Na to ci najlepiej chyba ja odpowiem
Wiec tak:
Mace ftg ogolnie zadaja wieksze obrenia, oriblem w tym ze nie mozna z nimi w reku rzucac czarow, ogolnie sa dosc wolne ale nadrabiaja zadawanymi obrazeniami i odbieraniem staminy.
Wrestling jest szybszy, ma wcale nienajgorszy damage, i zmniejsza szanse na rozproszenie czaru przy uderzeniu...
Dziala to mniej wiecej tak ze przy trafieniu maga i zadaniu mu obrazen, losujesz sobie liczbe 1-75 odejmujesz od tego modyfikatory inscription (nie podam ich tutaj) i jezeli wynik jest nadal WIEKSZY niz twoja wartosc wrestling to czar nie wychodzi, system dziala bardzo dobrze, to bylo wprowadzone jako 'odwet' dla magow na bronie wojakow
Po prostu jest szansa ze przezyjesz czasami w starciu jeden na jeden
Dodam ze system dziala dlugo i z powodzeniem wiec nie marudzic.
ps: Maga z gm wrestling i inscription + protection i RA naprawde cholernie trudno zranic