mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 93
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2002, 18:12 
Cytuj  
ktos na tym forum jeszcze :] ?


_________________
Kończąc odchodzi w ciemność nocy....

*

Posty: 85
Dołączył(a): 22.06.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2002, 19:33 
Cytuj  
Owszem...obecny. :grin:
Widocznie ludzie tu niepsza bo wszystkie problemy wyjasniaja na IRC.


_________________
"Target practice" two words, fourteen letters
Best described with exclamation points instead of
A period, the wheel turns when you're steerin it
Slow down on the road, we hit a deer in it
<Evidence from Dilated Peoples>

**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 07:40 
Cytuj  
Niestety, irc zabija to forum. :sad:

*

Posty: 198
Dołączył(a): 15.06.2002
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 09:00 
Cytuj  
Dawno nie bylo jakis ciekawych topicow w ktorych mozna sie wypowiedziec :sad:

***

Posty: 505
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 10:01 
Cytuj  
A o czym tu gadac :razz:


_________________
"..and it will be a time of great strife,
when the moons are united in darkness and the dead shall walk the earth once more..."

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 11:56 
Cytuj  
Juz nie raz mowilem ze IRC zabija to forum
A wiadomo jakie sa wypowiedzi na IRC
Mozna popatrzec po topicach.A moze juz tylko fools graja tutaj:P

**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 11:57 
Cytuj  
Jakos kiedys bylo oczym. Teraz tez by sie pewnie znalazlo.
Moze o wrazeniach z ostatniej wersji SoA ?
Ja popatrzylam troche i widze, ze pare rzeczy jest niezle przegietych; np. lucznicy co strzelaja nie dosc, ze przez ploty to jeszcze z szybkoscia uzi...

**

Posty: 251
Dołączył(a): 4.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 18:05 
Cytuj  
Byfajcie!

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 18:11 
Cytuj  
Kara czemu przegieciem ma byc lucznik strzelajacy przez ploty? przeciez to powinno byc tak, plotek nie za wysoki i lucznik widzic cel wiec powinien moc strzelac


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

*

Posty: 120
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 20:12 
Cytuj  
Lucznik nie jest przegiety, moze i strzela jak uzi ale dmg z elfiego sa smiesznie niskie, a gdy cos ma jeszcze troche AR to jest prawie niewrazliwe na ataki z elfiego. Ogolnie ten luk sluzy jako treningowy - szybko duzo strzalow mozna wykonac nie zabijajac szybko naszego celu.

**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 21:30 
Cytuj  
Ja zawsze bylam rzeczniczka lucznikow, zawsze byli poszkodowani, ale teraz jest cos nie tak: co do dmg to nie wiem, ale szybkosc jest zabojcza, no i ten zasieg pozwalajacy zabic cel ktorego juz nie widac.
Teoretycznie przez plot powinno sie strzelac, ale to pozwala na wykorzystywanie glupoty potforkow i bezkarne ich zabijanie.

Co do innych zauwazonych ciekawostek, to dlaczego polowa serwera (cala dumna gwardia Adelgrim w szczegolnosci) caly czas sparuje albo makruje i nikt na to uwagi nie zwraca ?

****

Posty: 1924
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 23:16 
Cytuj  
Kara
1. nie mamy czasu na dogladanie makrownikow(szkola itp)
2. sparuja bo na questy za slabi(jeden szkieletowy wojownik wybil cale Adelgrin)
2. moze i moga strzelac zza plotu ale tak smoka nie ubija, bo czarowac przez plot tez mozna, o czym sie przekonali jak sie spectre pojawila


_________________
Złam kość, a ciało ozdrowieje,
Złam ducha, a ciało umrze.
_________________
Hitler was a sensitive man
_________________

**

Posty: 251
Dołączył(a): 20.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 lis 2002, 23:53 
Cytuj  
Z tym makrowaniem i sparowaniem to nie byl zarzut wobec ekipy, tylko raczej wobec graczy.
A slabi to oni juz nie sa. Jesli nie maja gm w skillach bojowych to sa juz bardzo blisko -> wysparowali :smile:
Zajrzyj czasem do EB i zobacz jak lucznik kladzie spectra lub licha :lol:

**

Posty: 482
Dołączył(a): 22.08.2002
Offline
PostNapisane: 7 lis 2002, 16:11 
Cytuj  
Zajme sie tym....


