mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 13:46 
Cytuj  
Czy ktos z was mia problemy z zakupem w direct2drive?
Mam karte Visa, podaje dane karty oraz CCV ale w momencie skladania zamowienia otrzymuje blad ze brakuje CCV. I pojawia sie pole zeby je wypelnic ale nie ma juz klawisza Submit order.
Probowalem 2 razy i zawsze to samo. Dzwonilem do banku jak sugeruje Customer support ale na szczescie (albo nieszczescie) nie odnotowali zadnych zlecen transakcyjnych.


_________________
YARWP - Yet Another Retired Wow Player
YAREP - Yet Another Retired EvE Player

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 14:12 
Cytuj  
Problem mają wszyscy zamawiający Aiona na d2d ale wygląda on tak, że po wprowadzeniu danych i zaakceptowaniu wszystkiego występuje błąd autoryzacji/weryfikacji/czegoś w ten deseń - po tej próbie trzeba poczekać/napisać ticketa do supportu i zamówić dopiero jak ręcznie zweryfikują konto. Z problemem z kodem się jeszcze nie spotkałem.


_________________
Obrazek

**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 15:09 
Cytuj  
Dzieki za info.


_________________
YARWP - Yet Another Retired Wow Player
YAREP - Yet Another Retired EvE Player

**

Posty: 400
Dołączył(a): 11.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 16:30 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Problem mają wszyscy zamawiający Aiona na d2d ale


Nie pisz "wszyscy" proszę cie bardzo, ja nie miałem żadnych problemów, wszystko załatwiłem w minutę. Bez konieczności pisania jakichkolwiek tiketów/kontaktów z supportem.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 16:33 
Cytuj  
Daruj, wywnioskowałem to po przeczytaniu wypowiedzi 3 innych osób, które miały ten sam problem, informacji na stronie ("Purchase of this product is subject to routine review for verification purposes. This may delay the approval of your purchase. We apologize for any inconvenience.") oraz odpowiedzi supportu o treści 'to normalne w tym przypadku, przepraszamy'.


_________________
Obrazek

**

Posty: 400
Dołączył(a): 11.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 16:37 
Cytuj  
od kiedy 3 osoby to wszyscy? Wystarczyło napisać "niektórzy" i było by po sprawie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 16:39 
Cytuj  
Wszyscy, których znam, to raz. Dwa, doczytaj posta - oficjalne stanowisko d2d jest takie, ze sprawdzają i są problemy.


_________________
Obrazek

**

Posty: 400
Dołączył(a): 11.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 16:40 
Cytuj  
hint: "This may delay"
EOT

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 17:00 
Cytuj  
Wat

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2009, 17:13 
Cytuj  
dakota12 napisał(a):
od kiedy 3 osoby to wszyscy? Wystarczyło napisać "niektórzy" i było by po sprawie.


Co się ciskasz ? Kupiłeś od razu ? Kewl!


Posty: 41
Dołączył(a): 3.07.2009
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2009, 16:14 
Cytuj  
Pytanie do OP-a. Problem udalo sie rozwiazac?


_________________
Obrazek

eve online - sammani - pbn

**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2009, 16:24 
Cytuj  
Niestety. Zalozylem od razu ticket w supporcie i do dzis jest open a ja nie dostalem odpowiedzi.


_________________
YARWP - Yet Another Retired Wow Player
YAREP - Yet Another Retired EvE Player

**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2009, 15:09 
Cytuj  
Ostatecznie poprosilem kolege i dokonanie zakupu. Podal swoja karte Visa i poszlo bez problemu. Serial przyszedl mailem niezwlocznie. Upgrade do CE w sklepie NCsoft to nastepne 5 min, tym razem moja Visa zostala przyjeta...

Problem jednak jest inny - konto nadal jest standard mimo ze upgrade do wersji Perk zostal przeprowadzony poprawnie (na liscie used serial widnieje Perk jako ostatnia pozycja).
Czy macie tak samo?


_________________
YARWP - Yet Another Retired Wow Player
YAREP - Yet Another Retired EvE Player

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2009, 15:16 
Cytuj  
BaltazaR napisał(a):
Problem jednak jest inny - konto nadal jest standard mimo ze upgrade do wersji Perk zostal przeprowadzony poprawnie (na liscie used serial widnieje Perk jako ostatnia pozycja).
Czy macie tak samo?



Tak.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2009, 15:26 
Cytuj  
Tak i tak będzie - konto może być tylko beta/preorder/standard.


_________________
Obrazek

**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2009, 15:33 
Cytuj  
Ok dzieki za info.
Jeszcze tylko jedna rzecz. Po zalogowaniu do gry dostaje info ze moge w Account Management konta wybrac ktora z moich postaci ma otrzymac itemy z wersji CE. Ale na razie nie mam takiej mozliwosci (w actions nie ma odpowiedniego linka). Kiedy to bedzie mozliwe?


_________________
YARWP - Yet Another Retired Wow Player
YAREP - Yet Another Retired EvE Player

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2009, 15:40 
Cytuj  
BaltazaR napisał(a):
Ok dzieki za info.
Jeszcze tylko jedna rzecz. Po zalogowaniu do gry dostaje info ze moge w Account Management konta wybrac ktora z moich postaci ma otrzymac itemy z wersji CE. Ale na razie nie mam takiej mozliwosci (w actions nie ma odpowiedniego linka). Kiedy to bedzie mozliwe?


Według zapowiedzi dzisiaj wieczorem.

**

Posty: 221
Dołączył(a): 15.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2009, 15:42 
Cytuj  
Dzieki za szybkie info.


_________________
YARWP - Yet Another Retired Wow Player
YAREP - Yet Another Retired EvE Player

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.