mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lut 2003, 20:59 
Cytuj  
Niedawno testowalem jakies pierdolki na Tc i zauwazylem ze teraz paralyze jest permanent, tzn jak dostaniesz po AoS para to nawet jak monsterek stoi na tobie to go nie bijesz :eek:
Co do innych pierdulek - nowe skille sa swietnie opisane na uo.com natomiast stare sux i co to znaczy info przy inscryption ze ma sie wiekszy dmg z tym skillem ???

***
Avatar użytkownika

Posty: 529
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 lut 2003, 21:08 
Cytuj  
Stun, parablow teraz sa takie same jak para spell.

Dawno jak dostales stun w srodku swingu to nie udezyles targetu wogule i nie mogles udezecz pod stun. Potem zmienili ze jak swingujesz i dostajesz stun to masz szanse udezyc. Parablow zawsze resetowal swing timer, jak napszyklad minela sekunda od twojego ostatniego swingu i udezasz co dwie sekundy i dostales parablow, to nastempne dwie sekundy minely pszed nastwmpnym swingu.

Ze teraz wszystkie zeczy sa takie same to zrobili ze para effect niepozwala ci castowac, swingowac, i sie ruszac. Ale podobno jak zaczynasz spell castowac to para nie pszerywa.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lut 2003, 22:29 
Cytuj  
Thx za info, a z tym inscryption to wiesz cos co i jak ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 529
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2003, 00:14 
Cytuj  
Inscription obniza penalty za castowanie mr/prot/ra.

Ja jeden wlonczysz to podnosi cos i cos obniza. Ra obniza resistances na elementy i podnosi physical, MR obniza physical resistance i podnosi wszystkie elemental, a prot obniza resist skill o 35 pkt i physical troche i robi zeby cie nie mozna interoptowac jak castujesz.

Z gm inscritption jak dasz mr i ra naraz to podnosi wszystkie elemental o +5 i nic nie robi do physical. Protectiont ylko scionga 30 punktow resista i mniej physical niz bez.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2003, 19:15 
Cytuj  
No wiec juz wiem mniej wiecej co i jak :/
Reactive Armor:
The reactive armor spell increases the caster's physical resistance, while lowering the caster's elemental resistances. 15 + (Inscription/20) Physcial bonus -5 Elemental
The reactive armor spell has an indefinite duration, becoming active when cast, and deactivated when re-cast.
(+20 physical -5 elemental at 100 Inscription)

Protection :
Players under the protection spell effect can no longer have their spells "disrupted" when hit.
Players under the protection spell have decreased physical resistance stat value, a decreased "resisting spells" skill value, and a slower casting speed modifier (technically, a negative "faster cast speed") of 2 points.
The protection spell has an indefinite duration, becoming active when cast, and deactivated when re-cast.

Magic Trap :
Places an explosive trap on a useable object that activates when object is used, for 10-50 points of direct damage.

Mana Drain :
This spell now temporarily removes an amount of mana from the target based upon a comparison between the caster's evaluate intelligence skill and the target's resisting spells skill. After the duration has expired, any lost mana is restored to the target up to (but not exceeding) the target's maximum mana capacity.
(Mana lost = Caster's Eval+40 -Target's resist)

Magic Reflection
The magic reflection spell decreases the caster's physical resistance, while increasing the caster's elemental resistances.
Physical decrease = 25 - (Inscription/20). Elemental resistance = +10
(-20 physical, +10 elemental at GM Inscription)

Mind Blast
This spell now deals an amount of cold damage based upon the caster's Magery and Intelligence values.
(40-42 Damage at 100 Magery 100 Int) Elemental Resistances reduce damage.

Paralyze
Duration (seconds): (Eval/10 - Resist/10) * 3

Paralyze Field
Duration (seconds): 33% Magery +3 (up to 42.6 sec.)

Earthquake

Damages nearby creatures and characters with a tremor for physical damage. The earthquake spell will now require the caster to have line of sight to the target.
(1/3 of current hitpoints for both players and NPCs. Max and min damages for NPCs: 10 and 100) Elemental Resistances reduce damage.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2003, 19:17 
Cytuj  
IMHO odnosze wrazenie ze inscryption daje 33% sily niszczacej zaklecia ofencywnego :eek:

**

Posty: 478
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2003, 22:07 
Cytuj  
To ostatnie mi sie bardzo podoba :smile:
skad ten wniosek?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2003, 00:58 
Cytuj  
Cytuj:
2003-02-26 22:07, shchoopack napisał:
To ostatnie mi sie bardzo podoba :smile:
skad ten wniosek?


Flamestrike:
Damages target with a column of flame that deals fire damage.
(64-69 with GM Magery, Inscription, and Eval) Reduced by elemental resistances


Po reszte ciekawostek zapraszam na www :
http://guide.uo.com/magic.html

**

Posty: 478
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2003, 04:09 
Cytuj  
Wlazlem na TC i sprawdzilem jak to z tym scribe wyglada. Przy 120 mage/eval i 0 resistow FS zadaje 68-74 a z GM scribe 76-80. Explo i EB zamiast ok.46 zadaja 50-52. Czyli nie az 33% wiecej ale i tak duzo. Zeby bylo ciekawiej resisting spells nie ma na ten dmg zadnego wplywu (gimme uber items!) :/

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2003, 05:03 
Cytuj  
Cytuj:
2003-02-27 04:09, shchoopack napisał:
Wlazlem na TC i sprawdzilem jak to z tym scribe wyglada. Przy 120 mage/eval i 0 resistow FS zadaje 68-74 a z GM scribe 76-80. Explo i EB zamiast ok.46 zadaja 50-52. Czyli nie az 33% wiecej ale i tak duzo. Zeby bylo ciekawiej resisting spells nie ma na ten dmg zadnego wplywu (gimme uber items!) :/

No ociupenke przesadzilem, tak na oko bo mi sie nie chce liczyc to ok 10%-15% co i tak jest imho duzo.
Castowales na gola postac czy w kapeluszu ?
Resist dziala tylko na czary typu debuff oraz poison i paralyze
Jak uzyjesz curse majac 120 magery to obnizysz o 13% kazdy stat komus z zerowym resistem.
Dla przykladu popwiem ze fireball przy gm magery/eval/inscryption ma zadawac 26-31 dmg czyli srednio 28 przy trafieniu blood elementala przez gm magery/eval ktory ma 10-20% fire resist zbieral mu 18-20 hp wiec jest wiecej niz 10% tak na oko dmg przy inscryption

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Scorpio dnia 2003-02-27 05:20 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.