rozwinięte to mógł wykuć exp'y oraz unikalne < takie lepsze expy ze specjalnymi , niemagicznymi zdolnościami>.
BS + Magery - na wysokim poziomie to mógł kuć magiczne rzeczy i expy.
BS + M + ArmsL = gościu mógł kuc wszystkie powyższe , i mogły się łączyć cechy np jakiś exp z magiczną cechą, jakiś unikalny exp < lepsze obrażenia i jakaś specjalna cecha np. zatrute ostrze >.


_________________
..Fear of the dark...

***

Posty: 640
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 12:18 
Cytuj  
[/quote]
LOL ja nic nie zamierzam wyszywac:PP nei jestem krawcem ROFL;p
[/quote]
LoL tinker to nie kraiwec (tailor to krawiec)
tinker to majsterkowicz (tak to mozna nazwac)


_________________
I serve my master THE LORD OF SOSARIA!

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 12:21 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 13:16, Toma$$us napisał:
samo BS - to gościu kuł co najwyżej expy < powiękzone obrażenia, wytrzymałość itd. >
BS + ArmsLore - jak dobrze rozwinięte to mógł wykuć exp'y oraz unikalne < takie lepsze expy ze specjalnymi , niemagicznymi zdolnościami>.
BS + Magery - na wysokim poziomie to mógł kuć magiczne rzeczy i expy.
BS + M + ArmsL = gościu mógł kuc wszystkie powyższe , i mogły się łączyć cechy np jakiś exp z magiczną cechą, jakiś unikalny exp < lepsze obrażenia i jakaś specjalna cecha np. zatrute ostrze >.


To jest bardzo dobry system tyle ze SkillCap rowny 700 nie za bardzo na to pozwala :sad:


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

**

Posty: 247
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 12:33 
Cytuj  
Tutaj bym sie klocil co do skillcapa jak chcesz byc Merchantem prawdziwym to bedziesz mial wszystk0..(arms lore,bs,tinkering,carpentry,tailoring,minning,lumberjacking) a tutaj nawet moim zdaniem powiini byc oddzielni ludzie do kopania i odzdzielni rzemieslnicy...


_________________
"Computer games don't affect children. If Pac-man had affected us when we were kids, we would all be running around in dark rooms, swallowing magic pills and listening to repetitive electronic music nowadays..."

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 12:58 
Cytuj  
Ja tam chcialbym byc niezalezny, dlatego nawet magi i tamowanie zwierzat sie ucze. Zreszta gdyby byl taki specjalny koles do kopania, to co on by z tego mial? Musialby sobie zrobic postac mula a to nie o to tu chodzi...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 15:01 
Cytuj  
Magiczne rzeczy to pomysl niezaprzeczalnie godny uwagi jednak nei moza dopuscic do przesycenia,swiata takimi rzeczami.moim skromnym zdaniem takie przedmioty powinna kuc osoba posiadajaca GM lub wysoka wartosc w magery i okreslonej zdolnosci rzemieslniczej.np rad bylbym zobaczyc pentagram zrobiony przez tinkera/maga ktory by przenosil w okreslone miejsce:)

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 15:16 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 13:18, Aheron Mc Knee napisał:


LOL ja nic nie zamierzam wyszywac:PP nei jestem krawcem ROFL;p
[/quote]
LoL tinker to nie kraiwec (tailor to krawiec)
tinker to majsterkowicz (tak to mozna nazwac)

[/quote]

wiem pomytlilem sie

*

Posty: 134
Dołączył(a): 2.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 16:09 
Cytuj  
Na AW czasami gram carpentero-tinkerem, z carpentry jest świetnie, nie ma w sklepie do kupienia mebli, i ludzie mogą je kupować tylko odemnie, ale z tinkering jest duuuuużo gorzej, od czasu kiedy dodali nowe rudy żelaza, nie można żadnych przedmiotów z ironu ani z żadnego metalu robić, bo pisze że "nie możesz nic z tego zrobić". Zawsze jak im to zgłaszam to mówią "jak to sie nie da, wszystko jest ok" i sobie idą, mam nadzieje że jak się z AW połączycie to to naprawią. Tak pozatym to tinkering rośnie tragicznie wolno, udało mi się podnieść to o cały 1% w kilka dni.

*

Posty: 184
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 17:20 
Cytuj  
ale mam cool avatara :grin:

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 17:57 
Cytuj  
Na sc tez tinkering rosl tragicznie wolno ,wszyscy znaja moje biadolenie:P udalo mi sie dojsc do 67:) .pokladam wiare w Yarpena..ma glowe na karku i da mu sie wytlumaczyc pewne sprawy.wyszkolenei sie na GM tinkera wymaga ok 30 K zelaza i 50K gliny:P i dziesiatek godzin nudnej zmudnej pracy(dochodza do tego bugi itp)tylko naprawde zdesperowani sie tego podejmuja,a efekty prawie zadne,

Zeby tylko Gm nie zapomnieli o Pulapkach,golemach ,kowadlach,paleniskach,
Na sama mysl ze mam to przechodzic od poczatku urwalbym komus glowe.Jak jakis Gm jest masohista z fantazja ,sluze pomoca w stworzeniu sprawnego i ciekawego systemu rzemieslniczego,(oczywiscie wykonanie nalezy do GM)

***

Posty: 887
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 18:55 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-08 18:57, Samael ze Wzgórz napisał:
\.Jak jakis Gm jest masohista z fantazja ,sluze pomoca w stworzeniu sprawnego i ciekawego systemu rzemieslniczego,(oczywiscie wykonanie nalezy do GM)



Nie proponuje zadnem GMowi podejmowania sie tego zadania, Samael wykonczy by biedak az na smierc od nadmiaru skryptow.

*

Posty: 134
Dołączył(a): 2.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 19:02 
Cytuj  
E tam, lepiej gdyby jakiś GM coś pożądnego zrobił, a Samael napewno coś takiego by wymyślił :wink:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Pivoo dnia 2002-05-08 20:06 ]</font>

**

Posty: 240
Dołączył(a): 20.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 20:20 
Cytuj  
Ja tam bym chcial aby tailor mogl wyszywac ubrania expy ktore by sie drozej sprzedawaly u vendorow no i dawaly drobine ar ( ten 1 czy 2 punkty na zbroi to zawsze cos)

mozna tez by dodac do tegomagiczne zdolnosci i niski procent wytworzenia takiego magicznego przedmiotu

aha no tak prosba jeszcze o szycie zwyklych szarych szat ale z kapturem

Cya


_________________
My Silent Enigma...

***

Posty: 627
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2002, 20:39 
Cytuj  
wrocmy do sprawy dye'ow. zielarz moglby robic je z barwnikow roslinnych a true blaki robilby z jakies rzadkiej odmiany kwiatka ktory rosnie w lochach hehe zrobimy wyprawe po kwiaty ( o raju!!jak to fajnie brzmi) :grin: :grin:


_________________
WE WILL, WE WILL...FLASH YOU!!!!!!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.