_________________
"Make use... of... me... Sacrifice.... ME!!!!!"

*

Posty: 93
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 7 lis 2002, 17:51 
Cytuj  
Co do lucznika.... wiec tak.... Lucznik strzela przez ploty? - powinien, lucznik strzela na duzo odleglosc? - on ma proce czy co ze ma atakowac na dlugosc ekranu przeciez oto chodzi ze lucznik powinien miec wiekszy zasieg niz inni, Woj podbiega i zatruwa lucznika - a ja mu moge naskoczyc..... on sie wyloeczy z HP a ja z trucizny i jak widze ze Lucznik zatruty to jak sie nie ma butelek(farmerstwo dziala baardzo niedobrze ;/) to Lucznik jest przegrany, Lucznik jest dobry - a dlaczego ma nie byc? - zrobilem juz ok 60k strzal trenowal po kilkanascie godzin........ no i dlatego ze go dobrze rozwinelem to jest bezsensu?, Shin - z potforkami cos ze mozesz zrobic.... ale samego lucznika nie tykaj........ chyba ze chcesz zrobic w koncu ZATRUTE strzaly :] . I to by bylo na tyle..... Karanira nie wkrecaj mi ze Lucznik jest przegiety bo to nie prawda......... a bez poison-a to na dobrego woja sobiie zbytnio nie poradzi (brak poison, od chwili zAtrzymania do wystrzalu jest ponad 2sec- wiec woj dawno ucieknie poza zasieg luku). To by bylo na tyle.... przypomknijcie sobie co zrobliscie z magami, ze przegieci itp. zrobcie tak z lucznikami..... a nie widze tego najlepiej......... moze wogule zrobmy zeby nikt sie nie mogl zabijac.... albo zeby zdobyc 0,1% skilla trza grac 24H ;/ . Dziekuje dowidzenia ide postrzleac :].


_________________
Kończąc odchodzi w ciemność nocy....

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lis 2002, 22:15 
Cytuj  
Lucznik strzela zza plotu, mozna tez zza niego castowac... co sie rowna deuce.
Jesli cel wyjdzie poza ekran powinno byc target is out of range. :[
OMG sparowanie i aktywne makrowanie powinno byc dozwolone... co innego unattendet macroing.
So easy rules, so hard to obey :[
OMG tak sobie tylko pisze =]

**

Posty: 249
Dołączył(a): 14.12.2001
Offline
PostNapisane: 8 lis 2002, 01:45 
Cytuj  
Z tym ze sparowanie powinno przynosic minimalne zyski w skill gain, a na wyzszym poziomie danego skilla nie powinno przynosic wogule.


_________________
There is no beginning, there is no end,
There is only change.

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 8 lis 2002, 08:25 
Cytuj  
a jak jest na OSI?

**

Posty: 482
Dołączył(a): 22.08.2002
Offline
PostNapisane: 8 lis 2002, 09:51 
Cytuj  
Na OSI jest fajnie :]


_________________
"Make use... of... me... Sacrifice.... ME!!!!!"

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 lis 2002, 01:21 
Cytuj  
a ty skad wiesz ?
Na osi jest tak ze zeby zrobic skill na wariorku trzeba walczyc z odpowiednim przeciwnikiem ( poziom skilla monsterka)
A ostanie 0,4 do GM w fencing moj kolega z moja pomoca robil kilka/kilkanascie godzin.
Sparowanie w przypadku kiedy sie walczy z kims kto ma zbyt duzy skill nic nie da.
Co do zasiegu luku - powinien byc wiekszy niz kuszy ale mniejszy niz ekran - niewiele.
Na OSI archer poziadajcy 100 dex strzela srednio co okolo 2 sek z luku i kuszy z ciezkiej kuszy wali raz na okolo 5 sek.
I ostanie pytanie - byc moze glupie - to wy na archerkach nie robicie healing zeby sie leczyc tylko poty trzaskacie ???

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.