Dana napisał(a):
Ddiabelekk napisał(a):
Moim zdaniem w tej grze powinni zmniejszyć wydajność grupowych heali o co najmniej 30% i powiększyć wydajność single heali o 15% i może by to jakoś wyglądało...
A moim zdaniem wystarczyło by przeszczepić RvR prosto z Daoca.
I dodać trzecią frakcję.
mówiłem to od wyjścia gry, ta gra jakby miała system walki z daoca byłaby od początku aż do teraz hitem, ale mocne głowy od marketingu, uważając, że WoW zyskał swoją potęgę swoim uber systemem walki zjebały tą grę maksymalnie
ale na ten moment wkurwia mnie fakt, że jakieś noobki spamujące jeden klawisz mogą leczyć całą grupę laaame... porażka, że group heal leczy jakieś tylko ~300 HP mniej niż single.
dodam, że bind items jebie tak system ekonomiczny, że głowa boli, tu nie ma prawie co sprzedawać, to jest porażka, że 75 renown item kosztuje 10 krotnie mniej niż itemy np. na lvl 9-11
jakbym robił teraz grę, to bym zrobił ją tak, że nie ma powtarzalnych itemów, wszystko byłoby RoG, przynajmniej cholera wróciło by to "coś" do gier, gdy się lootuje potworka i nie wiesz co spadło... i wszystko mogłoby być na sprzedaż, wtedy miałoby to jakiś sens...