mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 1
Dołączył(a): 6.10.2009
Offline
PostNapisane: 6 paź 2009, 12:23 
Cytuj  
ServerName: DarkSide
IP:213.81.80.154

Server Stats:
Xp rate: 2
Gold rate: 1
Items rate: 1
MonSpawn rate: 1

Type of server: PTW (3g engine, job maps)

Web Page: http://www.dark-side.eu/
Stats: http://213.81.80.154/staty/statistics.php
Account Reg: http://213.81.80.154/staty/register.php

Client:

Mirror 1 FileFront:
Part 1: http://files.filefront.com/13917645
Part 2: http://files.filefront.com/13918477

Mirror 2 RapidShare:
Part 1: http://rapidshare.com/files/277385503/DarkSide.part01.rar
Part 2: http://rapidshare.com/files/278070347/DarkSide.part02.rar
Part 3: http://rapidshare.com/files/279473089/DarkSide.part03.rar
Part 4: http://rapidshare.com/files/279503660/DarkSide.part04.rar
Part 5: http://rapidshare.com/files/279503665/DarkSide.part05.rar
Part 6: http://rapidshare.com/files/279528043/DarkSide.part06.rar
Part 7: http://rapidshare.com/files/281273737/DarkSide.part07.rar
Part 8: http://rapidshare.com/files/281660432/DarkSide.part08.rar
Part 9: http://rapidshare.com/files/281686502/DarkSide.part09.rar
Part 10: http://rapidshare.com/files/281706587/DarkSide.part10.rar
Part 11: http://rapidshare.com/files/281723223/DarkSide.part11.rar
Part 12: http://rapidshare.com/files/281768067/DarkSide.part12.rar
Part 13: http://rapidshare.com/files/281768069/DarkSide.part13.rar
Part 14: http://rapidshare.com/files/281742386/DarkSide.part14.rar

More Information:

-There are many new maps as well as uniqe respawns on old ones.
(For example, some floors have 1 kind of mobs to make the luring easier)

-Items are available for levels 1-65, and more will come when ppl reach such high lvl.

-FameSystem in game (items require fame points)
You can also trade fame points for Skills lvl 6-7.

-Integral System in game.
For integs you can rent pets,
You can buy some stones, drugs, and usefull scrolls.
Integrals can be found from bosses and sub-bosses.

-New pet rental systems. (for example 1m to rent WT for 1h)
(2 kinds of healers avilable, unique random pets)

-More powerful tao pets (shin is very fast, Jin has area spells,
can hit many mobs at once with quite high dmg)

-Many new Bosses. (There are 36bosses in game so far)

-Lots of usefull NPC's (for example: BossStatus, SexChange, Top List npc's)

-Level 40+ skills quests.

-There are unique quests for Para/Pro, Primal, RedHorse etc.

-Every boss has its own Drop File (you cant find same items from 2 different bosses)

-Reinkarnation will be available for lvl 55+.

Many other changes I leave for you to find out yourself.

Server is growing and needs more players. (so far we have 40+ online most of the time)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Legend of Mir 3 jest jedna z najpopularniejszych gier MMORPG na świecie. Produkowana jest przez firmę Wemade. Jest to typowa komputerowa gra fabularna. Grafika gry jest izometryczna. Do dyspozycji mamy trzy klasy postaci: Warrior, Wizard, Tao. Każda ma indywidualne czary i cechy, które rozwija poprzez zdobywanie kolejnych poziomów.
Jak zapewne dowiedziałeś się już z innych działów Legend of Mir 3 jest grą sieciową bardzo podobną (stylem rozgrywki) do Diablo. Na początku gry wybierasz jedna z trzech klas postaci: maga, wojownika lub taoistę. Mag posiada najwięcej czarów ofensywnych spośród wszystkich klas. Może walczyć z wieloma przeciwnikami na raz, oraz przejmować potwory (zwane mobami). Mag posiada także najmniejszą ilość punktów życia i w bezpośrednim starciu z przeciwnikiem nie ma szans. Drugą z dostępnych klas jest Wojownik. Posiada liczne umiejętności związane z Bronią (np. może ranić klika mobów jednym uderzeniem miecza). Jako, że nie walczy na dystans wojownik ma najwięcej punktów życia, i nosi najmocniejsze zbroje. Trzecią postacią jest Taoista. Jest to kapłan, może leczyć innych i przywoływać potwory walczące razem z nim. Taoista posiada szeroką gamę magicznych tarcz obronnych, osłaniających innych graczy, oraz może ich wskrzeszać. Wiele osób pyta kim gra się najłatwiej, która postać jest najlepsza, najpotężniejsza. Każda z klas jest (w założeniu) sobie równa i każdy ma swoje wady i zalety.
Świat gry jest ogromny. Podzielony został na szereg map zamieszkałych przez wszelkiego rodzaju potwory. Większość graczy przebywa w miastach, a najpopularniejszym z nich jest Woomaylion Wall (zwane po prostu "ww" ). Jeśli masz jakiś problem, czy też chcesz z kimś pogadać to praktycznie zawsze ktoś tam jest.

Większość przedmiotów jest przeznaczona dla określonej klasy (każda ma mniej więcej ich tyle samo). Co do ilości to w świecie gry można znaleźć ok. 1100 unikatowych, odmiennych przedmiotów! Żeby tego było mało ? Każdy przedmiot może mieć tzw. "Rara" czyli dodatkową właściwość (o tym niżej), co zwiększa ilość przedmiotów praktycznie w nieskończoność

Jak wcześniej napisałem każda klasa ma swoje przedmioty z odpowiednimi dla nich właściwościami, i tak:
• AC (armour class) - pkt obrony przed atakami fizycznymi
• MR( magic resistance) - jak wyżej tylko dla ataków magicznych
• ACC (accuracy) - celność
• AGIL (agility) - uniki
• HP/MP regen - odnawianie się życia
• MC (magic class) - od tych punktów zależą obrażenia zadawane przez czary maga
• SC (soul class) - jak wyżej dla taoisty
• DC (damage class) - jak wyżej ale dotyczy obrażeń fizycznych
Prawie wszystkie właściwości podawane są w postaci minimalnej i maksymalnej (np. 3-9, 0-6). Jest to zakres, z którego właściwa liczba jest losowana podczas każdego ataku( wpłynąć na to może luck, o tym późnej). W grze występują także tzw. żywioły: fire, ice, wind, light, darkness oraz phantom. Każdy mob, lub gracz może być odporny lub uczulony na dany żywioł. Jeśli przy przedmiocie jest napisane Att (np. fire) +2 to atak czarem ognia zostanie zwiększony (dwa razy mocniej niż przy +1). Dotyczy to również ataków bezpośrednich (np. mieczem). Dis (np. fire) x1 oznacza uczulenie na dany żywioł (jeśli ktoś zaatakuje nas żywiołem na który jesteśmy uczuleni obrażenia nam zadane zostaną zwiększone). Adv (np. fire) oznacza odporność na dany żywioł.
Oprócz tych właściwości każda broń może mieć tzw. luck. Można go dodać broni pijąc miksturę zwaną Benediction Oil. Ilość luck zwiększa możliwość zadania obrażeń maksymalnym MC/SC/DC. +1 luck to 10% szansy, +2 to 20% itd. Max luck to +7. Przeciwieństwem luck jest Cruse. Jest to szansa na uderzenie minimalnym MC/SC/DC. Dostajemy go podczas zabijania innych graczy i podczas picia Benediction Oil (to czy zostanie dodany czy odjęty luck jest losowe).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.