mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2001, 09:36 
 
Chodzi mi o to co wplywa na szybkosc uderzania/celnosc itp.

A dokladniej o DEX bo podobno o szybkosci decyduje teraz % w skillu walki

A co wplywa na obrazenia? (pewnie jest kilka czynnikow)

Wydaje mi sie ze nie tylko ja z chcecia dowiem sie o tym.
Jezeli ktos (ehm... pewno Szerszen bedzie wiedzial :razz: ) moze opisac te czynniki wlpywajace na walke bede wdzieczy

P.S
Czy kon/ostard kiedy na nim jezdzimy pomaga/przeszkadza w walce?

Moglem to napisac w temacie Pytania ale tego topicu nikt nie czyta :sad:


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

*

Posty: 108
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2001, 12:05 
 
Czynniki glownie to ......

Umiejetnosci walki (mace, sword...itp), umiejetnosc tactics, anatomia, sila, zrecznosc.


_________________
Gantaldy

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2001, 12:41 
 
Cytuj:
A dokladniej o DEX bo podobno o szybkosci decyduje teraz % w skillu walki


dex jest do tego, zebys ty lepiej trafial i zeby ciebie bylo trudniej dosiegnac.

Cytuj:
A co wplywa na obrazenia? (pewnie jest kilka czynnikow)


na obrazenia wplywa oczywiscie sila i rodzaj broni.
a ze skillli najwazniejsze jest anatomy i tactics. skill walki tez nie jest bez znaczenia.

Cytuj:
Czy kon/ostard kiedy na nim jezdzimy pomaga/przeszkadza w walce?


wierzchowiec nie ma znaczenia.
on jest tylko po to, zebys sie szybciej przemieszczal. wiec raczej pomaga w walce :smile:

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2001, 13:49 
 
Czyli wsumie NOX nie wprowadza wiele nowego do systemu walki


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2001, 22:16 
 
w porownaniu do sphere to wlasciwie wszystko jest inaczej :smile:
no, ale o tym wiedza GMowie :smile:
teraz jest tak, jak na OSI.

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2001, 23:29 
 
Ja informacje mam z uo.stratics wiec dla mnie sie nic nei zmienilo :smile:


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.