mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 16:47 
Cytuj  
FE strzelilo juz pol roku. Z tej okazji FE team wyslal do graczy okolicznosciowy liscik :)

Cytuj:

In-Game Fine Wine for All Players!

It’s been six months since the launch of Fallen Earth and in celebration we’re bustin’ out the bubbly for all current players and taking a look back at the progress made since the game’s release.

Recently named Best Online Game at Game Industry News’ Game of the Year awards and with several additional nods for Best MMO of 2009, Fallen Earth has come a long way since its September launch.

The addition of camps, taverns and gambling with social patch v1.2 brought more excitement to lonely clones while content patch v1.3 allowed players to begin exploration outside the radiation boundaries. A level cap increase, new creatures, missions, encounter areas, craftable items and revamp of several starter towns all brought more life to the wasteland.

Following content patch v1.3, we announced several environmental graphics enhancements, improving the apocalyptic atmosphere with enhanced scrub and terrain, lighting, shadows and fog affects. Further enhancements were also made to several gameplay elements such as animations and vehicles.

And in addition to Fallen Earth, LLC’s gameplay improvements, co-developer Icarus Studios recently launched a Mac beta client for the game, announced plans for a Facebook application, Fallen Earth: Faction Wars,a soon-to-be-released iPhone application and a partnership with AFK Interactive, bringing a Fallen Earth mobile companion application to additional mobile phones!

“We’ve spent the last six months really listening to player and reviewer feedback,” said Project Manager, Colin Dwan. “We’ve been working very hard since launch to incorporate and enhance elements that the players really want to see.”

And to celebrate six full months of life in the apocalypse, we will be mailing all players with a current Fallen Earth account some in-game festive fine wine in appreciation!

We couldn’t ask for a more supportive fan base! Here's to all the survivors!

Cheers!

-The Fallen Earth Team



*Your Bottle of Fine Wine will be delivered to your Fallen Earth in-game mailbox. Characters created by 12 p.m. EST (GMT -5) today (March 22) will receive this item. Enjoy!


***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 18:27 
Cytuj  
Gracie tam jeszcze?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 18:30 
Cytuj  
no mam aktywne konto chcesz pograc?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 20:12 
Cytuj  
Z ciekawosci tylko pytalem. Bo cos cisza od wprowadzzenia tych zmian w pvp.
Pozabijali sie wszyscy, czy co? ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 mar 2010, 22:47 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Z ciekawosci tylko pytalem. Bo cos cisza od wprowadzzenia tych zmian w pvp.
Pozabijali sie wszyscy, czy co? ;]


hehe nie :)
Ostatnio zbieram matsy w Heyacie w Park City i co rusz gine :/
To samo mam na alcie w Fender Gate.
Tluka sie ludzie, ze az milo. Mimo, ze oprocz funu PvP ciagle nic nie daje.

W patchu 1.3.7 dodali Head Shoty i ludzie z Riflem sie ucieszyli. Niestety w PvP nie dzialaja i ciagle melee ma lekka przewage :/

Goscie z Icarusa zamiast dodawac konkret rzeczy to bawia sie w jakies durne eventy, gierki na Facebooka, aplikacje na iPhone'a i port na Maca :/
Nie wiem, moze tego ludzie w durnej Ameryce chca, ale ja wolal bym tradycyjny content :D

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 mar 2010, 11:07 
Cytuj  
Cytuj:
W patchu 1.3.7 dodali Head Shoty i ludzie z Riflem sie ucieszyli. Niestety w PvP nie dzialaja i ciagle melee ma lekka przewage :/


fail , w npc to chyba już wczesniej były.
Musze sprawdzić.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 24 mar 2010, 17:23 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Goscie z Icarusa zamiast dodawac konkret rzeczy to bawia sie w jakies durne eventy, gierki na Facebooka, aplikacje na iPhone'a i port na Maca :/


Maly OT - moglbys cos wiecej napisac o tym porcie na Maca, ew. podrzucic jakiegos linka? Z gory dzieki.


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 mar 2010, 17:29 
Cytuj  
Srogi napisał(a):
Maly OT - moglbys cos wiecej napisac o tym porcie na Maca, ew. podrzucic jakiegos linka? Z gory dzieki.



Tutaj masz namiary na podforum Icarusa dot. klienta na Maca i Wine:
http://forums.fallenearth.com/fallenear ... .php?f=110

Co do Head Shotow: Wczesniej jak celowales w glowe to poprostu miales wieksza szanse na crita. W tej chwili jest to calkiem inne trafienie i naprawde widac roznice. Z Heavy Rifle wchodza HS nawet po 500.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 mar 2010, 11:18 
Cytuj  
Cytuj:
Co do Head Shotow: Wczesniej jak celowales w glowe to poprostu miales wieksza szanse na crita. W tej chwili jest to calkiem inne trafienie i naprawde widac roznice. Z Heavy Rifle wchodza HS nawet po 500.
racja, teraz widać różnice. Wreszcie snajpa ma racje bytu.


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2010, 22:03 
Cytuj  
Kleiv napisał(a):
Cytuj:
Co do Head Shotow: Wczesniej jak celowales w glowe to poprostu miales wieksza szanse na crita. W tej chwili jest to calkiem inne trafienie i naprawde widac roznice. Z Heavy Rifle wchodza HS nawet po 500.
racja, teraz widać różnice. Wreszcie snajpa ma racje bytu.


No rifle dostalo ladnego boosta!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.