mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 paź 2012, 12:47 
Cytuj  
Wczoraj wieczorem zaczęła się alpha The War Z, tego niby od lat rozwijanego DayZ. Kupiłem z tydzień temu wstęp do tej alphy, no i już pograłem trochę. Oczywiście tak jak wszyscy podejrzewali, że gra jest tworzona od kilku miesięcy max, bo alpha to faktycznie alpha, przed developerami dużo pracy - na godzinę grania miałem z 6 crashy, poza tym całkiem przyjemnie (jak DayZ) się gra, wiadomo do ludzi nie ma co podchodzić, chyba że z bronią, mapka jest na razie jedna - Colorado, do tego w przeciwieństwie do DayZ ma się od początku mapę z zaznaczeniem gdzie się jest, choć to jakby taka połówka mapy jest, nie byłem po tej drugiej stronie bo raczej nigdy nie dobiegłem - zazwyczaj jakiś koleś z shotgunem czy pistolecikiem mnie wcześniej znajdował. Ludzi wczoraj grało ponad 20,000 podobno, więc zainteresowanie jest. Martwi trochę sklepik - screeniki każdej strony porobiłem, mają być 3 waluty z czego dwie chyba mają być zdobywane w grze, a trzecia to $. Jak się umrze, to postać na godzinę jest blokowana - na razie działa to i na Normalu i na Hardcore. Można tworzyć nowe postacie, a jak zabraknie slotów, usuwać poprzednie bez problemu. Można grać i zmieniać z perspektywy trzeciej osoby i pierwszej w każdym momencie. W dodatku jest do dyspozycji od początku noktowizor, ale podobno tylko na czas alphy, choć kto tam wie. No i to w sumie na tyle. Gra się fajnie, z tego co wiem nie ma voice chata na okolicę jak w DayZ.
Podsumowując na pewno DayZ wypada lepiej w tym momencie, więc nie ma co się przenosić, no ale gier tego typu jest za mało żeby źle życzyć War Z i mam nadzieję że wyjdzie z tego coś fajnego.
Ogólnie atm. to nie polecałbym kupować przynajmniej nie do momentu wydania bety, która ma wyjść w ostatni dzień października, tzn. tak długo jak faktycznie gra będzie bardziej stabilna i więcej feature'ów dodadzą. Gra waży w tym momencie 1.54gb .

Screeniki:
https://www.dropbox.com/sh/kw20w5sycbqgr1f/hvStxqbTpg#/

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 paź 2012, 13:06 
Cytuj  
dzieki!

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 paź 2012, 19:57 
Cytuj  
dodałem cztery nowe screeny, pograłem jeszcze z 20 minut po czym dostałem crasha i nawet nie mogę sie z powrotem do gry połączyć. od 3-4 godzin już.

alpha pełną gębą :(

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 paź 2012, 12:37 
Cytuj  
Po przygladniu sie grze dluzej, musze dodac jeszcze kilka rzeczy. Dostepne jest global inventory, tj. jak sie wylogujesz z danym sprzetem na sobie, to mozesz go sobie zdjac i wejsc do gry na golo, a sprzet zostawic sobie na pozniej -na wybrana sobie postac. Byl duzy whine na forach, ze wiekszosc ludzi zbiera tylko itemki, szybko wylogowuje sie i przechowuje w tym global inventory, wiec co to za survival - to dzis wprowadzili to ze tylko w 'safe zonach' bedzie mozna po wylogowaniu sie przeniesc itemki na global inventory. Safe zony z tego co zrozumialem maja dzialac mniej wiecej jak trammel w Ultima Online, bronie nie dzialaja. Bandyci nie maja wstepu, natomiast oni maja dostac wlasne miasto w ktorym beda mogli przenosic itemki do global inventory.

Poza tym jestem pozytywnie zaskoczony tym jak pracuja nad gra. Od 16 pazdziernika codziennie byl patch (a 16 wlasnie hotfixy) wlasnie naprawiajacy jakies gamebreaking bugi czy dodajacy jakies tam mechaniki

patch notes z dzisiaj:

Reputation is now tracked properly.
Safe settlements have been implemented.
You can no longer access your global inventory anywhere except these settlements.
You can not attack other players in settlements.
Fixed invisible players and zombies.
Fixed some zombie logic.
Fixed a red pixel in HUD.
Melee weapon exploit fixed.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.