mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 31 paź 2003, 00:18 
Cytuj  
1,5 k graczy na serwerze 30 min po jego starcie i ciagle rosnie
100 osob przy ToLu w newbie miescie
jakis event
10 graczy na 1 moba

niezla jazda :grin:

co ciekawe - specjalnych lagow nie ma, ping w normie (200-700)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 paź 2003, 07:29 
Cytuj  
Taaaa
Looknalem z ciekawosci.
Ale spoleczna lista "do mrowek" mnie rozlozyla :grin:

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 31 paź 2003, 07:48 
Cytuj  
troche niesamowite w primetime bylo ca 1.9k osob i dalo sie grac - glowny problem polegal na wiekszej ilsoci graczy niz mobow :

wszedzie tlumy - nieustajacy jazgot
na channelach nieludzki spam
ale i atmosfera pewnej nowosci i werwy =]

MeLucky udawalo mi sie wbijac w dobre grupy - a to nie lada fuks - ludzie czasem nie moga sie przez godzine-dwie dorwac do zadngeo expa.
Exp stealing uprawiany przez pierwszych magow/wizardow miazdzy - kazdy nuker ktory jest w stanie na r1 zadac pod 50 dmg - moze tam bezpiecznie okradac z expa 10 peeps group rofl.

tu screenzorek chyba 1-wszego r1 na corr.
Obrazek

a tu mojego toona - bylem w grupie z 6 r1 w tym 5 nukerami (w tym skeletal 14 lvl najwyzszy na serwie kiedy wychodzilem:P)

na spocie (r1 moby) 4 grupy - tylko jedna brala exp..nasza reszta usilowala bic te moby ale byly nasze lacznie z lootem (4 tankow mielismy - pewnie dlatego mnie wzieli do grupy choc sie nie prosilem :wink:).

ponizej moj toon no ale na serwie bylo juz z 30 r1 online na (na 1600 graczy jak wychodzilem) tych off nie moglo byc duzo wiecej. Brzmi to dziwne jak na pare godzin grania - ale naprawde ciezko o moba.

Obrazek

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 paź 2003, 11:17 
Cytuj  
No to wchodzi ze troche za wczesnie "okroili" newbie isle.

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 31 paź 2003, 16:16 
Cytuj  
ta trzeba sobie uswiadomic, ze serwer wystartowal gdzies kolo 22-23 naszego czasu -
zaczalem grac kolo 1 w nocy, poszedlem spac o 7 rano (mEsiCk!) - czyli przez 8-9 godzin nikt (lub prawie nikt) nie zdolal opuscic newbie isle hehe, te 1.9k osob na serwie oznaczalo 1.9 k osob NA N00BLAR ISLE, pozostale kontynenty po prostu puste- zupelnie szalone - ale to trzeba przezyc, jedyna okazja :grin:.
Pozatym miedzy 23 a 7 rano mialy miejsce na corr niewbie isle 2.... eventy hehe jeden z groboldami - drugi z undeadami - drugi to byl horror, 1k osob na evencie.
Widzialem cemntarz na ca 100+ grobow hehe.
Porobobily sie grupy szakali stealujace exp i masowo lootujacy groby, pulllujacy jakies mocniejsze moby do slabszych grup - sam widzialem jak taki r2 mob wyrznal 30 z 40 osob na spocie zanim zaczaili w tym mlynie co sie dzieje, czesc do konca nie wiedziala co jest grane :smile: - zlootuj po 1k z 30 grobow + lepszy stuff - niezly cash haha.

Az zal ze do pracy wlasnie lece =]


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Trigger dnia 2003-10-31 16:18 ]</font>

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 31 paź 2003, 17:36 
Cytuj  
:grin:

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 03:07 
Cytuj  
newb isle jest totalnie overpopulated, po 4 full grupy kampuja jednego spota i kradna sobie nawzajem moby obrzucajac sie przy tym wyzwiskami

m.in. dlatego ludki juz od r1 zaczynaja expowac na mainland, a co za tym idzie pojawili sie juz pk =)

zajebiste walki takie r1/r2 exp grupy vs r1/r2 pk, przerywa monotonie expowania =)

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 14:18 
Cytuj  
stoi juz pierwszy tol
postawiony wczoraj o 20:57 czasu polskiego

zgadnijcie przez kogo =)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 16:24 
Cytuj  
Tragedia jest z tym SB.
Na regular serwerach gra w sumie mniej osob niz na tym jednym nowym (bo ten drugi tez low pop).
W SB zostalo tyle ludzi ze max 2 serwery daje sie zaludnic. Jak AC2 :sad: :sad:

**

Posty: 375
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 16:30 
Cytuj  
Taa od pewnego czasu tez mi sie wydaje, ze to juz poczatek konca....:sad:

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 17:36 
Cytuj  
Na Chaos w primetime bylo po 900-1000 osob, teraz jest 300. Jak na Treachery tuz przed zamknieciem. Na Corr z rana (naszego) jest 700-1000 osob, w primetime prawie 2k.

Poczatek konca bedzie jesli na Corr zacznie sie duping. Narazie nie ma i jest ok. Co do reszty serwerow - dokladnie tak jak mowilem, ze bedzie i dlaczego... :sad:. Ale nie bede rozwlekal tematu, bo nie warto.

A ToL postawili CoS of coz, jakby ktos nie wiedzial ;P.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Theddas dnia 2003-11-02 17:40 ]</font>

**

Posty: 333
Dołączył(a): 12.03.2003
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 17:56 
Cytuj  
to wp/upi jeszcze nie poprawiło dupingu???

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 18:30 
Cytuj  
Sam duping moze i tak, ale zrujnowanych gospodarek poszczegolnych swiatow na pewno nie.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2003, 20:22 
Cytuj  
Dupowac dalej mozna.
wczoraj kupowalem meble do sklepu - sprzekladalem miedzy 3 postaciami w sumie i stawiajac je na koniec z 9 deedow mi sie zrobilo 15 (6 bylo "podwojnych" - normalnie je sie dalo placnac).
Wydaje mi sie ze to sie stalo jak wyciagalem je z banku w ktorej postaci ale nie jest w stanie powiedziec w ktorym dokladnie momencie.

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 3 lis 2003, 00:32 
Cytuj  
Kwestia dupingu to tak naprawde dwie oddzielne sprawy. Pierwsza to wykorzystywanie bugow w grze do dupowania - podobno takie sa i nawet swego czasu mi sie udalo zdupowac troche golda, ale mimo dalszych prob nie udalo mi sie tego powtorzyc, wiec pewnie w gre wchodza tu jakies szczegolne okolicznosci trudne do powtorzenia (moj przypadek zwiazany byl z summonem) i te zapewne sa usuwane przez UBI/WP sukcesywnie (chce w to wierzyc). Druga sprawa to po prostu hackowanie - wsrod graczy SB pewnie znajdzie sie niejeden dobry programista/hacker, a od tego juz tylko krok do wiadomo czego. Mi sie wydaje, ze m.in. wlasnie przez to tak ograniczyli zostawianego przez moby golda na Corruption, w ten sposob beda latwiej monitorowac na biezaco wszelkie anormalne przyrosty golda i banowac duperow. Oby :smile:.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.